Cupen 2019

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • brune stakkeland
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2012
    • 857

    Taktikken blir nulla ut av en trener på 25 år med et lag som ikke har vinni en kamp i obos. Noen må gå nå.

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2082


      Fy faen.... dette skal de ha lønn for !!!???
      mange håpløst ræva her , men nå må Dyer og Megalsvis ha spilt sin siste LSK kamp vel ?
      og hva Lennartson , hvilket laguttak, din idiot !

      Hold igjen feriepenga dems , for dem bør aldri få ta ferie igjen !

      Kommentar

      • vermu
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2008
        • 1729

        SKANDALE!! Makan til en råtten gjeng har kan jeg ikke huske å sett. Taper fortjent mot 2010 etter at vi har skapt 0 målsjanser etter pause. Og hvorfor i helvete blei ikke Kippe kasta inn etter 80 min? Her må det lønnstrekk til. Ikke en kjeft som får godkjent. Spillere som Rafn, Baccay, Pedersen, Dyer, Brenden, Moses, Melgalvis og Gustafsson får 1 på børsen.

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3309

          Så mye patetisk ræl i dette laget at jeg blir fysisk uvel. Fy faen for en gjeng med amøterer!

          Kommentar

          • ynnor
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 857

            Forlanger nytt møte på Martins nå

            Kommentar

            • kunden
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 2253

              Mtp dagens resultater har vel ES aldri vært mer ræva.
              Vanvittig at vi ikke stiller toppa, men skal vel spare stjernespillerne(!) til bergen. Har vel innsett at det blir en knallhard kamp om å overleve

              Kommentar

              • Dumbo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2004
                • 456

                dette laget er totalt sjanseløst uten TLO. Det vil være en skrell om det scores et eneste mål i løpet av de neste fire seriekampene.

                Kommentar

                • DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 3891

                  La oss se det positive i dette. Nå kan vi konsentrere oss om å gjøre det bra i serien...

                  I tillegg slipper vi å risikere å måtte møte sterke lag som KFUM Oslo, Fram Larvik, Bærum og Tromsdalen. Det kunne blitt stygt.
                  Elska þetta félag

                  Kommentar

                  • ynnor
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 857

                    Press frem penger fra Tyrkia og kjøp kjøp kjøp kjøp noe helt annet

                    Kommentar

                    • Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4207

                      Svitsja over til Kisa - RBK og blir deprimert av å se hvor helhjerta mine hjembygdinger framstår. Hvorfor i helvete er innsatsen vår så rævva i 9 av 10 kamper?

                      Kommentar

                      • ynnor
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 857

                        Innsamling og Matthewpenger til Fridtjofson fra Aalesund

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3120

                          Hvorfor er ikke Dyer jaget på dør allerede? I dag var han enda verre en Brenden og Elvis, og det er faen meg en prestasjon!!!

                          Kommentar

                          • Playboy1
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 2082

                            Og ikke starte med Ødemarksbakken og Smarason er
                            en Gåte Lennartson kun kan svare på? Uten Lehne Olsen var/er vi rett og slett 0 fremover på banen. Bedre å starte med den lille toppingen av laget , så får heller bytte ut når noen ikke orker mer.
                            rett og slett undervurdering av Strømmen fra vår hubba bubba ryggende svenske.

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7004

                              Alex Dyer ser ut som om matchmaten består av ostepop, cola og snus. Så pumpa ut etter 20 minutter, etter hvert prøvde han faen meg ikke engang late som om han brydde seg.

                              Aleksander Melgalvis, en andredivisjonsback fra Brumunddal, startet som offensiv midtbane, ble senere flyttet opp som spiss. Interessant variant!

                              Erik Brenden, hva er poenget? Hva er vitsen med å stå opp om morgenen og dra på trening? Er du i LSK bare for å heve lønn?

                              Daniel Gustavsson, du kostet faktisk penger. En million kroner, kostet du. Er det noen som skammer seg over den beslutningen?

                              Daniel Pedersen, hva har hendt med deg? Fra rock'n'roll-dansken som herjet i fjor høst til en veik, treg og feig fyr som knapt våger å ta tak i ballen.

                              Jørgen Lennartson, jeg tar av meg hatten for den mest ubrukelige taktiske disposisjonen noen sinne, først med laguttaket, dernest når Mads Haakenstad settes inn med et kvarter igjen av kampen.

                              Er nedrykk katastrofe? Ja, på mange måter er det jo det. På den annen side vil et nedrykk tvinge denne forstokkede, fantasiløse klubben til å tenke nytt og å gå vekk fra å samle på middelmådighet og ambisjonsløse, overlønnede spillere som lever for å klare 13. plass og gå på fylla på tirsdager.

                              Jeg har gått på Åråsen i tykt og tynt siden 1982, men nå merker jeg faktisk at det begynner å tære på motivasjonen. Dette har ingen ende. Paradoksalt nok: Jeg tror her og nå at jeg kun fornyer sesongkortet hvis vi spiller OBOS i 2020. Enda et år med tynt blandet mig orker jeg bare ikke.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Stray Cat
                                Moderator
                                • Aug 2008
                                • 5914

                                Du stiller på kamp i andredivisjon et par år etter nedrykk, du trigz? Jeg fatter ikke hva som får folk til å tro at et konkurs nedrykket LSK skal være medisin.
                                Det blir ikke ett år i OBOS med påfølgende glamorøst opprykk.
                                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                Kommentar

                                • Grankanari
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Jun 2018
                                  • 125

                                  Total krise om det blir nedrykk. Det er det faktisk ikke lov å håpe på. Men, ja, noe må skje.

                                  Kommentar

                                  • Roll75
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2007
                                    • 834

                                    Hva har man holdt på med i landslagspausen? Konstant fylla i 2 uker? Kan noen bekrefte at det i det hele tatt trenes? Trodde man skulle få en boost av å slå søpla. Her er det ikke nye positivt å bygge videre på! Skremmende!

                                    Kommentar

                                    • kunden
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 2253

                                      Det skal ikke være mulig. Men når vi ikke stiller opp og gir 100% er det tilnærmet ingen forskjell på ES og OBOS. Evner ikke Lenny å banke dette inn i skallen på spillerne? Ikke at det burde trenges. Pdd har vel LSK aldri vært mer ræva. Nye bunn noteringer etter hver uke. Nå har vi heller ingen som kan putte. På offensiv dødball er vi ingen trussel lenger. Får nesten gi kred til gutta at det ikke blei baklengs på defensiv dødball mot de suvereme boksspillerne til Strømmen (iflg JL).
                                      Det lovte bra. Første 10 eide vi spillet men deretter blei vi sakte men sikkert malt i stykker. At ingen evner å ta grep underveis er for meg helt uforståelig. Jaktet på utligning i 40min+ uten som å produsere en skikkelig målsjanse (Dyer var vel nærmest). Mangel på kreativitet fremover samtidig at vi fullstendig mangler en avslutter gjør at vi er helt avhengig av ikke å komme under. Vi er sikkert gode nok til å holde en u eller en seier med hele laget i forsvar. Sikkert å banne i kirka, men kunne det vært en ide å høre med Bendtner om han vil spille for oss ut sesongen for knapper og glansbilder? Han er vel pdd persona non grata i alle klubber med et minimum av ambisjoner.

                                      Kommentar

                                      • G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3120

                                        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                        Svitsja over til Kisa - RBK og blir deprimert av å se hvor helhjerta mine hjembygdinger framstår. Hvorfor i helvete er innsatsen vår så rævva i 9 av 10 kamper?
                                        Du har så inderlig rett. Kisa har et grunnspill, og i tillegg løper de til krampa tar dem (og hadde definitivt fortjent å slå ut rbk). Er minst 3 spillere på Kisa som kunne gått rett inn i LSK og hevet laget umiddelbart.

                                        Kommentar

                                        • Stray Cat
                                          Moderator
                                          • Aug 2008
                                          • 5914

                                          Opprinnelig skrevet av Roll75
                                          Trodde man skulle få en boost av å slå søpla.
                                          Bærum slår søpla. De banker til og med inn 5 mål på dem. Boost er uansett ferskvare og temmelig uheldig med en landslagspause akkurat da.
                                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎