Lillestrøm SK - Strømsgodset IF

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9329

    #81
    Opprinnelig skrevet av maxpayne
    Deilig å høre Rekdal gi Haakenstad fortjent ros for godt back spill. De løpene han tar på overtid for å flyttet opp laget er det bare å ta av seg hatten for. Ellers en helt fortjent og sterk seier mot et desperat godset.
    Basert på dagens kamp så spelte Rafn seg ut. Driter i at han er på "feil" kant. Går ann å prestere offensivt for det. Trenger ikke å tenke seg ihjæl i 0km/t før man uansett velger feil.

    Baccay må inn.

    Kommentar

    • Sailor Man
      Moderator
      • Jun 2007
      • 1309

      #82
      Opprinnelig skrevet av knut

      Basert på dagens kamp så spelte Rafn seg ut. Driter i at han er på "feil" kant. Går ann å prestere offensivt for det. Trenger ikke å tenke seg ihjæl i 0km/t før man uansett velger feil.

      Baccay må inn.
      Til hans forsvar leverte han en veldig bra assist.

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9329

        #83
        Opprinnelig skrevet av Sailor Man

        Til hans forsvar leverte han en veldig bra assist.
        Alle forsvarer Rafn Maxpayne er eneste som ser de positive bidragene til Haakenstad.

        Lennartsson er den største utfordringa til bekkrekka!

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3120

          #84
          Opprinnelig skrevet av knut

          Basert på dagens kamp så spelte Rafn seg ut. Driter i at han er på "feil" kant. Går ann å prestere offensivt for det. Trenger ikke å tenke seg ihjæl i 0km/t før man uansett velger feil.
          Makan til vås. Rafn er alltid blant våre 2-3 beste, uansett hvilken side han spiller på.

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3120

            #85
            Opprinnelig skrevet av knut

            Alle forsvarer Rafn Maxpayne er eneste som ser de positive bidragene til Haakenstad.
            Det er nok fordi du trenger både hund og hvit stokk for å se dem...

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4375

              #86
              Opprinnelig skrevet av knut

              Basert på dagens kamp så spelte Rafn seg ut. Driter i at han er på "feil" kant. Går ann å prestere offensivt for det. Trenger ikke å tenke seg ihjæl i 0km/t før man uansett velger feil.

              Baccay må inn.
              Hva i alle dager? Rafn spilte en god match i dag. Både VG og RB gir 6'er noe som er helt korrekt. Merkelig å mene at han gjorde en svak kamp.
              ..................

              Kommentar

              • heidar
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2113

                #87
                3 enkle poeng
                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                Endelig er mørketida over.

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9329

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av _Jonern

                  Hva i alle dager? Rafn spilte en god match i dag. Både VG og RB gir 6'er noe som er helt korrekt. Merkelig å mene at han gjorde en svak kamp.
                  Problemet jeg har med Rafn, på venstre sia, er hans manglende kreativitet offensivt. Hører hjemme på Tromsø sånn han holder på til tider. For mange touch.
                  ​​​​
                  ​​​​​Men han skal selvfølgelig ha for at han tok seg opp etter at Hamoud gikk ut med skade.

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9329

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av G-Man

                    Makan til vås. Rafn er alltid blant våre 2-3 beste, uansett hvilken side han spiller på.
                    Hvis man starter med en formening om at Rafn alltid er en av våre 2-3 beste selv om han spiller på venstre sia, så blir han vel gjerne det.
                    ​​​​
                    Nå ser det ut som at SKM er gammal nok for Lennartsson, så da går vi spennende tider i møte.

                    Rafn er nok foretrukken høyreback.

                    Kommentar

                    • MortenA
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 3269

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av knut

                      Basert på dagens kamp så spelte Rafn seg ut. Driter i at han er på "feil" kant. Går ann å prestere offensivt for det. Trenger ikke å tenke seg ihjæl i 0km/t før man uansett velger feil.

                      Baccay må inn.
                      Jeg tror noe av grunnen til at vi ikke bruker Baccay på venstrebacken er at Ødemarksbakken er for svak defensivt. Krogstad gjør en kjempeinnsats med å dekke rommet som Ødemarksbakken skal dekke, i tillegg til sitt eget, men det kan bli mange vanskelige situasjoner for en ung og urutinert back. At vi har en mindre mobil Kippe på innsiden gjør ikke situasjonen lettere. Tror det også er grunnen til at Rafn spiller på venstre i stedet for høyre. Det naturlige ville vært med Rafn på høyre og Haakenstad på venstre, men Rafn løser de defensive oppgavene bedre på venstre.

                      Rafn gjør en god kamp i dag, ingen tvil om det. Mitt ankepunkt er at Haakenstad ikke er merkverdig svakere i dag.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                      Kommentar

                      • Tommy og Tigeren
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2017
                        • 259

                        #91
                        2 lag i sumpa møtes til kamp og det syntes.

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3120

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av MortenA

                          Jeg tror noe av grunnen til at vi ikke bruker Baccay på venstrebacken er at Ødemarksbakken er for svak defensivt. Krogstad gjør en kjempeinnsats med å dekke rommet som Ødemarksbakken skal dekke, i tillegg til sitt eget, men det kan bli mange vanskelige situasjoner for en ung og urutinert back. At vi har en mindre mobil Kippe på innsiden gjør ikke situasjonen lettere. Tror det også er grunnen til at Rafn spiller på venstre i stedet for høyre. Det naturlige ville vært med Rafn på høyre og Haakenstad på venstre, men Rafn løser de defensive oppgavene bedre på venstre.

                          Rafn gjør en god kamp i dag, ingen tvil om det. Mitt ankepunkt er at Haakenstad ikke er merkverdig svakere i dag.
                          Her er det mye jeg er veldig enig i. Når alle er skadefrie, tror jeg mange av disse problemene løser seg selv. Høstens forsvarsrekke er jeg ganske sikker på blir:

                          Stoppere: Salquist og Tamm
                          Venstre back: SKM (forutsatt at han bruker ferien til å komme i kampform)
                          Høyre back: Rafn

                          Med den fireren der blir det vesentlig færre muligheter i mot, spesielt om Krogstad får fortsette å gjøre den fantastiske jobben han gjør på midten.

                          I tillegg vil vi bli farligere fremover, ved at Rafn får fortsette sine raid, men nå kan legge inn med "riktig" fot.

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3269

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av G-Man

                            Her er det mye jeg er veldig enig i. Når alle er skadefrie, tror jeg mange av disse problemene løser seg selv. Høstens forsvarsrekke er jeg ganske sikker på blir:

                            Stoppere: Salquist og Tamm
                            Venstre back: SKM (forutsatt at han bruker ferien til å komme i kampform)
                            Høyre back: Rafn

                            Med den fireren der blir det vesentlig færre muligheter i mot, spesielt om Krogstad får fortsette å gjøre den fantastiske jobben han gjør på midten.

                            I tillegg vil vi bli farligere fremover, ved at Rafn får fortsette sine raid, men nå kan legge inn med "riktig" fot.
                            Med SKM tilbake i form tror jeg fort det kan bli plass til Baccay på back og Simen på kant. Da har vi plutselig to venstreføtter, god defensiv innsats, og SKM kan komme inn på bakre stolpe når innleggene kommer fra høyre.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3120

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av MortenA

                              Med SKM tilbake i form tror jeg fort det kan bli plass til Baccay på back og Simen på kant. Da har vi plutselig to venstreføtter, god defensiv innsats, og SKM kan komme inn på bakre stolpe når innleggene kommer fra høyre.
                              Jeg ser poenget ditt, men problemet med den løsningen er at vi da fortsatt har en høyreside som vil skape lite. Haakenstad løper mye, men makter ikke å dra av en mann eller treffe på en pasning særlig ofte. Det samme gjelder dessverre både DG og Elvis.

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3269

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av G-Man

                                Jeg ser poenget ditt, men problemet med den løsningen er at vi da fortsatt har en høyreside som vil skape lite. Haakenstad løper mye, men makter ikke å dra av en mann eller treffe på en pasning særlig ofte. Det samme gjelder dessverre både DG og Elvis.
                                Men da er det Rafn som spiller på høyre
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                • El Caco
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2009
                                  • 2286

                                  #96
                                  Bare jeg som husker at SKM var fryktelig svak før han ble skadet??
                                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                  Kommentar

                                  • vermu
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2008
                                    • 1729

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av El Caco
                                    Bare jeg som husker at SKM var fryktelig svak før han ble skadet??
                                    Det du ikke husker er at han ikke har vært skadefri på lang tid. Han spilte selv om han ikke var helt frisk. Derfor også mange svake kamper.

                                    Kommentar

                                    • G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3120

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av MortenA

                                      Men da er det Rafn som spiller på høyre
                                      Ok, da skjønner jeg bedre hva du mener. Men tenker du da Haakenstad på høyre back?

                                      Kommentar

                                      • maxpayne
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 1199

                                        #99
                                        Her spiller vi altså en kamp der vi har meget god kontroll på et desperat godset lag i det meste av kampen og vi vinner, men det virker som om de fleste er mest opptatt av å nedsnakke spillere og trenere. Det er nesten så hjertene og tommelen opp på facebook frister mer enn lokalavisa og forumet......

                                        Kommentar

                                        • G-Man
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2011
                                          • 3120

                                          Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                          Her spiller vi altså en kamp der vi har meget god kontroll på et desperat godset lag i det meste av kampen og vi vinner, men det virker som om de fleste er mest opptatt av å nedsnakke spillere og trenere. Det er nesten så hjertene og tommelen opp på facebook frister mer enn lokalavisa og forumet......
                                          Det er ikke helt slik det er. Alle her er glade og lettet over resultatet, og fokuset ligger på hvordan vi kan komponere et lag som er sterkt nok til å gi oss en høst der vi kan se oppover tabellen, og ikke trenger å bite negler til vi er helt oppe ved albuen.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎