Lillestrøm SK - Viking FK - Åråsen Stadion - 16.juni 2019

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommy og Tigeren
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2017
    • 259

    #41
    Mange Lillestrøm spillere som får skryt på forumet,rart at laget ligger på plassen de gjør.Med så mange gode spillere eller som skal bli gode,på tide å våkne å se dette skipet som synker fort

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      #42
      Skippertaksklubben slår til igjen.

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4207

        #43
        Denne kampen er det bare å glemme. Et skadeskutt lag som blir dømt i filler av en evneveik sullik. Lever klage på kødden og se videre mot neste kamp

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #44
          Moses kan utmerket godt gå inn å gjøre en jobb for oss. Han har styrke, evne til å skjerme kula og ballferdigheter og er på mange måter bedre rustet for den jobben TLO tvinges til å gjøre. Spørsmålet er om noen andre tror på det, inkludert treneren.

          Kommentar

          • Sailor Man
            Moderator
            • Jun 2007
            • 1309

            #45
            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
            Denne kampen er det bare å glemme. Et skadeskutt lag som blir dømt i filler av en evneveik sullik. Lever klage på kødden og se videre mot neste kamp
            Helt enig. Skal du vise ut en spiller etter 13 min, skal du være helt sikker på at du har rett, ellers har du ødelagt hele kampen. Utrolig frustrerende!

            Vanvittig dårlig flyt med den utvisninga, handsen det ikke blir blåst på og skaden på TLO.

            Utover det var det faktisk en av de bedre kampene vi har levert i år, selv om utgangspunktet ble mer eller mindre håpløst. Får ta med seg det.

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              #46
              Vi er best på en ting da, å være tabellfyll. Er en prestasjon det også, burde vært deltakerpokal.

              Kommentar

              • kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2253

                #47
                Denne kampen ble ene og alene ødelagt av dommeren. Håpløst utgangspunkt å spille 80min med 10 mann.
                Samt mulig rødt situasjon for Viking. Samme spiller feller Håken i andre. Var også en strsffesituasjon. Sjelden jeg klager på sommer men idag er det disse grove feilene som avgjør kampen. Sheriff kan umulig få karantene?

                Kommentar

                • Playboy1
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 2082

                  #48
                  L
                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari

                  Poenget med Dyer er at han er den nærmeste spillertypen vi har til det Smarason representerer, og han er en pasningsspiller. Vi møter et nyopprykka lag på et betraktelig bedre Åråsen og legger oss bakpå fra start. Dette er akkurat type kamp som Dyer faktisk kan vise at han duger, og Lennarrtsson vise at man har en plan b. Men isteden opptar han bare plass som godt erfaren utlending på benken.

                  Det er for enkelt å avskrive Dyer som et bomlån sånn uten videre, det gjør oss sjanseløse til å hevde oss og legger til rette for at alt vi har å glede oss over er skippertak.
                  Pleier faktisk å være en del enig med hva du skriver Gif, men her mener jeg du har totalt skive-Bom.
                  Dyer er bare ikke god nok for TL. Selv kanskje ikke for OBOS ?
                  Han kunne for oss spilt på hvilken som helst plass, og fortsatt ville gjort seg bort . Desverre ett stort bomkjøp/lån.
                  Men vi fikk iallefall Salquist før sesongen , som har vist seg stikk motsatt.

                  Kommentar

                  • Grankanari
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Jun 2018
                    • 125

                    #49
                    Dommeren dømmer oss i fillebiter. Slipper inn to mål på corner. Vi klarer ikke å utnytte en eneste sjanse. Endelig begynte klubben å få litt farge trynet etter seier mot Enga. Men, neida. Så taper vi mot et nyopprykket møkkalag på hjemmebane.

                    Kommentar

                    • DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 3891

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av kunden
                      Sheriff kan umulig få karantene?
                      Er det én ting som er hundre prosent sikkert, så er det at Sheriff får karantene. Såpass kjenner vi mafiaen i NFF.

                      Elska þetta félag

                      Kommentar

                      • Dumbo
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2004
                        • 457

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                        Er det én ting som er hundre prosent sikkert, så er det at Sheriff får karantene. Såpass kjenner vi mafiaen i NFF.
                        Han fortjener uansett en kamp karantene etter det hodeløse forsvarsspillet.

                        Mulig han var døgnvill etter 3-timers flytur fra Afrika?

                        Slørdahl bør være en bra erstatning.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Playboy1
                          L

                          Pleier faktisk å være en del enig med hva du skriver Gif, men her mener jeg du har totalt skive-Bom.
                          Dyer er bare ikke god nok for TL. Selv kanskje ikke for OBOS ?
                          Han kunne for oss spilt på hvilken som helst plass, og fortsatt ville gjort seg bort . Desverre ett stort bomkjøp/lån.
                          Men vi fikk iallefall Salquist før sesongen , som har vist seg stikk motsatt.
                          Selvfølgelig er Dyer god nok, han har spilt på et høyere nivå enn alle spillerne som var på matta i dag. Spørsmålet er hvorfor han ikke passer inn. Hvorfor klarer ikke LSK omstille seg fra en forsvarskamp mot et lag som er gode mot etablerte forsvar, til gi et tydelig signal om å gå ut å ta føringa mot et nyopprykka lag på eget gress? Her ligger hele forklaringa på hvorfor klubben i praksis aldri klarer levere to seire på rad.

                          Også DAP preges jo av skrekken vi har for å bygge opp egne angrep. Borte er spillvendinger og de langpasningene vi vet han kan slå. Samspillet med Salquist er ikke-eksisterende, noe Lenny selv la vekt på ville være toneangivende for oss i oppkjøringa. Skal vi basere alt vi gjør på kjemping og tilfeldigheter får vi akkurat den karmaen tilbake som vi fortjener.

                          Kommentar

                          • _Jonern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 4375

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Dumbo

                            Han fortjener uansett en kamp karantene etter det hodeløse forsvarsspillet.

                            Mulig han var døgnvill etter 3-timers flytur fra Afrika?

                            Slørdahl bør være en bra erstatning.
                            Slutt med det pisset og legge skylda på Sheriff. Han retter jo faktisk opp egen feil. Hadde dommeren gjort jobben sin så hadde ingen snakket om det. Utvisninga er en skandale. Han er 40 meter fra mål, han legger seg bare inn mot Sheriff før han faller, og i tillegg er Salquist i OK sikring. Helt hinsides at det fører til rødt kort og ødelegger hele kampen.
                            ..................

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              #54
                              Dyer er i tillegg også langt fra et nødlån, men en spiller man har kartlagt over tid, år faktisk, og som man derfor bør kunne kreve at nettopp passet inn i måten vi ønsker å fremstå på. Istedenfor viser det seg at ekspertene på Eurosport viste bedre forståelse av Dyers kvaliteter og mulige svakheter enn det LSK gjør. Som igjen viser at tilfeldigheter har råderett i altfor stor grad også utenfor banen, eller i verste fall, ren inkompetanse.

                              Kommentar

                              • Stan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2006
                                • 1055

                                #55
                                I følge Eurosport skal TLO være på vei til sykehus. Det fryktes ankelbrudd.

                                Kommentar

                                • Tjodleif
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2017
                                  • 848

                                  #56
                                  Er så skuffende at mediene fokuserer på han ene supportern som skulle ta Høiland fremfor de hårreisende, kampødeleggende dommeravgjørelsene.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                                    Er det én ting som er hundre prosent sikkert, så er det at Sheriff får karantene. Såpass kjenner vi mafiaen i NFF.
                                    Klubben burde gå ut å få igang en debatt om hvorfor Saggi konsekvent ligger på et så mye høyere nivå enn resten av dommerstanden. Og hvorfor Hafsås konsekvent er en versting. Dette kan ikke fortsette.

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      #58
                                      Høiland er et fittetryne, men et fittetryne med vinnervilje. Kippe viser ikke tydelig nok at han blir tatt og Viking slipper unna med gult kort. Lua i hånda.

                                      Kommentar

                                      • ynnor
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 857

                                        #59
                                        Dommeren mener han gjorde rett etter å ha sett den om igjen. Da kan han jo ikke få dømme mer. At man kan reglene bør være minstekrav.

                                        Kommentar

                                        • OlaG
                                          Oversetterdrone
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 865

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                          Høiland er et fittetryne, men et fittetryne med vinnervilje. Kippe viser ikke tydelig nok at han blir tatt og Viking slipper unna med gult kort. Lua i hånda.
                                          Jeg vil ikke leve i en verden hvor Frode Kippe overspiller etter en takling for at noen skal få kort. Faen heller.

                                          Jeg er møkk sur etter den kampen her, men klarer ikke å få meg til å skjelle ut verken spillere eller trener. Hele kampen blir ødelagt av han inkompetente gnomen som er den eneste på hele stadion som klarer å komme frem til at det var frispark (nei!) og (rødt (nei!) kort (nei!).

                                          Frem til 0-2 står kampen og vipper, og det kunne like gjerne gått 1-1 som 0-2. Når det blir 0-2 (fordi vi rett og slett er i mindretall på en dødball) så går lufta ut av både gutta på banen og oss på tribunen. Jeg skulle selvfølgelig gjerne sett at moralen i laget er så sterk at de hadde klart å stå kampen ut, men etter å ha spilt mer eller mindre jevnt med Viking med en mann mindre på banen i godt over 50 minutter så skjønner jeg at det blir tomt på tanken.

                                          Så jes. Drit skuffa, fly forbanna, men jeg sto igjen og klappa for spillerne etter kampen i dag. Noen ganger føler jeg at jeg har rett til å være skuffa av dem, i dag følte jeg meg skuffa med dem.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎