Treningskamper 2019

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4375

    Spennende lag i treningskampen i mårra. Synes det er riktig å kjøre 4-3-3 når Smarason er ute. Potensielt en meget sterk 3'er på midten.

    Disse 11 starter (4-3-3): Marko Maric - Simen Rafn, Tobias Salquist, Frode Kippe, Simen Kind Mikalsen - Alex Dyer, Daniel Pedersen, Sheriff Sinyan - Daniel Gustafsson, Thomas Lehne Olsen, Kristoffer Ødemarksbakken
    ..................

    Kommentar

    • G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3120

      Opprinnelig skrevet av _Jonern
      Spennende lag i treningskampen i mårra. Synes det er riktig å kjøre 4-3-3 når Smarason er ute. Potensielt en meget sterk 3'er på midten.

      Disse 11 starter (4-3-3): Marko Maric - Simen Rafn, Tobias Salquist, Frode Kippe, Simen Kind Mikalsen - Alex Dyer, Daniel Pedersen, Sheriff Sinyan - Daniel Gustafsson, Thomas Lehne Olsen, Kristoffer Ødemarksbakken
      Jeg tror at dersom det hadde vært serieåpning i morgen og Smarasson hadde vært ute, så er dette laget vi hadde startet med.

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3309

        Starter med en feilpasning fra Rafn før det har gått 30 sekunder, Molde kontrer og Erling setter den heldigvis utenfor.

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4207

          Jeg liker godt utviklingen i kombinasjonsspillet. Relasjonene er gode, og vi tør mye mer enn for et år siden

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3309

            Synes vi kler 4-3-3 betydelig bedre enn 4-4-1-1.

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3309

              Så slipper vi inn mål på corner, igjen.

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4207

                1-0 Molde. Bjørnbak på corner. Litt mot spillets gang, selv om førsteomgang bare har vært en eneste lang stilingskrig.

                Edit: Så har vi samtidig fortsatt 0 marginer i angrep. Øde i tverra

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4207

                  Dyer er klasse. Fy. 1-1

                  Kommentar

                  • Tvilling
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 1454

                    Ødemarksbakken sitt skudd i tverrleggeren var en skikkelig suuuser! - Neste gang...!
                    LSK-målet var også klasse i flere trekk! Herlig.
                    Det som i perioder var mest spennende var derimot eget spill rundt egen 16m.. svært uvant for oss i hvertfall.. men det gikk stort sett bra og gikk ikke aldri helt galt. Om dette er standard vil det bli en spennende sesong, uansett om vi skal spille oss ut fra egen 16 eller når vi er innenfor motstanderen sin 16m.. og kanskje særlig når vi kommer i fart!

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7004

                      Jeg så treningskampen i hallen i går, min første kamp i 2019. Syns som mange andre at det er en del positive ting og at laget ser ut til å holde et høyere nivå enn i fjor. Backene våre er dessverre fortsatt på trynet, spesielt Mikaelsen var veldig svak i går. Rafn gjør en habil jobb på sin side, men bidrar ikke på noen måte offensivt selv om han holder siden sin ren.
                      *Dansken (på midten) må være en av ligaens tre-fire beste sentrale midtbanespillere. Strålende spiller.
                      *Dyer er en meget god spiller. Han er ennå ikke i form, var det noen som sa. I så fall gleder jeg meg til han er 100 %. Glimrende spiller, langt over nivået til alle andre vi kan bruke på den plassen. Bedre enn Mathew. Var det slik at vi har opsjon på å forlenge der? Det er det ingen grunn til å vente med.
                      *Sheriff ser ikke ut som en midtbanespiller, blir litt mye å holde styr på der. Hva med å teste ham på en av backene?
                      *Stopperdansken er en bra spiller, men sto og sov på scoringen. Kommuniserer bra og er en bra ballspiller. Ser ut som en solid elitespiller i Norge.
                      *Svensken ser ut som en fin spiller. Kom ikke til sin rett i går, men bidro til å stenge av vår høyreside i motsatt ende, og er godt involvert i gjenvinninger og press. Bra spiller.
                      *Ødemarksbakken blir jeg ikke helt klok på. Iblant glimter han til og ser strålende ut, men han faller også ut av kampen i perioder. Virket i grunnen ganske pumpa etter 60 spilte i går.
                      *Har Frode sett friskere ut i mars måned på de siste ti årene?

                      Det offensive spillet vårt mister mye når Smarason ikke er på banen, men vi har flere bidragsytere der enn tidligere. Jeg syns pasningsspillet og bevegelsene til gutta er kraftig forbedret siden i fjor. Her har det blitt jobbet godt i vinter.
                      Last edited by trigz; 13.03.2019, 14:35.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3309

                        DAP fornyet kontrakten tidligere i vinter, ut sesongen 2021.

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7004

                          Opprinnelig skrevet av LS89
                          DAP fornyet kontrakten tidligere i vinter, ut sesongen 2021.
                          Jeg skrev visst det på feil sted, jeg mente avtalen med Dyer. DAP visste jeg om. Endret nå. :-)
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • gilbert
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 3148

                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            Rafn gjør en habil jobb på sin side, men bidrar ikke på noen måte offensivt selv om han holder siden sin ren.
                            Hvis du ser helt bort fra at han var godt framme og hadde vår første målsjanse etter 11 minutter.

                            gilbert

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7004

                              Opprinnelig skrevet av gilbert
                              Hvis du ser helt bort fra at han var godt framme og hadde vår første målsjanse etter 11 minutter.
                              Ja, jeg så det samme da jeg så høydepunktene på RB. Det var unntaket.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • 007
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2013
                                • 263

                                Treningskampen mot bydelslaget flyttet til fredag 22/3-19 kl. 18.15 og spilles på deres hjemmebane.

                                Dette i følge: https://www.lsk.no/terminliste

                                Kommentar

                                • Stray Cat
                                  Moderator
                                  • Aug 2008
                                  • 5914

                                  Du mener vennskapsmatchen? Den kan de ta klokka åtte en mandags morra for min del. Ikke skal jeg se den, ikke bryr resultatet meg og det er en uting at den i det hele tatt er satt opp. Kun irritasjonsmoment.
                                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                  Kommentar

                                  • gilbert
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 3148

                                    Romerikes Blad lørdag skriver at Lennartsson vil bruke mange spillere og bytte allerede ved pause. Arnór Smárason og Aleksander Melgalvis trente begge for fullt​​​​​, men spiller ikke mot HamKam. Smárason har bare én full trening, og venter til kampen neste fredag. Melgalvis har noe lengre igjen.

                                    Matvei Igonen og Mads Christiansen står hver sin omgang i mål. Fredrik Krogstad sliter fortsatt med ankelskaden.

                                    gilbert

                                    Kommentar

                                    • Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4207

                                      Begynner nesten å bli litt bekymret for Smarason her. Veldig kjipt at han ikke ligger i rute til å være i toppform når serien sparkes i gang om to uker. Uten Smarason på banen stemmer jeg for at vi kjører samme formasjon som mot Molde. Selv om Moses for så vidt har gjort en god figur på topp sammen med Lehne i en 4-4-2 da...

                                      Kommentar

                                      • TomLundby
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 616

                                        Blir litt urolig av å se LSK la Hamkam kontrollere de først 20 minuttene.

                                        Kommentar

                                        • Kanarivogel89
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 4207

                                          Pedersen er den beste spilleren vi har hatt i klubben på lang tid. Fenomenal type

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎