Kamptråd: SK Brann - LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 3891

    #61
    Enda en elendig kamp av LSK.
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1199

      #62
      Nå er det på tide å slutte å surve. De samme spillerene får gjennomgå gang etter gang ennå de beviselig gjennom 3 sesonger har bevist at de holder et helt greit tippeliganivå.

      Kommentar

      • bjarmann
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 2829

        #63
        Opprinnelig skrevet av Playboy1

        Hyller dette innlegget da , føler akkurat det samme .
        Men må også ha med Gustavson på lista over ‘ubrukelige’ spillere.
        Glemte faktisk han, noe som sier det meste. Får westerberg til å fremstå som maradona
        I år så tar vi alt

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #64
          Det handler ikke først og fremst om enkeltspillere, det handler om mentalitet og stil. Snakker man om forsterkninger må man kunne komme med argumenter for hvilke ferdigheter som må inn og hvordan de skal forvaltes i en så tafatt spillestil som dette. Å sette inn en god spiller i dette systemet er helt 50/50. Dyer burde være skremmeskudd nok.

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4375

            #65
            Bare måten vi fremstår etter det tapet her viser hvor elendig mentalitet det er i den klubben her. Både Lennartsson og Kippe fremstår sånn tålig greit fornøyd med prestasjonen og synes det er bittert at vi ikke sitter igjen med noe etter en slik kamp. Vi ligger på egen halvdel i 90 min og har ett eneste skudd på mål! På den andre siden er Håkon Opdal veldig misfornøyd med deres første omgang og mener de burde kjørt over oss mer. Det er så nitrist å se hvordan klubben i vårt hjerte fremstår for tiden. Helt forjævlig. Lua i hånda-mentalitet!
            ..................

            Kommentar

            • Gjest

              #66
              Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
              Krogstad har vært svært god i dag. Må spille fast framover nå. Den plassen er hans
              Krokstad er hel ved!

              Kommentar

              • Wanker
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 632

                #67
                Rafn om målet: Skulle ligget lenger inn

                Er det noe med spillestilen til laget som gjør at dette er et problem for Rafn, Haakenstad og de fleste andre backer vi har hatt de siste åra? Blir litt oppgitt hver gang sesongen er slutt og man kan telle opp 3-4 baklengs på hver av dem, på samme måte.

                Og hvordan i svarte granskauen laster man opp bilder man har lokalt?
                "The attachment storage directory does not exist or is not writable"
                Hunter S. Thompson:

                There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3269

                  #68
                  Kampplanen var tydelig at vi skulle forsvare oss og satse på løp i bakrom, men pasningene ble for korte slik at DG måtte i hodedueller med Eliteseriens beste duellstopperpar. Litt typisk at Lennartson tar ut DG og lar Melgalvis stå når han først gjør grep. Jeg ville heller sett Moses inn for Melgalvis, og DG ned på kant. Da hadde vi beholdt mer fart i laget.

                  Ser man på benkene, så er det enklere å være LAN enn JL. Hva har vi å sette inn av offensive krefter bortsett fra Moses? Brenden og Dyer. Lukter ikke svidd sammenlignet med Strand.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3309

                    #69
                    Blir nærmest uvel av å lese kommentarer blant enkelte på so-me etter kampen. Enkelte virker strålende fornøyd med kampplanen og mener det var en god gjennomført bortekamp. Hva med å stikke finger`n i jorda og innse realitetene? Vi skaper nada offensivt! Vi står igjen med 0 poeng. Vi har ikke scoret mål på de 3 siste kampene. Vi har 10 mål på 12 kamper, TLO står for seks av dem. Vi er nede i gjørma igjen, mens for enkelte virker det nærmest helt greit at vi ender opp med 0 poeng i går fordi vi defensivt slipper til så lite. Fotball handler til syvende og sist å vinne kamper, men vi er jo ikke i nærheten om dagen.

                    Kommentar

                    • kunden
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 2253

                      #70
                      Typisk nok var det en spiller som har hatt måltørke som putta mot oss. Målet til Cum-soon var vel omtrent identisk med det han putta på Åråsen ifjor. Kom ut fra ingenting, egentlig. Sånn sett surt, men det er en risiko å legge seg så lavt, pådra seg masse døballer imot. Da er det oftest bare tidsspørsmål før den sitter.
                      Bortsett fra en liten merkelig retur var Maric solid nok en gang. Vår beste sammen med Krogstad og Salquist.
                      La nesten ikke merke til Smara bortsett fra et par dårlige mottak. DAP var grei, men ikke noe mer. Litt vanskelig å bedømme laget når planen er å ligge i soneforsvar og herpe spillet til Brann.
                      Savnet av Erling er markant. Han er den typen spilller som kunne vippa det i vårt favør når Brann presset på og blottla seg ganske så åpent. Dessverre har vi dårlig presisjon og rytme til å utnytte slike muligheter. Håpløs oppgave for DG på topp. Skjønner ikke helt vitsen å slå høyt mot han når han har Costa og Worm i ryggen.
                      KBK spilte en under middels kamp mot Stabæk hjemme, så her bør også vi ha muligheter for poeng, hvis vi da ikke skal legge alle mann på 30m og inn. De to neste hjemmekampene blir noen neglebitere. Slår vi både TIL og Godset ligger vi i det minste foran skjemaet til å redde oss iår igjen.

                      Kommentar

                      • MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3269

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av kunden
                        Savnet av Erling er markant. Han er den typen spilller som kunne vippa det i vårt favør når Brann presset på og blottla seg ganske så åpent. Dessverre har vi dårlig presisjon og rytme til å utnytte slike muligheter. Håpløs oppgave for DG på topp. Skjønner ikke helt vitsen å slå høyt mot han når han har Costa og Worm i ryggen.
                        KBK spilte en under middels kamp mot Stabæk hjemme, så her bør også vi ha muligheter for poeng, hvis vi da ikke skal legge alle mann på 30m og inn. De to neste hjemmekampene blir noen neglebitere. Slår vi både TIL og Godset ligger vi i det minste foran skjemaet til å redde oss iår igjen.
                        Når vi ikke klarte å slå ball i bakrom slik at DG kunne utfordre Brann på fart burde vi satt inn Moses tidligere. Jeg håpet å se DG ned på kant slik at han kunne utfordre med løp bakfra når Moses klarte å ta ned ballen, men det ble det ikke noe av.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av kunden
                          Savnet av Erling er markant. Han er den typen spilller som kunne vippa det i vårt favør når Brann presset på og blottla seg ganske så åpent. Dessverre har vi dårlig presisjon og rytme til å utnytte slike muligheter.
                          Erling hadde ikke utgjort noen forskjell i går og du forklarer det selv i siste setning. Problemet var, og er, utganspunktet for kontringsmulighetene våre der avstandene er for store fordi vi blir altfor dype. Erling hadde vært like isolert som DG i går. Hvem hadde Erling kanskje bedre samspill med en noen annen i løpet av sin tid her, jo Johan Andersson. Da Erling ble satt opp fra langt bedre utgangspunkt og langs bakken. Samme utfordring har DG nå.

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎