Kamptråd: Lillestrøm SK - Molde

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

    #41
    Festen er over, det var mye positivt å ta med seg her. JIPPI
    Et sjansebonanza av en kamp som ingen fortjente å tape.

    Kommentar

    • G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3120

      #42
      På tide å benke de to svenskene.

      Kommentar

      • brune stakkeland
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2012
        • 857

        #43
        En mellomting av det vi prøvde på i sarpsborg og kamplanen idag hadde vært fint. Hvis vi i tillegg klarer å flytte beina litt bedre og få inn en høyrekant så nærmer vi oss noe.

        Kommentar

        • Dumbo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2004
          • 456

          #44
          3 fortjente poeng til Molde, men ingen grunn til å grave seg ned etter tap i de to siste kampene. Vi har et mannskap som mangler klassen til de beste lagene, men en plass midt på tabellen tror jeg absolutt er oppnåelig.

          Kommentar

          • kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2253

            #45
            Nuvel. Basert på de siste 15 var molde best Vi kunne ha redusert umiddelbart og nære ved å lage spenning med Øde. I de første 75 kælka begge lag like mye.
            Det negative er desverre de to nye. Dyer lunter og DG klarer ikke vise seg frem.
            Baccay hadde et kort men positivt innhopp.

            Kommentar

            • hekk
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Mar 2019
              • 219

              #46
              Tap mot et klart bedre lag var vel omtrent som forventet. Det positive er at vi har grei kontroll på Molde, særlig i første omgang, det negative er at vi ikke skaper noe fremover... Dyer blir også bedre og bedre for hver kamp, og er vel egentlig på et nivå nå som ikke rettferdiggjør den konstante sytinga og klaging om hvor ubrukelig han er.

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                #47
                Hvis man ser på omtrent den eneste sekvensen i kampen der Dyer får kontroll på kula og tid nok til å se seg rundt, i det 55. minutt, så slår han en presis pasning i korridoren som DG får brukt farta si på og kommer til et innlegg. Utenom sjansen etter 0-1 omtrent det eneste vi skapte i hele andre omgang. DG preges ikke noe mer av strøm i skoa enn LSK gjør på generell basis. Og å dømme Dyer som man gjør når vi overhode selv ikke vil spille fotball er den type livsløgn som har bidratt til å gjøre LSKs sportslige fall mulig.

                Kommentar

                • vermu
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2008
                  • 1729

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av vermu
                  Og det er vel bare å sette hus og hjem på at Knudtzon scorer sitt første (og sikkert eneste) mål for Molde i kveld.
                  God natt!

                  Kommentar

                  • Holterkanari
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2009
                    • 553

                    #49
                    Fy feite så dårlig, vi blir pissa på!
                    ________________________
                    TB

                    Kommentar

                    • brune stakkeland
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2012
                      • 857

                      #50
                      Dyer er vel den som bruker ballen best, ihvertfall offensivt. Sytinga er nok litt fordi vi forventa at han skulle heve laget like mye som smarason gjorde.
                      ​​​​​​Han er en veldig god ballspiller med et strålende overblikk og DP er visst veldig fornøyd med å spille ved siden av han.

                      Spørsmålet er om ikke midtbanen blir litt for bedagelig med de to sammen. Ihvertfall om planen er å slå langt frem til banen blir strøken. Og da bør vi ha inn Krogstad som en terrier.

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        #51
                        Jeg frykter Krogstad bare blir enda en spiller LSK lar gå videre og som vil vokse enormt med en trener som setter han i en rolle som er tilpasset de egenskapene han har. Tragisk at det ikke er plass til en spiller som representerer så mye av det laget helt åpenbart mangler og som supporterne vil se.

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3120

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                          DG preges ikke noe mer av strøm i skoa enn LSK gjør på generell basis.
                          Hæ? Seriøst?

                          Kommentar

                          • G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3120

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                            Jeg frykter Krogstad bare blir enda en spiller LSK lar gå videre og som vil vokse enormt med en trener som setter han i en rolle som er tilpasset de egenskapene han har. Tragisk at det ikke er plass til en spiller som representerer så mye av det laget helt åpenbart mangler og som supporterne vil se.
                            Og etter at jeg har ristet på hodet av alle dine andre kommentarer til kampen, så kommer du med denne som jeg er 100% enig i.

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av G-Man

                              Hæ? Seriøst?
                              Ja, det DG har gjort så langt har f.eks. Brenden drevet med i flere år. Så svensken skal få litt mer tid av meg. Til og med saltokastene kan ikke skjule det.

                              Kommentar

                              • Sailor Man
                                Moderator
                                • Jun 2007
                                • 1309

                                #55
                                Jeg mener Dyer tok et steg i riktig retning i denne kampen. God med ballen og til å gjøre seg spillbar.

                                Man kan si mye om Brenden, han får det ikke til å stemme med ballen, blir for mye på lykke og fromme. Men rundt han skjer det i alle fall noe - han går på løp og har mange gode initiativer. I motsetning til DG som verken viser ferdigheter eller initiativ. Han må benkes til neste kamp!

                                Vi bli utspilt etter førstescoringa, men fram til da mener jeg vi var det beste laget utpå det. Uten at det sier så fryktelig mye..

                                Kommentar

                                • Sailor Man
                                  Moderator
                                  • Jun 2007
                                  • 1309

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  Jeg frykter Krogstad bare blir enda en spiller LSK lar gå videre og som vil vokse enormt med en trener som setter han i en rolle som er tilpasset de egenskapene han har. Tragisk at det ikke er plass til en spiller som representerer så mye av det laget helt åpenbart mangler og som supporterne vil se.
                                  Enig i at Krogstad har mange gode sider, men at han skal være redningsmannen for dette laget blir å tro på julenissen.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                                    Enig i at Krogstad har mange gode sider, men at han skal være redningsmannen for dette laget blir å tro på julenissen.
                                    Fotball handler om komplimentære ferdigheter. Krogstad fremstår som en meget god ryddegutt rundt to mer spillende sentrale midtbanespillere. Men vi har bundet oss til en formasjon som gjør Krogstad til en back up i alle posisjoner han kan ta.

                                    Kommentar

                                    • vermu
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2008
                                      • 1729

                                      #58
                                      Nå må folk begynne å puste.

                                      1.Baneforholdene er så dårlig at det ikke lar seg gjøre å spille "fin" fotball.
                                      2. Dermed blir kampplanen å gjøre det enkelt. Ikke miste ballen i farlige posisjoner. Slå langt.
                                      3. Vi spiller jevnt med seriefavoritten. Heller ikke Mole klarer å spille "fin" fotball.
                                      4. Dyer lider spesielt under sånne forhold. Han er en ballspiller.

                                      Jeg er helt enig med Lennartsson når det gjelder kampplanen under disse forholdene. Nei, det er ikke pent å se på. Men det er enda styggere med balltap etter baltap på egen halvdel.
                                      Men det jeg setter et spørsmålstegn ved, er at skal du bruke denne taktikken, så må du ha spillere som passer i denne.
                                      Synes derfor at Dyer må benkes i neste, til fordel for musklene til Sheriff. Gustafsson kan per idag ikke spille kant.

                                      Kommentar

                                      • Sailor Man
                                        Moderator
                                        • Jun 2007
                                        • 1309

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari

                                        Fotball handler om komplimentære ferdigheter. Krogstad fremstår som en meget god ryddegutt rundt to mer spillende sentrale midtbanespillere. Men vi har bundet oss til en formasjon som gjør Krogstad til en back up i alle posisjoner han kan ta.
                                        Jeg kan til dels være med på at en treer på midten kunne passet laget godt, i alle fall nå som Smarason er ute. Med ham tilbake vil 4-3-3 på den annen side føre med seg at vår beste offensive spiller ikke får spille i sin beste posisjon.

                                        Kommentar

                                        • fjacob82
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 1507

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av vermu
                                          Nå må folk begynne å puste.

                                          1.Baneforholdene er så dårlig at det ikke lar seg gjøre å spille "fin" fotball.
                                          2. Dermed blir kampplanen å gjøre det enkelt. Ikke miste ballen i farlige posisjoner. Slå langt.
                                          3. Vi spiller jevnt med seriefavoritten. Heller ikke Mole klarer å spille "fin" fotball.
                                          4. Dyer lider spesielt under sånne forhold. Han er en ballspiller.

                                          Jeg er helt enig med Lennartsson når det gjelder kampplanen under disse forholdene. Nei, det er ikke pent å se på. Men det er enda styggere med balltap etter baltap på egen halvdel.
                                          Men det jeg setter et spørsmålstegn ved, er at skal du bruke denne taktikken, så må du ha spillere som passer i denne.
                                          Synes derfor at Dyer må benkes i neste, til fordel for musklene til Sheriff. Gustafsson kan per idag ikke spille kant.
                                          Veldig enig i dette innlegget.
                                          Dyer har ikke overbevist meg så langt, og han falt gjennom i denne type kamp. Tapte alt for mange dueller.
                                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                          *Brasseberget*

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎