Bodø/Glimt - Lillestrøm SK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

    Opprinnelig skrevet av fredpet76
    At vi mangler minst 4 stk som vanligvis ville startet kampen har betydning i dag. Spesielt når 3 av de er våre beste spillere.
    Det der er TAPERMENTALITET!

    Vi har ikke engang 3 gode spillere i stallen!

    Kommentar

    • fredpet76
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 1199

      Opprinnelig skrevet av daf

      Det der er TAPERMENTALITET!

      Vi har ikke engang 3 gode spillere i stallen!
      Er ikke enig med deg. Det er bare å se på lagoppstillingen så skjønner du at disse 3 er viktig for oss

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3891

        Yess! Herlig! Det er slutt! Vi klarte å begrense tapet til 0-4.
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • Dumbo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2004
          • 456

          Opprinnelig skrevet av runarM
          Hvilken trener skal klare å snu detta? Virker umulig.
          Reka. Men det vil trolig bli en fullstendig kulturkollisjon dersom det kommer en vinnerskalle inn i denne klubben.

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3269

            Eneste positive å hente fra dette er Baccays inntreden. Resten er mørkt.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4207

              All kudos til B/G her. De spiller fantastisk morsom fotball og jeg er grønn av misunnelse. Kommer med seks mann på kontring to minutter på overtid når de leder 4-0. Deilig å se. Og Håkon Evjen er faen meg pur klasse. Gir meg lyst til å kjøre inn Magnus Knudsen på midten og unge Sannes på topp. Vi må tørre å satse på våre egne!

              Kommentar

              • Dumbo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2004
                • 456

                Opprinnelig skrevet av MortenA
                Eneste positive å hente fra dette er Baccays inntreden. Resten er mørkt.
                I tillegg til at DG var på samme nivå som de øvrige.

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Opprinnelig skrevet av fredpet76

                  Er ikke enig med deg. Det er bare å se på lagoppstillingen så skjønner du at disse 3 er viktig for oss
                  Det er strengt tatt bare Smarason som har manglet i ett lag som vi ble lovet skulle vise tendenser til et helt annet pasningsspill og trykk. Istedenfor har vi sett en videreføring av Arneball med halvveis unnskyldninger om dårlige forhold. Tafatte forsøk på å spille seg ut bakfra uten bevegelighet og tempo, med en keeper som overhode ikke egner seg som igangsetter.

                  Til tross for at det har vært et visst utslag av murphys lov i innledninga hva angår flere ting så er det heller ingenting som tyder på at man er i nærheten av noe som helst spillemessig, tendenser skal man kunne se uavhengig av hvem som er ute.

                  Kommentar

                  • heidar
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2113

                    Hva skal man si? Totalkollaps.

                    - Formasjonen er helbom, en gambling som slo feil ut. Merkelig at Sheriff blir tatt av, og at vi ikke gjorde noe med forsvaret i pausa.
                    - Så er glimt effektive, og vi burde ha utligna før 2-0. Svakt,

                    Trøsten får være at Brann og Rosenborg er enda dårligere enn oss

                    P.S: Forby kunstgress
                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                    Endelig er mørketida over.

                    Kommentar

                    • _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4375

                      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                      All kudos til B/G her. De spiller fantastisk morsom fotball og jeg er grønn av misunnelse. Kommer med seks mann på kontring to minutter på overtid når de leder 4-0. Deilig å se. Og Håkon Evjen er faen meg pur klasse. Gir meg lyst til å kjøre inn Magnus Knudsen på midten og unge Sannes på topp. Vi må tørre å satse på våre egne!
                      "Uredd tilnærming" var et ord treneren dems brukte. Det er faen meg noe jeg savner i LSK. Det er så feigt, ynkelig og lite fremoverlent som du kommer. En gjeng med tapere!
                      ..................

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3120

                        Hva kan man forvente når vi starter med 10 mann i hver eneste kamp? DG er kanskje den svakeste spilleren denne klubben har hatt. Jesper var dårlig, men forsøkte i det minste. DG er fryktelig dårlig, og gidder ikke prøve. Jeg har fulgt LSK i over 30år, og vi har aldri hatt en svakere høyreside enn det vi stiller med nå.

                        Kommentar

                        • fredpet76
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2004
                          • 1199

                          Ja, all kudos til Bodø. Men å et lag fra et sted der ingen forventer noen ting av de, foruten at de skal holde seg i Eliteserien, gjør at en kan tenke litt slik som Bodø. De kan bruke tid på unge spillere som kan prøve og feile og som blir gode etterhvert.Vår klubb, der man har store forventninger, har man ikke tid til å vente. Her henter man spillere som åpenbart ikke er gode nok til å heve oss til toppen kanskje pga vi ikke har tid til å vente. Jeg vet ikke. Vi slipper til en og annen unggutt slik som Baccay i dag, og det er bra. En Ranger ville kanskje spilt mye i Bodø, men hos oss har vi ikke tid til å la han feile. Da leier vi han heller ut. Men det må jo sies at det har en viss betydning at Smarason, Pedersen, 2xTobias og en Kind Mikalsen er ute.

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Opprinnelig skrevet av _Jonern

                            "Uredd tilnærming" var et ord treneren dems brukte. Det er faen meg noe jeg savner i LSK. Det er så feigt, ynkelig og lite fremoverlent som du kommer. En gjeng med tapere!
                            Man må komme til bunns til hvorfor det blir slik. Jeg står på at Lennartsson har hentet spillere som gir mening utifra hva de har å tilby spillemessig, men er det fremdeles slik at man klynger seg til en spillestil som begrenser mulighetene? Hvem har ansvaret sportslig sett til syvende og sist? Hvem skal man peke på når man fortsatt insisterer på å slå langt opp på spillere som er alt annet enn oppspillspunkt og overlater disse langballene til de presumptivt aller dårligste ballspillerne? Det gir jo ingen mening, hvorfor blir det slik år etter år?

                            Unntaket har vært Haglund, som faktisk på et punkt gjorde oss til laget som slo minst langt av alle. Kanskje ligger det noe her som både sportslig ledelse og flere supportere kvier seg for å konfrontere.

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4375

                              Opprinnelig skrevet av G-Man
                              Hva kan man forvente når vi starter med 10 mann i hver eneste kamp? DG er kanskje den svakeste spilleren denne klubben har hatt. Jesper var dårlig, men forsøkte i det minste. DG er fryktelig dårlig, og gidder ikke prøve. Jeg har fulgt LSK i over 30år, og vi har aldri hatt en svakere høyreside enn det vi stiller med nå.
                              Aldri sett en mer likegyldig spiller. Ingen vilje, ingen ferdigheter, ikke et ansiktsuttrykk engang. Flopp!
                              ..................

                              Kommentar

                              • fredpet76
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2004
                                • 1199

                                På Eurosport.no: Samme mann (Frode Kippe) pådro seg sitt andre gule kort og ble utvist midtveis i økt nummer to. Da hadde Amor Layouni allerede rukket å sette inn 4-0.

                                Kommentar

                                • runarM
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 565

                                  Hm, klarer faktisk ikke se hvilke lag som er dårligere enn oss i øyeblikket, vi trenger friskmeldte spillere så fort som faen.
                                  runarM

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3120

                                    Noen med RB+ som kan si hvilke to spillere som får strykkarakter. Regner med at det er de to på den totalt fraværende høyresiden vår?

                                    Kommentar

                                    • LS89
                                      Kamptrådkongen
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2013
                                      • 3309

                                      Opprinnelig skrevet av G-Man
                                      Noen med RB+ som kan si hvilke to spillere som får strykkarakter. Regner med at det er de to på den totalt fraværende høyresiden vår?
                                      Dyer og Haaken. DG karrer seg til en respektabel toer.

                                      Kommentar

                                      • Dumbo
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2004
                                        • 456

                                        RB: Sum 11 spillere: 29

                                        Ikke akkurat høyt snitt i denne kampen.

                                        Kommentar

                                        • runarM
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2004
                                          • 565

                                          Bra børs av RB, poengterer det åpenbare; Rafn må bekle høyreback, JB er det beste alternativet på venstre. Nå må vi slutte å surre, hvorfor er det sånn år etter år?
                                          runarM

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎