Kamptråd: Godset - LSK, 20.10.19, kl. 18.00.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    #81
    Krogstad bør aldri få slå et frispark, innlegg eller en halvvanskelig pasning igjen.

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2105

      #82
      Grei nok. Men vi hadde jo flust av overgangs muligheter Til å avgjøre. Men som vanlig drit unøyaktige.

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4283

        #83
        Er så sjukt skuffa over kontringsspillet vårt. Kunne straffa Godset hardt her, men det skorter så jævlig på basisferdigheter. Forstår absolutt null av Brenden-byttet. Søla bort et par feite på amatørmessig vis

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #84
          Men vi er jo ikke et kontringslag! Og vi er ikke et lag som vil ha ballen. Vi har ingen identitet, og vi klarer ikke engang finne en skreddersydd rolle for en spiller som Krogstad. Idag viser han bedre enn noen gang hva han ikke bør settes til å gjøre, og at et lag og klubb som i så stor grad legger vekt på innsats og fysisk spill ikke klarer å se hvor Krogstads kvaliteter ligger og legger opp spillet etter det han går foran på er fuckings tjenestefeil!

          Kommentar

          • vermu
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2008
            • 1729

            #85
            I fjor var det både juleaften og 17.mai med 1 poeng i Drammen. I år var det juleaften. Må være overlykkelige med 1-1, spesielt siden vi var det klart dårligste laget.

            Kommentar

            • McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5092

              #86
              Den tidlige scoringa til Godset i 2.omgang var det beste som kunne hendt. Godset slapp gassen, vi begynte å spille fotball når vi ikke hadde noe å tape.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎