Kamptråd: LSK - Bodø/Glimt - Søndag 06. oktober 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    #41
    Er det en eneste kamp i år der TLO ikke ligger nede? Finnes det noen spiller som bruker mer energi på rein nonsense og håpløse dueller enn denne spilleren? Det er ikke fasong på noe han driver med uten ball, og når han ikke er i form er han i tillegg like lite effektiv og konstruktiv med ballen. Som resultat har vi ikke noen fasong på eget presspill, de få gangene vi løfter laget. Dette er omtrent den eneste som kan score mål i laget og han virrer rundt uten mål og mening, det er faktisk verre nå enn noen gang før i hans LSK-karriere.

    Og hvordan forer vi ham? Nærmest konsekvent med høye baller, inni og utenfor sekstenmeteren. Hvordan scores mål i moderne fotball?

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7025

      #42
      Skal være godt fornøyd med det ene poenget. Vi har faktisk null og niks på begge flankene. Det er ikke rart det ikke skjer noe. Smarason skal selvsagt sette sin store sjanse etter pause, så vi kunne faktisk sneket seieren også. Bodø/Glimt var mye bedre enn oss i teknisk nivå, tempo og overganger.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3319

        #43
        Vi spiller nærmest uten spisser om dagen. TLO og Smarson totalt ute av form, og med et kroppsspråk som viser at de ikke virker særlig interessert. Relasjoner, mottak, pasninger - elementære basisferdigheter virker til tider helt fraværende over hele fjøla. En skulle tro dette var noe de jobbet med på trening, men jeg er ikke sikker lenger på hva de egentlig driver med.

        Det ble tidligere snakket på at stopperparet vårt skulle være mer ballspillende. Innebærer dette chipper/baller med snø på opp mot TLO/Smarason? Det er jo helt utrolig å se måten vi spiller på til tider.

        Gustafsson synes jeg leverer en god kamp i går, men ble brukt for lite. Melgalvis på andre siden var helt krise. Og jeg forstår ikke hvorfor vi bruker han. Bidrar med absolutt null og nix. Med Brendens gode 2.lags kamper i det siste er det rart at han ikke fikk muligheten i går. Melgalvis har vært ute av form lenge nå.

        Mathew, Tamm og Salquist er de som leverte meget solid i går. Vi hadde fire feite sjanser i går. TLO aleine med keeper, Krogstads markkryper, SKM forsøk i nettvegen og Smarason sitt forsøk i nettveggen. Normalt skal man jo score på minst en av disse. Men laget er ikke i form, og 5 strake uten seier begynner å tære på både for mannskapet og supportere.

        Drammen neste, og med vår historikk der og form i betraktning, så lukter det nytt tap. Merk også at Godset har 3 strake hjemmeseire. Dette blir et nytt nervepirrende helvete.

        Kommentar

        • Fjeller'n
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 905

          #44
          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
          Helt grusom pasningskvalitet. Forstår ikke at det er mulig
          Og det i en kamp der "Vi forsøkte å minimalisere risikoen for å miste ballen på vei fram". Det tok nesten 18 minutter før vi klarte 4 trekk innad i laget (Egen observasjon. Feil kan forekomme).
          Og så spiller vi løpeballer på TLO og Smarasson. DET er å gi bort ballen.
          "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎