Kamptråd: LSK - Kristiansund BK, søndag 22.09.qo, kl. 18.00:

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • brune stakkeland
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2012
    • 857

    #21
    Nå våkna vi bittelitt en periode. Gir meg nesten forhåpninger om at vi kan klare å skape NOE idag

    Kommentar

    • Stan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 1055

      #22
      Hvor lang kontrakt har Lenny?

      Kommentar

      • Playboy1
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 2082

        #23
        Opprinnelig skrevet av Stan
        Hvor lang kontrakt har Lenny?
        Alt for lang .

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9329

          #24
          Børs

          Maric 7
          Resten 3

          Kjempefornøyd med 1 poeng mot et uinspirert KBK.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3891

            #25
            Det eneste positive er at med så mye flaks som vi har denne sesongen, rykker vi ikke ned.
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              #26
              2-8 i avslutninger på mål, tempo fra bedriftsfoballen. Steng av minst en tribunedel for å spare penger. TLO løper rundt som en klovn i nitti minutter uten konsekvenser, vår eneste andre rene spiss kan like godt lånes ut. De tendensene i spillet man så antydninger til etter siste spillepause er helt borte.

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4375

                #27
                Det her er seriøst krise dårlig. Vi er vel på bunnivået nå etter at Lennartsson tok over. Det er så vanvittig mye som mangler i dette laget. Presisjon, tempo og kreativitet blant annet. Utrolig skuffende greier. En spiller som Pellegrino regelrett herjer utpå der og får all verdens tid og plass, hele tiden. Skandale forsvarsspill av oss til tider. Vi skaper to målsjanser på hjemmebane. Er griseheldige som får med oss poeng, for det hadde vi faen ikke fortjent. Elendig!
                ..................

                Kommentar

                • McGuffy
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 5089

                  #28
                  Snytt for straffe på overtid, på noe som aldri dømmes på. Ballen er i spill, og Smarason blir stemplet. Glassklar.

                  Kommentar

                  • LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3309

                    #29
                    Så ikke kampen, men ser vi slapp ti tosifret antall cornere, igjen, på hjemmebane. Synd vi sitter med Lenny ett år til. Måtte høre kampen på radio i bil, og det ikke mye positivt å ta med seg.
                    Laget virker uinspirert og dødt.

                    Kommentar

                    • maxpayne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 1199

                      #30
                      Første bud for å vinne fotballkamper er å stille med de 11 beste når man kan, eller i det minste bytte inn spillere som kan utgjøre en trussel på dødball når det butter såpass mye mot. DAP, Smarason og forsåvidt Lehne Olsen ser ut som 60 åringer for tiden. At det ikke er plass til Sheriff i dette laget er trist som faen. Haakenstad gidder jeg ikke å argumenter for lengre men han burde spilt han også. I dag gjør DAP helt utrolige passningsfeil som må få noen form for konsekvenser. Upresset slår han 4, 5 ganger passninger rett til motspillere. Mathew gjør ingen stor kamp han heller man har i det minste fart i bena til å rette om noen av feilene han gjør selv, og han ser i allefall etter konstruktive løsninger fremover i motsetning til DAP.

                      Kommentar

                      • fredpet76
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 1199

                        #31
                        Synes vi gjør en bra match defensivt. Problemet vårt er det som skjer offensivt. Både Arnor og Lehne blir passet på i mye større grad enn tidligere, og da blir det smått med alternativer framover. RB foreslo en stjerneformet formasjon før dagens match, med Lehne og DG foran Arnor. Jørgen var ikke overbegeistret, men jeg tror vi må gjøre noen taktiske grep offensivt. Spesielt hjemme.

                        Kommentar

                        • maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1199

                          #32
                          Nå er altså RB ute og mener Mathew må heve nivået for å forsvare plassen. Piss meg i øret for en latterlig overskrift, Mathew spilte ingen god kamp men nivået hans i dag er fremdelses over det DAP leverte i dag og i det meste av denne sesongen.

                          Kommentar

                          • OlaG
                            Oversetterdrone
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 865

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av maxpayne
                            Nå er altså RB ute og mener Mathew må heve nivået for å forsvare plassen. Piss meg i øret for en latterlig overskrift, Mathew spilte ingen god kamp men nivået hans i dag er fremdelses over det DAP leverte i dag og i det meste av denne sesongen.
                            Det er latterlig. Matthew spiller konstruktivt og enkelt hele kampen. Ikke noe spektakulært, bare ro, overblikk og innsidepasninger. Skulle gjerne hatt litt mer aggressivitet i press/gjenvinning, men det har han ikke vært stor på før heller.
                            At RB vurderer DAP og Matthew til 4 begge to skjønner jeg ingenting av.

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9329

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av maxpayne
                              Nå er altså RB ute og mener Mathew må heve nivået for å forsvare plassen. Piss meg i øret for en latterlig overskrift, Mathew spilte ingen god kamp men nivået hans i dag er fremdelses over det DAP leverte i dag og i det meste av denne sesongen.
                              Matthew får være en av to på topp hvis dem absolutt skal tvinge han inn i laget.

                              Sheriff og Krogstad får styre midten.

                              Kapteinsbind på Maric.

                              Kommentar

                              • G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3120

                                #35
                                Ingen imponerende forestilling, men ikke helsvart heller. Spesielt Maric, Tamm og Krogstad er høy klasse, også SKM gjorde en bra match. Resten er fra middels og nedover. Ansvaret ligger selvfølgelig hos Jørgen - klippekortmentaliteten er tilbake på sitt verste, og enkelte vet at de får spille uansett.

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4375

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av OlaG

                                  Det er latterlig. Matthew spiller konstruktivt og enkelt hele kampen. Ikke noe spektakulært, bare ro, overblikk og innsidepasninger. Skulle gjerne hatt litt mer aggressivitet i press/gjenvinning, men det har han ikke vært stor på før heller.
                                  At RB vurderer DAP og Matthew til 4 begge to skjønner jeg ingenting av.
                                  Begge var like ræva. DAP har vært det lenge. Mathew har flere balltap/brudd i mot og får til svært lite positivt. Og så er det denne dassinga hans hjemover. Ubrukelig spiller i press. Krogstad bør være bankers sentralt på midten. Og hittil er det ingen i laget som slår Sheriff på sitt beste nivå. Få han inn i laget, selvom han er litt ustabil. Han har høyest potensial av alle. Og i mangel på en skikkelig høyre kant så må Haakenstad inn der asap, hvis ikke DG snart er 100%. Vi trenger løpskraft og mer tempo. Ødemarksbakken må starte på venstre. Ja, han har skuffet stort, men han er den eneste med potensiale for å lykkes der hvertfall. Meningsløst å bruke noen andre der, da ingen andre er i nærheten av å løse den rollen uansett. De to på topp er det dessverre ikke mye å gjøre med. Håpløs formsvikt på begge, men null og niks alternativer og man får bare håpe det løsner. Eventuelt kjøre inn DG igjen som spydspiss så man får løpt i stykker stopperne dems, samt true bakrom.
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9329

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av _Jonern

                                    Begge var like ræva. DAP har vært det lenge. Mathew har flere balltap/brudd i mot og får til svært lite positivt. Og så er det denne dassinga hans hjemover. Ubrukelig spiller i press. Krogstad bør være bankers sentralt på midten. Og hittil er det ingen i laget som slår Sheriff på sitt beste nivå. Få han inn i laget, selvom han er litt ustabil. Han har høyest potensial av alle. Og i mangel på en skikkelig høyre kant så må Haakenstad inn der asap, hvis ikke DG snart er 100%. Vi trenger løpskraft og mer tempo. Ødemarksbakken må starte på venstre. Ja, han har skuffet stort, men han er den eneste med potensiale for å lykkes der hvertfall. Meningsløst å bruke noen andre der, da ingen andre er i nærheten av å løse den rollen uansett. De to på topp er det dessverre ikke mye å gjøre med. Håpløs formsvikt på begge, men null og niks alternativer og man får bare håpe det løsner. Eventuelt kjøre inn DG igjen som spydspiss så man får løpt i stykker stopperne dems, samt true bakrom.
                                    Der løste du det!

                                    Maric (C)
                                    Rafn - Tamm - Salquist - SKM
                                    Haakenstad - Krogstad - Sheriff - Ødemarksbakken
                                    Matthew
                                    DG

                                    Benk: Ungutter og sirup
                                    Last edited by knut; 22.09.2019, 22:04.

                                    Kommentar

                                    • Egumen
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Sep 2011
                                      • 162

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av G-Man
                                      Ingen imponerende forestilling, men ikke helsvart heller. Spesielt Maric, Tamm og Krogstad er høy klasse, også SKM gjorde en bra match. Resten er fra middels og nedover. Ansvaret ligger selvfølgelig hos Jørgen - klippekortmentaliteten er tilbake på sitt verste, og enkelte vet at de får spille uansett.
                                      Tamm høy klasse? Er enig i at han har vært god i tidligere kamper, men i dag var han rett og slett rævva.

                                      Kommentar

                                      • MortenA
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2007
                                        • 3269

                                        #39
                                        Med tanke på hvor høyt KBK lå med forsvaret i 2. omgang, så er det utilgivelig å ikke la DG true dette. TLO gjorde null i andre ongang.
                                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7004

                                          #40
                                          Lukter det litt at laget er møkklei? Det anemiske tempoet med ballen gjennom hele kampen virket nesten påtatt. Smarason demonstrerte med hele seg hva han mente om spillet. Maric, Salquist, Krogstad, Pedersen, Mathew, Smarason og Lehne Olsen er en meget sterk sentrallinje. Tror dette må ha vært noe av det mest bedritne jeg har sett av LSK på en del år, med tanke på spillerne vi faktisk disponerer nå.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎