Kamptråd LSK-Mjøndalen man 12.8. kl 19

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4207

    #81
    Herrejævlagud som de maser om det straffesparket. Hold nå kjeft, dømt er dømt. Massiv kudos til Gauseth som unngår agnet

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      #82
      Nå venter ti variasjoner av det samme spørsmålet om straffesituasjonen for Lenny. Discovery blir likere TV2 for hver dag som går.

      Kommentar

      • maxpayne
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 1199

        #83
        Strukturmessig kanske årets svakeste kamp, men selvsagt ikke så rart med nok en ny forsvarsfirer fra start. Nå må denne settes ellers så kommer man seg ikke stort videre i år. Temmelig hjelpesløst når Mjøndalen legger om i andre. Sheriff må inn i dette laget med en femmer på midten langt oftere....

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #84
          Likevel, selv om det i perioder ble mye hawaii så var også dette kampen så langt i år som tydeligst viste at vi kan forsvare oss med ballen i laget og faktisk også skape noe etter lengre ballinnehav. Lenny er selv inne på at vi skaper problemer for oss selv ved å spille på for høy risiko og mangle disiplin. Veien fremover kan ligne mer på Haglundfotballen enn kanskje mange vil like, men det er vel resultatene som teller?

          Kommentar

          • Tommy og Tigeren
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2017
            • 259

            #85
            Meget viktig 3 poenger,men LSK skulle drept denne kampen tidligere og ikke sluppet MIF inn i kampen igjen.

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3269

              #86
              3 poeng er det viktigste her. Krogstad tar nye steg og SKM starter med en kasse. Kan tilgi at Occean klarer å komme seg løs fra han. Det som er utilgivelig er mye av returløpene på overgang imot. Mjøndalen skal ikke få kontre med 3 mot 3 mens syv av våre bare dasser hjemover. Kantene våre får også stygge riper i lakken ved begge målene imot. Ingen skal få lov til å slå inn upresset fra kanten.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • LS89
                Kamptrådkongen
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2013
                • 3309

                #87
                Er Smarason dårlig trent/dårlig kondis? Virka helt ferdig etter 60. Bekymringsverdig at vi slipper til to så lette mål i mot, igjen. Spesielt reduseringen til 3-2 når Jansen upresset fra nærmeste midtbanen kan slå et innlegg på bakerste, det skal ikke skje på det nivået her. Hårreisende av Rafn, men også Maric. Slipper også til på kanten etter 2 minutter som burde endt med straffe til MIF. Pluss for drivet på 3-1 målet, og endelig får slått inn med høyre.

                Enorm kamp av Krogen, igjen. Helt enormt det han presterer utpå der om dagen. Løper og løper, kjemper og kriger. Nå har han også begynte å forsere motstanderne, helt nydelig å se på. 7er hos RB, burde fått 8. Bare få han på ny kontrakt, for fortsetter han slik blir han fort attraktiv for større klubber.

                3 poeng utrolig viktig, igjen slår vi et lag rundt oss på tabellen. Tre strake hjemmeseire kan vi også like. Tre poeng i Tromsø nå, så tror jeg vi kan puste rolig ut foran høstsesongen.

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4375

                  #88
                  De første 70 synes jeg det er mye bra. Synes vi klarer å spille oss til en del farligheter i første omgang til tross for at Mjøndalen lå veldig lavt og gjorde det trangt. Den omgangen lignet utrolig mye på hjemmekampene under Haglund, da vi stort sett styrte mot lavtliggende lag. Liker også måten vi går ut på i 2.omgang. Da kjører vi virkelig over dem og får raskt 3-1. I den perioden burde vi også satt 4-1 og drept kampen. Så kommer redusering og da kommer også panikken hos oss. Det blir baktungt og til tider passivt, igjen. Ikke helt uventet ettersom poengene var utrolig viktige. Man skal heller ikke glemme at Mjøndalen tross alt er leie å spille mot og de gir seg faen aldri. De har kommet tilbake mange ganger før.

                  Alt i alt så synes jeg tendensene er bra nå, men samtidig så forventer jeg mer av dette laget. Vi har faktisk et sterkt lag nå og jeg kan ikke huske sist vi hadde en så sterk sentrallinje. Hvis vi får kjørt inn den 11'ren som spilte i går (som helt klart er den beste), samtidig som vi forhåpentligvis kan se litt vekk fra bunnstriden, så tror og håper jeg at det vil løsne litt for oss utover høsten. Vi har spilt under stort press i mange år på rad nå, med skjebnekamper hver uke. Jeg mener potensiale er veldig stort og nå vi bare få det ut skikkelig!
                  ..................

                  Kommentar

                  • caLitri
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2007
                    • 634

                    #89
                    Prøver og få sett reaksjonene (Sendingen som ble sendt klokken 21 på Max i går.) Men disse sendingen er visst ikke tilgjengelig på Get.no/tv.
                    Noen som har tips til hvor jeg kan få sett de?

                    Krogstad var enormt bra i går! Gi han ny og forbedret kontrakt asap!
                    Gi alt, stå på LSK

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3309

                      #90
                      Du kan se det på dplay, men krever abonnement.

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4207

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av caLitri
                        Prøver og få sett reaksjonene (Sendingen som ble sendt klokken 21 på Max i går.) Men disse sendingen er visst ikke tilgjengelig på Get.no/tv.
                        Noen som har tips til hvor jeg kan få sett de?

                        Krogstad var enormt bra i går! Gi han ny og forbedret kontrakt asap!
                        Vår alles favoritt-youtuber: https://www.youtube.com/watch?v=kRMewuDpvGc

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7004

                          #92
                          Endelig to fungerende backer, det var en stund siden. Sentrallinja er finfin og Krogstad fremstår nå som en nøkkelspiller for dette laget, det er glimrende. Jeg håper det kommer alternativer på flankene, iallfall høyresiden. De som er på benken nå kan fint bli der.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3269

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av LS89
                            Er Smarason dårlig trent/dårlig kondis? Virka helt ferdig etter 60. Bekymringsverdig at vi slipper til to så lette mål i mot, igjen. Spesielt reduseringen til 3-2 når Jansen upresset fra nærmeste midtbanen kan slå et innlegg på bakerste, det skal ikke skje på det nivået her. Hårreisende av Rafn, men også Maric. Slipper også til på kanten etter 2 minutter som burde endt med straffe til MIF. Pluss for drivet på 3-1 målet, og endelig får slått inn med høyre.

                            Enorm kamp av Krogen, igjen. Helt enormt det han presterer utpå der om dagen. Løper og løper, kjemper og kriger. Nå har han også begynte å forsere motstanderne, helt nydelig å se på. 7er hos RB, burde fått 8. Bare få han på ny kontrakt, for fortsetter han slik blir han fort attraktiv for større klubber.

                            3 poeng utrolig viktig, igjen slår vi et lag rundt oss på tabellen. Tre strake hjemmeseire kan vi også like. Tre poeng i Tromsø nå, så tror jeg vi kan puste rolig ut foran høstsesongen.
                            Innlegget i forkant av 3-2 er det vel Ødemarksbakken som skal forhindre? På samme måte som Melgalvis skal presse i forkant av 0-1. Nå nevnte vel Jørgen at vi skal komme opp i press, men så altfor ofte klarer vi ikke dette. På begge scoringene imot fikk MIF stå helt upresset å slå inn. Det er for dårlig.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎