Nyheter september 2019

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    Nyhetstråd Nyheter september 2019

    Alt som er nytt om Fugla og som har allmenn interesse skal i denne tråden. Idéen er at lettvektsbrukere skal kunne få med seg det meste som er viktige nyheter og informasjon om Fugla uten å måtte lese en eneste annen tråd. I tillegg er tråden til hjelp for oss andre slik at vi slipper å kopiere inn nyhetssaker eller gi samme informasjon i mange tråder. Andre tråder brukes til detalj- og nisjeinformasjon og ikke minst utallige diskusjoner og debatter.

    Vi ønsker mer av dette:
    - TV-klipp
    - Referat fra notiser som bare fins i papirversjonen av avisen
    - Egenproduserte nyheter som treningsrapporter eller informasjon om nye/solgte spillere
    - Referat fra TV, som f.eks. TV2-sporten
    - Rettelser og feil i andre nyhetsartikler
    - Faktainformasjon som angår alle.
    Unngå i det minste spørsmål, ryktesnakk og sidekommentarer.

    Nyhetstråden modereres etter § 12 i forumreglementet (finnes under FAQ) Nyhetstråden modereres strengt. Reglene for nyhetstråden er som følger:

    1. Nyheter skal alltid først publiseres i nyhetstråden, deretter i andre tråder hvis det er interessant.
    2. Nyhetssaker hentet fra nettet skal ikke limes inn i sin helhet. Slik nyheter legges inn i nyhetstråden ved at overskrift, ingress og lenke limes inn.
    3. Nyhetsssaker hentet fra papirutgave av aviser mv. skal ikke legges inn ved ordrett avskrift av hele saken. I stedet legges nyheten inn ved bruk av enkeltstående sitater, evt. ved en kort sammenfatning av innholdet med egne ord. Kilde skal oppgis.
    4. Chatting og kommentarer er strengt forbudt i nyhetstråden.
    5. Nyheter som ikke oppfattes som viktige, publiseres i tråden "Nyheter uten nyhetsinteresse" på LSK-backstage.
    6. Nyheter som omhandler rykter om LSK og LSKs spillere skal publiseres i ryktetråden frem til LSK offisielt kommenterer den aktuelle saken.

    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    #2
    Hva går det av folk?
    Én supporter i arresten – én på legevakta

    "På vei til stadion har det vært svært amper stemning. En kvinne i 20-åra er fraktet til legevakta etter å ha blitt slått. En mann i 30-åra fra Rælingen er satt i arresten. Jeg har ikke helt oversikt over hvem som har gjort hva foreløpig, sier operasjonsleder Finn Håvard Aas i Øst politidistrikt til rb.no."

    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      #3
      LILLESTRØM (VG) (Lillestrøm-Brann 1-3) Med hjelm sto han bak der. Men det hjalp lite. LSKs Marko Maric (23) opplevde et mareritt for en keeper da Brann benyttet sjansene og vant på Åråsen.


      MARIC-MARERITT DA BRANN VANT.

      LILLESTRØM (VG) (Lillestrøm-Brann 1-3) Med hjelm sto han bak der. Men det hjalp lite. LSKs Marko Maric (23) opplevde et mareritt for en keeper da Brann benyttet sjansene og vant på Åråsen.
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        #4
        Daniel Pedersen er tilbake fra skade til kampen mot Rosenborg og Lennartson vil bryte tapsrekka. (vil vi ikke alle?)

        "Midtbanesjef Daniel Pedersen har vært satt ut av spill på grunn av en skade de to siste serierundene. Men til helgen er han friskmeldt, og klar for å bite fra seg. Det har mye å si, mener Lennartsson."



        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • brune stakkeland
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2012
          • 857

          #5
          Jeg synes ihvertfall det er nyhetsverdig, akademiklassifiseringsrapporten for 2019 er ute. Kn lastes ned fra vedlagt side.

          LSK gjør et godt byks fra en stjerne i 2017 til tre i 2019 hvilket vel var det uttalte målet etter forrige rapport.

          Kommentar

          • vermu
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2008
            • 1729

            #6
            Meget interessant artikkel om utviklingsarbeidet i klubben:

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎