Sarpsborg 08 - Lillestrøm SK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BD
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2006
    • 1370

    Det eneste som var litt positivt i dag var innhoppet til Brenden. Alt annet var under pari, inkludert teknikk, taktikk, mentalitet, nye spillere, gamle spillere mv.

    Kommentar

    • Holterkanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2009
      • 557

      Molde må slås- vi trenger de 3 for å komme mentalt opp å stå
      ________________________
      TB

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4376

        Opprinnelig skrevet av MortenA
        Dette tapet må Lennartson ta på sin kappe. Helt feil kampplan og gjør ingen forsøk på å endre under veis. Var tydelig tidelig at S08 ikke ville tillate oss å spille oss ut bakfra, men vi forsøker likevel inntil siste slutt. Hvor mange ganger spilte Maric kort, bare for å få ballen tilbake og måtte slå langt under press?

        Ingen justeringer underveis, og byttene kommer altfor sent. At vi i det hele tatt er i nærheten av å stjele ett poeng er bare tilfeldig. Brenden gjør en god figur, men det var ikke på topp problemet lå i dag.
        Helt enig. Sarpsborg hadde gjort leksa si og sto med 4 mann rundt vår 16meter på hvert utspill. Jeg synes i utgangspunktet det er bra at vi ønsker å spille ball, men mot Norges beste presslag på bortebane må det da for faen gå an å gjøre ting litt mer enkelt. Spesielt ettersom vi ikke er et erfarent lag i denne måten å spille på. Gjør det enkelt da, og så kan man gå tilbake til ønsket spill i neste hjemmekamp. Og hvorfor i helvete har vi drillet 4-3-3 i vinter når vi ikke bruker det i en av de mest åpenbare kampene å gjøre det? Spesielt når Arnor, omtrent den eneste grunnen til at vi spiller 4-4-1-1, er ute.

        Faen så frustrerende!
        ..................

        Kommentar

        • Dumbo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2004
          • 462

          S08 var overlegne spillemessig også mot Molde i første serierunde. At vi sliter i denne kampen er ingen overraskelse. Første omgangen var begredelig, men jeg ser ingen grunn til at noen skal grave seg ned etter dette tapet.

          Kommentar

          • brune stakkeland
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2012
            • 863

            Opprinnelig skrevet av knut

            LSK er dårligst stilt på keeperplass av samtlige lag i de to øverste divisjonene.
            Nei, brann er dårligst stilt. Opdal en av to keepere og det er "reell kamp om keeperplassen"

            Kommentar

            • BD
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2006
              • 1370

              Opprinnelig skrevet av knut

              LSK er dårligst stilt på keeperplass av samtlige lag i de to øverste divisjonene.
              Bullshit. Maric er langt ifra å være vårt største problem, og holder eliteserienivået fint.

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                Nå er det bare å ønske våre gamle favoritter Ohi og Knutzon velkommen 2. påskedag. Det blir nok en skikkelig fest hvor vi viser vår gjestfrihet og gavmildhet!
                Egentlig enda verre å tenke på hva Eikrem kan få boltre seg i av tid og rom når man ser hva vi bød Zaccariassen på idag.

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9359


                  Opprinnelig skrevet av brune stakkeland

                  Nei, brann er dårligst stilt. Opdal en av to keepere og det er "reell kamp om keeperplassen"
                  Opdal er passé og helt håpløs ja, men om Brann vil bytte sine keepere mot våre er jeg usikker på.

                  ​​​​​​

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 3922

                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari

                    Egentlig enda verre å tenke på hva Eikrem kan få boltre seg i av tid og rom når man ser hva vi bød Zaccariassen på idag.
                    Enig i det. Han er servitøren. Men det blir om mulig enda jævligere hvis det er tidligere LSK-spillere som setter måla.
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • Kroktåa
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2015
                      • 2852

                      Note to self:

                      Ikke lese kamptråden når vi har tapt, har mistet en ledelse eller ligger under.

                      Kommentar

                      • hekk
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Mar 2019
                        • 221

                        aiaiai jeg forventet egentlig ingen ting, og jeg er fortsatt skuffa....

                        Kommentar

                        • heidar
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2114

                          Svak førsteomgang, OK i andre. Kunne fått med oss poeng, men hadde ikke regna med det heller. Ingen vits i å grave seg ned.

                          Maric solid og en av våre beste. Men sutregjengen skal som vanlig klage.
                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                          Endelig er mørketida over.

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Se forøvrig på oppførselen til Haakenstad på baklengsen. Ikke bare har han alt fokus på dommeren og løfter hånda i været å påvente av frispark, han stopper jammen opp også, og tar først føttene i bruk når han skjønner at fløytelyden ikke kommer og han har gjort seg selv til statist. Ikke første eller siste gang det skjer med denne spilleren, men åssen kan en klubb som LSK ha råd til en sette en slik spiller på banen?

                            Kommentar

                            • Gjest

                              Opprinnelig skrevet av heidar
                              Svak førsteomgang, OK i andre. Kunne fått med oss poeng, men hadde ikke regna med det heller. Ingen vits i å grave seg ned.

                              Maric solid og en av våre beste. Men sutregjengen skal som vanlig klage.
                              Med holdningen «regner ikke med poeng» er det ingen vits å stille til kamp. Tapermentalitet!

                              Kommentar

                              • Playboy1
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 2104

                                Opprinnelig skrevet av hekk
                                aiaiai jeg forventet egentlig ingen ting, og jeg er fortsatt skuffa....
                                100% enig , føler akkurat det samme.

                                Kommentar

                                • armykanari
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2009
                                  • 736

                                  GLEM denne kampen. En fin oppvekker til gutta som helt sikkert er veldig revansjelyste mot neste kamp. Nå skal det MOBILISERES mot føkkings Plastikk FK!!

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9359

                                    Opprinnelig skrevet av heidar
                                    Maric solid og en av våre beste. Men sutregjengen skal som vanlig klage.
                                    Skepsisen går mer mot den sportslige vurderinga om at det vi har på keeperplass holder gjennom en hel sesong.

                                    Tar gjerne feil.

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      Motstanderes playmakere og nøkkelspillere må virkelig se frem til å møte oss, de får aldri bedre vilkår til å spille på sine styrker foran eget publikum. Mens mye kan tyde på at vi henta en spiller sentralt som både tempo- og pasningsmessig er avhengig av å få inn en ekstra og mer defensivt orientert mann på midten for å være en skikkelig forsterkning. Og er det ikke nettopp en slik spiller som ikke er der til å plukke opp løpet til Strand Larsen inn i boksen på baklengsmålet?

                                      Vi er en sveitserost i den viktigste sonen i fotball.

                                      Kommentar

                                      • Kroktåa
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2015
                                        • 2852

                                        Til de som styrer forumet: Jeg tror flere orker å lese og delta på forumet, om dere innfører det samme som FB - det vl si muligheten til å unngå å se innleggene til enkelte debattanter.

                                        Kommentar

                                        • Kanarivogel89
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 4264

                                          Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                          Til de som styrer forumet: Jeg tror flere orker å lese og delta på forumet, om dere innfører det samme som FB - det vl si muligheten til å unngå å se innleggene til enkelte debattanter.
                                          Sensur, med andre ord? Hva er vitsen med å ha et debattforum om man skal stenge folk ute?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎