Philip Slørdahl

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4273

    Spillertråd Philip Slørdahl

    Signert proffkontrakt ut 2022

    Synes han har vært stødig de gangene jeg har sett ham i aksjon. Satser på at dette er en kommende bauta. Godt forspent på stopperplass nå med Kippe, Salquist, Sandberg, Sheriff og unge Slørdahl.

    Kjør debatt!
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3310

    #2
    Har ikke fått sett han ennå, men satser på at han starter mot Brann.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • kunden
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 2280

      #3
      Mot Kvik var han stødig. Kom sjelden i problemer. Brukbar pssningsfot. Holder hodet kaldt. Fikk ikke vurdert hurtigheten, og det er vel der jeg stiller spørsmålet. Ønsker en ballsikker og kreativ Arnesen. Så lenge vi makter å holde på en slik spiller

      Kommentar

      • vermu
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2008
        • 1729

        #4
        Slørdahl har flere gode kvaliteter, men dette blei dessverre for tidlig. En av de aller svakeste debutene jeg har sett av en LSK-spiller. Satser på deg til neste år.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #5
          Gjorde ikke større feil enn en garva 41-åring og stopperkollega. Ingen god debut, men null hjelp og støtte fra medspillere.

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3316

            #6
            Opprinnelig skrevet av vermu
            Slørdahl har flere gode kvaliteter, men dette blei dessverre for tidlig. En av de aller svakeste debutene jeg har sett av en LSK-spiller. Satser på deg til neste år.
            Bak Tamm, Salquist og Sandberg da. Spørs om ikke lån til OBOS neste år er best.

            Kommentar

            • Dumbo
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2004
              • 462

              #7
              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
              Gjorde ikke større feil enn en garva 41-åring og stopperkollega. Ingen god debut, men null hjelp og støtte fra medspillere.
              RB gir 3 poeng til Slørdahl og 2 poeng til Kippe.

              Kommentar

              • 14
                Medlem
                Møteplager
                • May 2005
                • 91

                #8
                Mathijs de Ligt var ganske rævva i Nederland-debuten sin. Kanskje greit han ikke ble fullstendig avskrevet for det...

                Kommentar

                • vermu
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2008
                  • 1729

                  #9
                  Avskriver på ingen måte Slørdahl. Kan bli en meget bra stopper med spennende ferdigheter. Men debuten hans i går var forferdelig. Ikke bare fordi han var innvolvert i flere baklengs, men han opptredde helt uferdig som spiller. Skulle hatt 2 er, på linje med Kippe.
                  Last edited by vermu; 06.07.2019, 15:48. Begrunnelse: leif

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 3925

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av vermu
                    Avskriver på ingen måte Slørdahl. Kan bli en meget bra stopper med spennende ferdigheter. Men debuten han i går var forferdelig. Ikke bare fordi han var innvolvert i flere baklengs, men han opptredde helt uferdig som spiller. Skulle hatt 2 er, på linje med Kippe.
                    Jeg så ikke kampen, men det virker som om Svesengen vurderer innsatsen hans annerledes:

                    Det startet med en passiv opptreden av debutanten Philip Slørdahl foran eget mål etter at Aleksander Melgalvis hadde gjort en altfor dårlig jobb med å hindre innlegget som ble slått mot Liridon Kalludra.

                    Men 18-åringen Slørdahl reiste seg etter den tøffe starten, og fram til han var uheldig og styre Flamur Kastratis innlegg inn til 4-1 etter en time, spilte han meget godt på Kristiansund stadion.


                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4376

                      #11
                      1-0 målet er definitivt på hans kappe. Den skal bort. Ellers synes jeg han gjør en helt grei figur, og den eneste bak der som smalt litt i duellene og prøvde. 4-1 målet er ingenting å snakke om. Sånt går inn 1 av 500 ganger og er et rent flaksemål. Kippe sin opptreden er mye værre. Som kaptein skal han sette standaren og styre forsvaret sitt, men han løp rundt som en hodeløs kylling og var ikke i nærheten av respektabelt nivå. Han bør snarest ut av dette laget. Evig legende, men nok er nok. Heldigvis er Salquist og Tamm snart vårt nye stopperpar, med Sandberg som backup.
                      ..................

                      Kommentar

                      • MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3310

                        #12
                        Problemet startet, som Svesengen sier, med Melgalvis som lar innlegget bli slått. Dette er noe som har irritert meg i minst 10 år. LSK evner ikke å legge press på ballfører. Hvor ofte får ikke våre motstandere motta ballen i rommet foran forsvaret og vende opp mens vi står og ser på? Ikke noe nytt, men noe som har preget oss lenge. Med noen få unntak, så virker det som at det ikke er noen vilje til å komme tett oppi ballfører og tvinge han til å slå støttepasninger. F.eks. Knutzons mål hjemme var et resultat av at Eikrem fikk stå og time gjennombruddspasningen. Det er ingen av våre motstandere som tillater dette, men for oss er det daglig kost. Stort sett trengs kun en enkel støttepasning og så kan motstanders backer slå upressede innlegg, og da blir det vanskelig å forsvare seg i lengden.

                        Edit. Blir kanskje feil sted. Slørdal har uflaks, men var langt i fra syndebukken i denne kampen.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                        Kommentar

                        • Kanarivogel89
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 4273

                          #13
                          God nok. Bare å dyrke

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6075

                            #14
                            0 baklengsmål med Slørdahl på banen hittil i år.

                            Kommentar

                            • bjarmann
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 2848

                              #15
                              Njæææ. Han er for ung vett. Er ikke rutinert nok. Vi må nok hente tilbake Kippe. Rutine er alt!
                              I år så tar vi alt

                              Kommentar

                              • G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3139

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                Njæææ. Han er for ung vett. Er ikke rutinert nok. Vi må nok hente tilbake Kippe. Rutine er alt!
                                He he - Kippe og Slørdahl hadde vært gull det!

                                Kommentar

                                • Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4273

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av vermu
                                  Slørdahl har flere gode kvaliteter, men dette blei dessverre for tidlig. En av de aller svakeste debutene jeg har sett av en LSK-spiller. Satser på deg til neste år.
                                  Og "neste år" kunne han satses på!

                                  Kan vi please hylle purunge Slørdahl litt? For meg er han den, ved siden av Mads, som har imponert mest denne sesongen forventningene tatt i betraktning. Sju kamper fra start har så langt resultert i ett fattig baklengsmål. Tar man med kamper hvor han har blitt byttet inn er resultatet tre baklengs på tolv kamper.

                                  Jeg håper virkelig han får masse spilletid framover, for her har vi en unggutt med vanvittig potensiale. Er så deilig med sånne outsidere som kommer opp uten å ha gått gradene på u-landslag! Spilte i 5. divisjon senest 2018, nå er han bunnsolid i OBOS. Sånne steg på så kort tid vitner om en spiller med riktige holdninger og med en veldig god forståelse av hva som skal til for å utvikle seg. Jeg synes han så veldig lett ut mot KBK i fjor, men han har løfta seg noe voldsomt siden den gang.

                                  Fortsetter han utviklingen blir han en bauta å regne med i årene framover.

                                  Bravo, Philip!
                                  Last edited by Kanarivogel89; 05.11.2020, 16:51.

                                  Kommentar

                                  • MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3310

                                    #18
                                    Nå som sesongen er over vil jeg dele noen tanker rundt Slørdahls sesong. Han startet som makker sammen med Ogbu de første kampen inntil vi la om til 3-4-3 hvorpå han ble flyttet ut på venstre stopper. Samarbeidet med Ogbu fungerte ikke helt optimalt, og samtidig som Ranger også slet defensivt spesielt mot Godset, så ble det en rufsete start. At Slørdahl ble flyttet ut på venstre stopper i stedet for Garnås tror jeg bunner ut i at han er bedre med ballen i beina. Garnås har overrasket som ballspiller, men jeg tror vi hadde hatt ytterligere problemer dersom han hadde spilt på venstresiden.

                                    Flere motstandere har uttalt at de bevisst la opp presset sitt med fokus på Slørdahl siden han spilte på 'feil' side, og dette gjorde nok ikke jobben enklere for han. Jeg tipper også at Bakke så dette og derfor flyttet Dragsnes inn i de siste kampene før Petterson ble klar. Når det gjelder sesongen 2022, så tenker jeg at dersom Slørdahl ikke er et førstevalg på høyre stopper så bør han leies ut for å få den nødvendige erfaringen.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                    Kommentar

                                    • McGuffy
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 5092

                                      #19
                                      På vei til Hamar?

                                      "TV 2 erfarer: LSK-spiller kan bli solgt


                                      HamKam og Lillestrøm er i prinsipp enige om en overgang for midtstopperen Philip Slørdahl (22), ifølge TV 2s opplysninger. Nå gjenstår det bare for spilleren å bestemme seg for om han ønsker å bytte beite eller ikke. Slik TV 2 forstår det, pågår det fortsatt forhandlinger om de personlige betingelsene, og det er foreløpig ikke sikkert om Slørdahl ender opp som HamKam-spiller før overgangsfristen ved midnatt."



                                      TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video.

                                      Kommentar

                                      • knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9362

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                        På vei til Hamar?

                                        "TV 2 erfarer: LSK-spiller kan bli solgt


                                        HamKam og Lillestrøm er i prinsipp enige om en overgang for midtstopperen Philip Slørdahl (22), ifølge TV 2s opplysninger. Nå gjenstår det bare for spilleren å bestemme seg for om han ønsker å bytte beite eller ikke. Slik TV 2 forstår det, pågår det fortsatt forhandlinger om de personlige betingelsene, og det er foreløpig ikke sikkert om Slørdahl ender opp som HamKam-spiller før overgangsfristen ved midnatt."

                                        TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video.

                                        Satt å tenkte på det i bilen på vei til jobb i dag, at han hadde vært perfekt for kameratene ved Mjøsen!

                                        Klarsynt!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎