Kamptråd: Mjøndalen - LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3314

    Se på KBK, kontra LSK. Det er natt og dag. Det er og rett og slett flaut. Laget med Ulvestad, Aasbak, Psyche og Coly i bakre firer.
    Jeg har vært på Åråsen siden 2001, men er rett og slett mett. Måten KBK kjemper seg tilbake, vi har sett det gang på gang. Innsats. Totalt fraværende i LSK. Folk er lei. Folk gidder ikke mer.

    Det som ble prestert i 1.omgang i dag, ta med kampen i Bodø og Sarpsborg.. Folk er lei. Jeg er verken født eller oppvokst i Lillestrøm. Men jeg følte en tilhørighet i 2001, men nå begynner man kjenne på det. Er det egentlig noe poeng å bruke penger på kampbillett når laget er fraværende?

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7020

      Opprinnelig skrevet av LS89
      Er det egentlig noe poeng å bruke penger på kampbillett når laget er fraværende?
      Elsker du klubben, kommer du uansett. Men vi må faen meg stille noen krav, der har du helt rett. Dette laget trenger baller, verken mer eller mindre, og sånn har det vært i altfor mange år.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • Gjest

        Opprinnelig skrevet av LS89
        Se på KBK, kontra LSK. Det er natt og dag. Det er og rett og slett flaut. Laget med Ulvestad, Aasbak, Psyche og Coly i bakre firer.
        Jeg har vært på Åråsen siden 2001, men er rett og slett mett. Måten KBK kjemper seg tilbake, vi har sett det gang på gang. Innsats. Totalt fraværende i LSK. Folk er lei. Folk gidder ikke mer.

        Det som ble prestert i 1.omgang i dag, ta med kampen i Bodø og Sarpsborg.. Folk er lei. Jeg er verken født eller oppvokst i Lillestrøm. Men jeg følte en tilhørighet i 2001, men nå begynner man kjenne på det. Er det egentlig noe poeng å bruke penger på kampbillett når laget er fraværende?

        Jeg backa ut etter etter 2018 sesongen. Angrer ikke, - for å si det enkelt.

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2278

          Det var jo trist ... Dere er da tilbake når vi moser enga 5-0 på totalt-uten-sjel-stadion?
          Er jo rimelig bra å hente opp 0-2 når alt ligger nede, dødt og begravet. Man tar de gledene man får.

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            • Nov 2003
            • 6248

            Så hva faen gjør dere her om dere ikke bryr dere lenger?

            Stikk til ponnyforum eller no sånt, og la oss som faktisk bryr oss lide i fred
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3136

              Opprinnelig skrevet av trigz
              Konklusjoner fra den ekstremt lave bortetribuna: Uten Smarason rykker vi rett ned, og plukker Lenny den late kølla Dyer foran Krogstad mot Odd bør noen kjøpe togbillett tilbake til Sverige med det samme. Første omgang er det mest pinlige jeg har sett i mine 35 år som LSK-supporter. Andre var bra, utelukkende takket være Smarasons bevegelser og Krogstad, som i motsetning til late, ubrukelige Dyer, Brenden som konsekvent gjør alt halvveis og aldri bidrar med noe, og komplett udugelige Gustavsson (JEG GJENTAR, HAN KOSTET EN MILLION KRONER!!) faktisk ønsker å kjempe for drakta og ikke labber rundt som en halvsløv prozac-tante.

              Førsteomgangen til Dyer (og Gustavsson, selv om det nå er en selvfølge) er så skandaløst bedriten at den bør diskvalifisere ham fra å spille for LSK igjen. Send disse to ubrukelige spillerne hjem til Sverige. Sett Brenden på benken sammen med Haakenstad. Og sett Smarason, Krogstad og Ødemarksbakken på fra start. Da har vi kommet litt videre.
              Halleluja, brother!!!

              Kommentar

              • Grankanari
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Jun 2018
                • 125

                Vi må selvfølgelig ha krav om at spillerene gir 100%. Men, like viktig er det at vi stiller krav til at stallen forsterkes betraktelig. Uten Smarason og DAP hadde vi vært i OBOS nå. I første omgang satt Smarason på benken (forståelig mtp. skade), men vi fikk virkelig en bekreftelse på hvor udugelig laget er uten. Vi trenger fler, mange fler spillere i hans kaliber. Når sesongen var slutt i fjor virket det som at det hadde gått opp opp for Lauritsen, Mesfin og co at noe måtte gjøres. "Dette orker jeg ikke være med på igjen" ble det sagt. Vel, det blir sånn igjen når ikke noe som helst blir gjort. Jeg skjønner at gode spillere er dyre, men hvor dyrt blir det ikke når vi rykker ned? Supportere slutter å gå på kamp. Kidsa velger å holde med andre klubber. Sponsorinntekter går ned. Det vil kun være halve kanarifansen og foreldrene til spillerne som gidder å betale billett for å se på dette bunnlaget.

                Jeg personlig kommer til å fortsette å gå på kamp selv om vi ligger å speller i søla. Men faen asså. Hvor lenge skal vi måtte vente før noen tar tak?


                Kommentar

                • Sailor Man
                  Moderator
                  • Jun 2007
                  • 1320

                  Opprinnelig skrevet av Grankanari
                  Vi må selvfølgelig ha krav om at spillerene gir 100%. Men, like viktig er det at vi stiller krav til at stallen forsterkes betraktelig. Uten Smarason og DAP hadde vi vært i OBOS nå. I første omgang satt Smarason på benken (forståelig mtp. skade), men vi fikk virkelig en bekreftelse på hvor udugelig laget er uten. Vi trenger fler, mange fler spillere i hans kaliber. Når sesongen var slutt i fjor virket det som at det hadde gått opp opp for Lauritsen, Mesfin og co at noe måtte gjøres. "Dette orker jeg ikke være med på igjen" ble det sagt. Vel, det blir sånn igjen når ikke noe som helst blir gjort. Jeg skjønner at gode spillere er dyre, men hvor dyrt blir det ikke når vi rykker ned? Supportere slutter å gå på kamp. Kidsa velger å holde med andre klubber. Sponsorinntekter går ned. Det vil kun være halve kanarifansen og foreldrene til spillerne som gidder å betale billett for å se på dette bunnlaget.

                  Jeg personlig kommer til å fortsette å gå på kamp selv om vi ligger å speller i søla. Men faen asså. Hvor lenge skal vi måtte vente før noen tar tak?

                  Å satse penger vi ikke har på å hente nye spillere har vi prøvd før, og det kosta nesten klubben livet. Å bruke mye penger på spillere fører heller ikke til suksess uten videre. Det er det mange eksempler på.

                  Vi har et budsjett som er brukbart i eliteseriesammenheng, men det er likevel klubber med mye mindre penger enn oss som gjør det bedre. Det er kjedelig, men det gjelder å bruke de penga vi har så godt som mulig.

                  Kommentar

                  • Grankanari
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Jun 2018
                    • 125

                    Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                    Å satse penger vi ikke har på å hente nye spillere har vi prøvd før, og det kosta nesten klubben livet. Å bruke mye penger på spillere fører heller ikke til suksess uten videre. Det er det mange eksempler på.

                    Vi har et budsjett som er brukbart i eliteseriesammenheng, men det er likevel klubber med mye mindre penger enn oss som gjør det bedre. Det er kjedelig, men det gjelder å bruke de penga vi har så godt som mulig.
                    men gjør vi det når vi kjøper spillere som ikke tilfører klubben noe?

                    Kommentar

                    • Sailor Man
                      Moderator
                      • Jun 2007
                      • 1320

                      Opprinnelig skrevet av Grankanari

                      men gjør vi det når vi kjøper spillere som ikke tilfører klubben noe?
                      Nei!

                      Kommentar

                      • Stray Cat
                        Moderator
                        • Aug 2008
                        • 5914

                        MODERATORMELDING

                        Så var vi der igjen da, hvor jeg må minne om at dette er en kamptråd i hovedforumet og at alt som ikke har med Mjøndalenkampen å gjøre ikke hører hjemme her. Flytt diskusjonen til riktig tråd.

                        Stray Cat
                        moderator
                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎