Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd LSK-Mjøndalen man 12.8. kl 19

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd LSK-Mjøndalen man 12.8. kl 19

RB melder at Simen Kind Mikalsen tar venstrebacken mot Mjøndalen. Rafn over på høyre.
    Endelig!

Maric

Rafn - Tamm - Salquist - Mikalsen

Melgalvis - Pedersen - Krogstad - Ødemarksbakken

Smarason
    Lehne Olsen

Dette blir seier. Tipper 3-1

Smarason, Krogstad og Lehne. Occean selvfølgelig.

Ranheim og Godset med 3 poeng i kveld. Ikke mindre viktig kampen i morra. Denne skal vinnes!

Comment

Vinner vi ikke denne så fortjener vi bunnstrid, igjen. Nå har vi to kamper på rad mot Mjøndalen og Tromsø der vi mer eller mindre kan komme oss unna hele bunnstriden allerede nå, hvis vi vinner de to. Hvis det er noe tak i dette laget så griper vi den muligheten, men jeg har mine tvil.
      ..................

Comment

Mikalsen på back. Bra! Mjøndalen farlige på dødball, han demmer godt opp der, og endelig Rafn i riktig posisjon. Håper han bruker muligheten godt nå.

Comment

Dette laget er det beste vi kan stille med, og det er deilig at alle endelig er skadefri - selv om TLO fortsatt kjenner smerter. Maric, Tamm, Salquist, DAP, Krogstad, Smara og TLO står ikke tilbake for noen lag i ES. Forventer at gutta er på fra start og tar tak i kampen. Mjøndalen skal IKKE styre på Åråsen. Så må vi for all del unngå dødballer imot, men det regner jeg med trenerapparatet har rimelig grei kontroll på. Håper på litt magi fra Ødemark i dag også. Så tar jeg gjerne en ny scoring av Smarason.

Comment

Opprinnelig skrevet av LS89 Vis post
            Dette laget er det beste vi kan stille med, og det er deilig at alle endelig er skadefri - selv om TLO fortsatt kjenner smerter.
            DG er ute av troppen, fikk vel en strekk/kjenning bak på låret på torsdag. Så nesten ihvertfall
            (Og ja, jeg skulle gjerne hatt DG tilgjengelig, selv om akkurat denne kampen ikke nødvendigvis får et kampbilde som passer han)

Comment

Opprinnelig skrevet av OlaG Vis post
              DG er ute av troppen, fikk vel en strekk/kjenning bak på låret på torsdag. Så nesten ihvertfall
              (Og ja, jeg skulle gjerne hatt DG tilgjengelig, selv om akkurat denne kampen ikke nødvendigvis får et kampbilde som passer han)
              Pt. velger jeg Elvis fremfor DG på kanten. DG har ikke bevist noe som helst på kanten i sin tid her, mens Elvis har levert målpoeng fra kantposisjon.

Comment

Pt. velger jeg Elvis fremfor DG på kanten. DG har ikke bevist noe som helst på kanten i sin tid her, mens Elvis har levert målpoeng fra kantposisjon.
                Enig . Og så ville jeg byttet ut Megalsvis med Moses

Comment

Blir laget som RB tippa.

Comment

Å nei! Trygve Kjensli entret nettopp Åråsen-matta.. Dette blir bingo.

Comment

Gitt at både Smarason og TLO ikke nødvendigvis klarer å fullføre en hel kamp skulle jeg gjerne hatt DG som backup på benken.

Comment

Elendige første minutter. Heldig at udugelige Kjensli ikke blåser straffe og vi henger etter i duellene. Må reise oss her.

Rafn over på høyre ja. Da kommer kreminnlegget etter fem minutter...

Edit: Vi har reist oss

Edit 2: Nei det har vi ikke. Patetisk forsvar som vanlig

Edit 3: Straffe. Dette er Texas. Kjensli i sitt ess her
                        Last edited by Kanarivogel89; 12.08.2019, 18:13.

Comment

Må nok vinne med tre mål for å unngå at straffesituasjonen blir fokus

Comment

Fy fader, for en perfekt heading.

Comment

Og så er det vi som får straffe! Kjenslis blundre går vår vei hittil i dag.

Comment

Satan for ei deilig straffe da. Null fiksfakseri. Elsker deg, Smara

Comment

Opprinnelig skrevet av McGuffy Vis post
                                  Å nei! Trygve Kjensli entret nettopp Åråsen-matta.. Dette blir bingo.
                                  Elsker Trygve Kjensli! ❤️

Comment

To gavepakker, 1-1. Hvem sa Kind Mikalsen skulle komme inn å gi oss hodestyrke? Ikke engang oppe og forstyrrer i duellen med Occean.

Comment

Utagbar straffe, knallhardt nede i venstre hjørne. Vi er heldige.

Beklager monolog.

Comment

Påtide vi er heldige ved straffe situasjoner.
                                        pleier å være motsatt da.

Comment

Working...
                                        X