Kamptråd: LSK - RBK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Sailor Man
    Moderator
    • Jun 2007
    • 1309

    #61
    Litt kjappe vurderinger fra meg:

    Maric: 6. Flere gode redninger, stort sett bra igangsettinger, litt rusk i feltarbeidet. Virker mye sikrere enn i fjor, men kan fortsatt bli bedre i feltet og kan nok holde flere skudd.

    Rafn: 5. Stort sett bra kontroll på sida si. Tydelig at han er mer komfortabel på høyre. Håper han får fortsette der.

    Sheriff: 4. Har nok sin beste posisjon som stopper, bra kamp taktisk og gjør stort sett en god figur. Får kjørt seg mer i andreomgang i duellene med Søderlund. Mangler litt pondus der.

    Kippe: 4. Gjør greia si, dirigerer forsvaret, vinner dueller, men som vanlig lite som skjer når han har ballen.

    Baccay: 5. Den plassen bør være hans nå. Stort sett bra kontroll defensiv. Kommer til et par bra innlegg i angrep.

    Melgalvis: 3. Ikke så mye involvert med vallen, men bidrar bra defensivt, særlig i førsteomgang. Gir bra med juling til Meling.

    DAP: 5. God i første omgang, men mister kontrollen i andre. Det er tydelig hvor viktig han er for laget.

    Dyer: 4. Viser god nærteknikk og smartness ved noen anledninger. God til å holde på kula, men gjør også en del feil når han holder på den for lenge.

    Bakken: 4. Ganske anonym, småfarlig ved et par anledninger. Håper han får fortsette å utvikle et samarbeid med Baccay. Det så ut som at han ble skadet før han ble tatt av, men jeg vet ikke hva som skjedde.

    TLO: 7. Jobber steinhardt, viser at han har et veldig bra teknisk register, spesielt gode mottak. Vinner en del på huet også. Klart den beste utespilleren i dag.

    DG: 4. Gjør sin klart beste kamp for oss så langt. Bra løp og avslutning på scoringa. Blir ofte for ubesluttsom når han har ballen i gode posisjoner og blir løpende litt imellom.

    Kommentar

    • BD
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2006
      • 1358

      #62
      Opprinnelig skrevet av Sailor Man
      TLO: 7. Jobber steinhardt, viser at han har et veldig bra teknisk register, spesielt gode mottak. Vinner en del på huet også. Klart den beste utespilleren i dag.
      Uten tvil - førsteomgangen hans i går var enorm! Under vanskelige forhold lyktes han med det meste med ballen, jobbet utrettelig, hadde målgivende og hadde en viktig blokkering hvor han uredd stuper frem med hendene på ryggen.

      Ikke bare er han bedre i år enn i fjor - han viser også gode holdninger, scorer mål og går foran i krigen. Jeg er fan!

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7004

        #63
        +Baccay og Rafn. Korrekt backpar. Herlig å se Baccay på matta. Gutten er totalt fryktløs. Rafn var god.
        +Maric har tatt kjempesteg. Fremstår bunnsolid.
        +Gustavsson spiller ikke ving lenger. Lenny har skjønt at farta hans er noe vi kan bruke på topp. Fortsett med det.
        +Smarris tilbake. Gudskjelov.
        +Salquist tilbake neste runde. Gudskjelov.

        -Hva skjer med matta? Et pinlig skue. Dette kan ikke klubben være bekjent av.
        -Lagets ambisjonsnivå. Hva er egentlig grunnspillet vårt?
        -Feigheten etter at vi tok ledelsen, og spesielt etter pause. Hvorfor? Vi var best den første halvtimen.
        -Sheriff/Kippe. Ikke ideelt stopperpar. Keitete greier.

        Min børs: Maric 7; Rafn 6, Sheriff 4, Kippe 4, Baccay 5; Melgalvis 3, DAP 5, Dyer 4, Bakken 3; TLO 7 BB, DG 5.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          • Nov 2003
          • 6248

          #64
          VG refererer til ti sjanser for bart. Hvilken kamp så de? Jeg mener vel det egentlig var 4-6 i sjanser og et helt rettferdig resultat. Hva sier RB?
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3148

            #65
            Romerikes Blad har 6-3 i målsjanser. Kanskje VG telte hjørnespark som målsjanser? Der var talla i følge RB 11-2.

            gilbert

            Kommentar

            • Tjodleif
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2017
              • 848

              #66
              Opprinnelig skrevet av Grusom B
              VG refererer til ti sjanser for bart. Hvilken kamp så de? Jeg mener vel det egentlig var 4-6 i sjanser og et helt rettferdig resultat. Hva sier RB?
              RB sier 3-6

              Kommentar

              • plantemiddel
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2012
                • 797

                #67
                Trener LSK fast på den matta der? Ikke rart de ligger der i så fall.

                Kommentar

                • vermu
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2008
                  • 1729

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                  Trener LSK fast på den matta der? Ikke rart de ligger der i så fall.
                  Nei, selvfølgelig ikke. Det har aldri blitt trent fast på Åråsen.

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    #69
                    Og der har vi et kjempestort problem som uten skygge av tvil har en del av skylda for det siste tiårets sammenhengende nedtur. Det faktum at alle kunstgresslaga trener på eget dekke(altså akkurat det dekket de føler for) gir dem enorme fordeler, og gjør dem til sterkere hjemmelag enn de egentlig er. Se på Glimt sist, de vet akkurat hvordan ballen oppfører seg i ulikt vær, og løper på baller som ser ut som de skal gå ut. Noen som husker fadesen i Aalesund? Jepp, det var bana. Blir 3-0 på vanlig bane. Jeg tipper vi taper mellom fem og ti poeng på bortebane hvert år som konsekvens av dette.

                    Så vil sikkert folk begynner å bable om Rosenborg som er så gode men spiller på gress. Fuck dere. Se på hva de satte inn i går! I pausa smalt de på to spillere som kostet det dobbelte av hele stallen vår. Da har ikke underlag noe å si lenger. Faktisk er det sånn at ingen andre argumenter enn " men de har penger" er akseptabelt når man snakker om klubber som har penger, uansett hvor "imponerende" det de utretter er. Molde? Men de har penger. City? Men de har penger. PSG? DE ER PENGER!

                    Hvor vil jeg hen? Jo, fotballen, som verdenssamfunnet, saboteres intensivt av kapitalister, blåruss og andre sosiopater av samme sort.

                    Og død over plastgress, så klart.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎