Kamptråd: LSK-Brann, søndag 01.09.19, kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grankanari
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jun 2018
    • 125

    #81
    Moen tapte denne kampen for oss. Men et par jævlig dårlig spillere, elendig trenerjobb, og et svært heldig Brann punkterte kampen helt.

    Blir fysisk uvell
    av å se på alt som er galt med klubben -og når dommerne er kronisk antifugl mister man jo trua på en lysere fremtid helt

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9362

      #82
      Håper ikke noen kommende motstandere ser denna kampen. Da taper vi glatt.

      Er bare å parkere bussen mot oss.

      Vi har Ken-underliv og penetrerer deretter

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4273

        #83
        Opprinnelig skrevet av Grankanari
        Moen tapte denne kampen for oss.
        Med god hjelp av linjemann. Vinka fire ganger – alle var feil

        Kommentar

        • Dumbo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2004
          • 462

          #84
          Ja, la oss på sedvanlig vis fortsette å skylde på dommerne for alt det mislykkede som skjer på banen. Spørsmålet er hvordan vi uansett skulle ha vunnet denne kampen når vi skaper 3 sjanser i løpet av 90 minutter.

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4273

            #85
            Opprinnelig skrevet av Dumbo
            Ja, la oss på sedvanlig vis fortsette å skylde på dommerne for alt det mislykkede som skjer på banen. Spørsmålet er hvordan vi uansett skulle ha vunnet denne kampen når vi skaper 3 sjanser i løpet av 90 minutter.
            Vel, vi kan jo begynne med det faktum at Brann bare skapte to foruten frisparket Moen ga dem. Det som er frustrerende her er at Brann knapt skaper noe som helst. Et gratis frispark, en keepertabbe av Maric og et soloraid. Ellers var det skralt.

            Ikke at vi fortjente så mye mer i dag, men klart det gnager litt ekstra når tapet kommer på denne måten. Målene vi scorer er fine, Melga bomma uforståelig på mål, og så har vi i tillegg den til Ødemarksbakken på fem meter. Sjansemessig er vi helt på høyde med Brann

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5914

              #86
              MODERATORMELDING

              Det er åpenbart vanskelig å forstå, siden det må gjentas i annenhver kamptråd, men:

              1. Dette er altså en kamptråd
              2. Den befinner seg på hovedforumet
              3. Hovedformet modereres
              4. Drittslenging til og om andre brukere kvalifiserer til kort.

              Slutt med det! Det forpester tråden og er helt uinteressant for de øvrige brukerne som diskuterer kampen.
              Stort sett holder det med en MODERATORMELDING, men nå får dere ta ansvar. Jeg sjekker tråden om en halv time. Dere får fjerne egne innlegg som bryter forumreglementet. Det følger med røde kort til de brukerne som jeg må fjerne innleggene til etter den tid.
              Dette er uansett å betrakte som gult. Gjentatt drittslenging i forumets tråder får garantert reaksjoner.

              Stray Cat
              administrator
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              • LS89
                Kamptrådkongen
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2013
                • 3316

                #87
                Ned på jorda med et brak etter en uke med positivitet og muligheter for å se oppover på tabellen, alt som det skal være i LSK. Taktikeren LAN med en perfekt borteplan mot et planløst og tamt LSK-lag. Maric med gufs fra forrige sesong, forferdelig. Mathew ordinær. Sheriff spiller kun støttepasninger, og Krogstad hadde heller ikke dagen. Smarason traff aldri på en pasning og TLO var usynlig. Dommerteamet som vanlig helt udugelig i god, norsk dommerånd. Ikke bare på Åråsen det skjedde mye rart denne runden. Det bør gå noen varsellamper på Ullevaal etter sesongen, for norsk toppfotball fortjener så veldig, veldig mye bedre enn at kamper blir ødelagt av de i svart runde etter runde.

                Positivt: 1.) Simen Kind Mikalsen. Leverer igjen en god kamp, og flott assist. 2.) Lagene rundt oss snubler. Mjøndalen taper, S08, Ranheim og Tromsø roter bort poeng. Godset tapte i går.

                Neste 5 kamper: RBK (B), KBK (H), Molde (B), Glimt (H), Godset (B). Her er det bare å stålsette seg for nok en nervepirrende høstsesong.

                Kommentar

                • fredpet76
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2004
                  • 1205

                  #88
                  Synd vi ikke har alternativer framover som evt kan bidra med å snu et kampbilde. Thomas løp rundt der halvskada og bidro ikke med noe i dag. Ikke bare hans feil naturligvis men uten Moses har vi ingen spisser.

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3310

                    #89
                    Brann hadde nær ingenting å by på, men vi gir de poengene. Det blir altfor liten bevegelse med det resultat at vi slår støttepasninger hele tiden. Vi har altfor mange spillere som oppsøker de damme rommene og løper i veien for hverandre. Hvor mange ganger oppsøker Smarason, Melgalvis og TLO det samme rommet i dag? Vi viser nok en gang at vi ikke har spillere med hurtighet (DG unntatt, som er skadet) slik at vi ikke kan kjøre kontringer.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3316

                      #90
                      Brann med sin fysiske styrke og spillestil fungerer uansett dårlig mot oss. Bortsett fra Salquist og Tamm har vi ingen til å ta for oss i duellene. Da blir det tynt mot et kompakt Brann-lag som koste seg i 5-4-1.

                      Kommentar

                      • LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3316

                        #91
                        Noen som veit egentlig hvor lenge TLO vil bli hemmet av skaden sin? Det er jo bare trist at vi aldri får stilt med vårt beste lag denne sesongen. DAP har dessverre ikke hatt sesongen sin i år.

                        Kommentar

                        • Sailor Man
                          Moderator
                          • Jun 2007
                          • 1323

                          #92
                          Jævla typisk kamp!

                          1-0 på et veldig billig frispark, og en heldig styring i mål.
                          2-1 på keepertabbe
                          3-1 på et raid fra egen 16-meter.

                          Ikke helt ufortjent at Brann tok 3 poeng, men det var mange avgjørende situasjoner som tippa i vår disfavør.

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9362

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av LS89
                            Noen som veit egentlig hvor lenge TLO vil bli hemmet av skaden sin?
                            Spol til 90:45 ut i dagens kamp og kikk på løpet hans.

                            Grøss.

                            Han er skada.

                            Rykker ned.

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4273

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av knut

                              Spol til 90:45 ut i dagens kamp og kikk på løpet hans.

                              Grøss.

                              Han er skada.

                              Rykker ned.
                              Landslagspausen kommer godt med nå. Restituere TLO, stable DG på beina og kvitte oss med annet småslark så er vi klare mot et RBK uten kaptein og Akintola.

                              Ikke at det hjalp at Brann måtte stille svekket i dag da, men....

                              Kommentar

                              • fredpet76
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2004
                                • 1205

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                Landslagspausen kommer godt med nå. Restituere TLO, stable DG på beina og kvitte oss med annet småslark så er vi klare mot et RBK uten kaptein og Akintola.

                                Ikke at det hjalp at Brann måtte stille svekket i dag da, men....
                                Tror det ville passa oss bedre om de hadde spissene sine med i dag. Da ville de kanskje ikke hatt 5 mann bak...

                                Kommentar

                                • Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4273

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av fredpet76

                                  Tror det ville passa oss bedre om de hadde spissene sine med i dag. Da ville de kanskje ikke hatt 5 mann bak...
                                  Godt poeng dette. LAN er en mester på kjip fotball. Spilte vel uten spiss i dag? 5-5-0?

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3139

                                    #97
                                    Har klart en hel kamptråd uten å gi enkelte debattanter dårlige karakteristikker, og ikke hengt ut en eneste enkeltspiller. Fremgang der altså.

                                    Synd ikke det samme kan sies om det vi så på banen. Her gikk det feil allerede før avspark. En kamprusten Mathew rett in på laget er i utgangspunktet diskutabelt, og blir totalt meningsløst når han brukes i en rolle han ikke er vant med, og bidragene stod i stil. Resten av laget hadde en kollektiv kollaps, nesten fascinerende å se så mange spillere ha en dårlig dag samtidig. Jeg gir egentlig bare backene våre godkjent i dag (og da må jeg velge å overse Rafns manglende bidrag på 3-1 og Simens soleklare rødt kort takling).

                                    Trist å se at vi er så lette å ta ut av kampen, og hvor fullstendig hjelpeløse vi virker når vi fullstendig blottet for balltempo skal forsøke å trenge gjennom et kompakt forsvar.

                                    Friskmeldt? Ute av nedrykkskampen? Hell no!

                                    Kommentar

                                    • OlaG
                                      Oversetterdrone
                                      Myklebust Light
                                      • May 2008
                                      • 873

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av LS89
                                      Brann med sin fysiske styrke og spillestil fungerer uansett dårlig mot oss. Bortsett fra Salquist og Tamm har vi ingen til å ta for oss i duellene. Da blir det tynt mot et kompakt Brann-lag som koste seg i 5-4-1.
                                      SKM vinner plenty med hodedueller også, men jeg er fremdeles enig i poenget ditt.

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎