Kamptråd: LSK - RBK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3269

    Kamptråd: LSK - RBK

    På tide å se fremover til helgens kamp. Bartene vant årets første mot S08, så scenen er klar. De har fått en god opplevelse og skal forsøke å klatre på tabellen. Vi må derimot forsøke å finne et lys etter slaktet i nord. Mitt håp er at vi starter med følgende 11:

    Maric
    Rafn-Sheriff-Kippe-Baccay
    Haakenstad-Krogstad-Dyer-Pedersen-Ødemarksbakken
    TLO

    Egentlig burde hele laget vært benket, men det lar seg ikke gjøre. Ville vurdert Melgalvis inn for Bakken for å styrke det defensive, for her gjelder det å tette igjen bakover. Håpet er at Rafn/Haakenstad/Krogstad klarer å demme opp venstresiden til Bart. Tilsvarende at Pedersen kan støtte Baccay på den andre siden. Burde ikke være så defensiv hjemme, men nå trenger vi en god defensiv opplevelse. 0-0 og tidenes kjedeligste kamp på Årasen er helt greit for min del.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7004

    #2
    Starter sutre-Haakenstad mot RBK er det bare å bli hjemme. Vi prøvde vel å forsvare oss i Bodø også, det fungerte ikke etter planen. Er DAP tilbake, vet vi noe om ham?
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4375

      #3
      Jeg mener vi bør tilbake til 4-4-1-1 her og velge følgende;

      Maric

      Rafn - Sheriff - Kippe - Baccay

      Krogstad - Dyer - Pedersen - Bakken

      Moses - Lehne Olsen

      Komentar: Keeper og forsvar er opplagt. Udiskutabelt. Haakenstad må benkes. På midten synes jeg Dyer skal få en sjanse til. Han var tross alt vår beste utespiller sist hjemmekamp. Krogstad tar høyre kant. Pliktoppfyllende spiller som fortjener muligheten nå. Gustavsson har vært begredelig til nå. Moses inn igjen på laget, litt i mangel på alternativer. Bakken må trekkes ned på kant igjen for best mulig komponert lag. En mulighet er å kjøre Gustavsson på topp med TLO, men jeg synes ikke han fortjener en sjanse til. Håper virkelig at Daniel Pedersen er klar, ellers ser dette bekmørkt ut.
      ..................

      Kommentar

      • Egumen
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2011
        • 162

        #4
        Jeg forventer egentlig kun to ting fra denne kampen, og det er at Rafn tar høyreback og Baccay venstre, i tillegg til 100% innsats fra alle sammen!

        Tipper uansett at Haakenstad tar høyreback og Rafn venstre.....

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3120

          #5
          Opprinnelig skrevet av Egumen
          Tipper uansett at Haakenstad tar høyreback og Rafn venstre.....
          Skjer det, og får i tillegg DG flyte videre på klippekortet sitt, så erklærer LSK offentlig at vi har gitt opp, og at OBOS er nivået vårt.

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7004

            #6
            Opprinnelig skrevet av G-Man
            Skjer det, og får i tillegg DG flyte videre på klippekortet sitt, så erklærer LSK offentlig at vi har gitt opp, og at OBOS er nivået vårt.
            Fortsetter vi med Haakenstad og Gustavsson, klikker det for meg. Det er en fornærmelse mot alle de som legger ned tid, penger og emosjonell innsats i Sportsklubben.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • Roll75
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2007
              • 834

              #7
              Det er jo typisk at vi er i den forfatningen vi er i, når først ræv sliter som de aldri før har gjort. Dette kunne vært en gyllen mulighet for å klå dem. Med deres første seier forrige kamp, er jeg redd de er i ferd med å finne tilbake formen. Da blir kampen fort en vi mistenker vi har opplevd før. Får man stablet Pedersen på beina vil det hjelpe en god del, men mange andre må heve seg fra de forrige kampene skal dette ende med H. Håper på mye folk og trøkk. Noen som vet hva slags forfatning banen er i?

              Kommentar

              • maxpayne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 1199

                #8
                Haakenstad - Sheriff - Kippe - Rafn bør være soleklart, dette burde vært den åpenbare backfireren i Bodø også og det medfører kun en endring.
                Krogstad - Dyer - Pedersen - Ødemarksbakken
                Moses -TLO

                Dette laget har på en meget god dag har en liten sjans.

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7004

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av maxpayne
                  haakenstad - sheriff - kippe - rafn bør være soleklart, dette burde vært den åpenbare backfireren i bodø også.
                  lol!
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • maxpayne
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 1199

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av trigz

                    lol!
                    Så jeg regner med at du vil se Rafn - Sheriff - Kippe - Baccay, det kan godt hende du kan få viljen din også hvis Lennartsson ikke motsår presset, men da er det bare å ta fram kuleramma. Det mener jeg ikke fordi Baccay blir satt inn men fordi det medfører nok en endring i laget som gjør det vanskligere å forsvare seg som et kompakt lag noe som er totalt avgjørende mot RBK
                    Last edited by maxpayne; 07.05.2019, 15:56.

                    Kommentar

                    • Egumen
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Sep 2011
                      • 162

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av maxpayne

                      Så jeg regner med at du vil se Rafn - Sheriff - Kippe - Baccay, det kan godt hende du kan få viljen din også hvis Lennartsson ikke motsår presset, men da er det bare å ta fram kuleramma. Det mener jeg ikke fordi Baccay blir satt inn men fordi det medfører nok en endring i laget som gjør det vanskligere å forsvare seg som et kompakt lag noe som er totalt avgjørende mot RBK
                      Ja, for vi så jo hvor bra Haakenstad gjorde det da vi skulle forsvare oss som et kompakt lag mot Bodø/Glimt... Det er vel rimelig klart at det må endringer til for å få til dette?

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3120

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av maxpayne

                        Så jeg regner med at du vil se Rafn - Sheriff - Kippe - Baccay, det kan godt hende du kan få viljen din også hvis Lennartsson ikke motsår presset, men da er det bare å ta fram kuleramma.
                        I motsetning til hvor godt det fungerte i Bodø, mener du? For all del, kjør videre med Haakenstad og DG på høyresiden, om ikke annet vil vi da bli omtalt mye i media. Hva er det største tapet vi har på hjemmebane?

                        Kommentar

                        • kunden
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 2253

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av G-Man

                          I motsetning til hvor godt det fungerte i Bodø, mener du? For all del, kjør videre med Haakenstad og DG på høyresiden, om ikke annet vil vi da bli omtalt mye i media. Hva er det største tapet vi har på hjemmebane?
                          Det er vel mot bartene. 0-6 på 90-tallet en gang mener jeg. Men vi tapte 0-5 mot dem for et par år siden også.
                          Årets utgave er ikke i nærheten av hva de var dengang. En skikkelig sliteseier mot Særp, som er sterkt, men de kommer ikke til å spille oss ut.
                          Tvertimot skal vi få dem ned på jorda igjen og kanskje blir det enda et krisemøte på brakka hvis vi putter mange nok.

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4375

                            #14
                            En positiv ting er at Bendtner er ute i kulda hos RBK. Vi er vel det laget han har scora flest ganger mot. Gavepakke hvis han ikke spiller.
                            ..................

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4207

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av _Jonern
                              En positiv ting er at Bendtner er ute i kulda hos RBK. Vi er vel det laget han har scora flest ganger mot. Gavepakke hvis han ikke spiller.
                              Samme gjelder vel ubrukelige Søderlund? Scorer bare mot oss. Men da får vel Botheim sitt endelige gjennombrudd på lørdag...

                              Kommentar

                              • maxpayne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 1199

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av G-Man

                                I motsetning til hvor godt det fungerte i Bodø, mener du? For all del, kjør videre med Haakenstad og DG på høyresiden, om ikke annet vil vi da bli omtalt mye i media. Hva er det største tapet vi har på hjemmebane?
                                Haakenstad er ikke problemet, det har vi sett i kampene mot Ranheim, Molde, Haugesund og Sarpsborg men DG er derimot ett stort problem der han løper rundt med tunnelsyn i sin egen verden. Bacfireren mot RBK bør etter min mening være mest mulig lik som i starten av sesongen og at Haakenstad spilte en dårlig kamp mot BG spiller liten rolle. Han var slett ikke noe verre enn flere andre. Haakenstad med Krogstad på høyrekant og Rafn Ødemarksbakken på venstre vil jeg si er det mest trygge i en kamp som denne. Vi vil ikke få se finspill men tryggheten må tilbake i laget etter slakten i Bodø.

                                Kommentar

                                • bema0806
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2011
                                  • 521

                                  #17
                                  Noen som vet hvordan matta på Åråsen ser ut nå? Er den like jævlig som tidligere?

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4375

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av bema0806
                                    Noen som vet hvordan matta på Åråsen ser ut nå? Er den like jævlig som tidligere?
                                    Leste at den er betydelig bedre selvom den ennå ikke er helt maks.
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • LS89
                                      Kamptrådkongen
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2013
                                      • 3309

                                      #19
                                      RB tror:

                                      Maric

                                      Rafn - Sheriff - Kippe - Baccay

                                      Melgalvis - Pedersen - Dyer - Ødemarksbakken

                                      Gustafsson - Lehne Olsen

                                      Kommentar

                                      • Grankanari
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Jun 2018
                                        • 125

                                        #20
                                        Har ikke Smarason fått grønt kort av fysio?

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎