Lillestrøm Sportsklubb - søpla, 26.10, kl 16:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 3922

    #41
    Opprinnelig skrevet av vermu

    Enig med VG 8 er på børsen og BB.
    (Den ene feilen han gjorde i kampen ved å tape duellen før vif sjanse, rettet han opp igjen med en strålende blokkering på dobbeltsjansen.)
    Det er kanskje på sin plass å gjøre det klart at det er Tamm VG har som banens beste med 8 poeng. Matthew får 7.
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • vermu
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2008
      • 1729

      #42
      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

      Det er kanskje på sin plass å gjøre det klart at det er Tamm VG har som banens beste med 8 poeng. Matthew får 7.
      Ja riktig. Også enig i at Mathew fortjener en god syver.

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3136

        #43
        Den gode nyheten er at vi er bedre enn bydelslaget, om enn kanskje ikke nok til å fortjene en seier.

        Den dårlige nyheten er at bydelslaget knapt noensinne har stilt med et svakere lag.

        Trist, men sant.

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3306

          #44
          Opprinnelig skrevet av G-Man
          Den gode nyheten er at vi er bedre enn bydelslaget, om enn kanskje ikke nok til å fortjene en seier.

          Den dårlige nyheten er at bydelslaget knapt noensinne har stilt med et svakere lag.

          Trist, men sant.
          Første omgang er jeg enig i, men vi blir presset bakover i store deler av andre omgang. At vi er nevneverdig bedre er jeg ikke enig i. Søpla virket å være nærmere scoring mot slutten enn det vi var. Satt bare og ventet på at Finne skulle banke inn en helt på slutten.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3136

            #45
            Opprinnelig skrevet av MortenA

            Første omgang er jeg enig i, men vi blir presset bakover i store deler av andre omgang. At vi er nevneverdig bedre er jeg ikke enig i. Søpla virket å være nærmere scoring mot slutten enn det vi var. Satt bare og ventet på at Finne skulle banke inn en helt på slutten.
            Joda, vi snakker marginer her. Jeg oppfatter oss totalt sett som et knepp bedre, men bydelslaget hadde den største sjansen. Sånn sett var uavgjort helt greit. Elefanten i rommet er at det var en kvalitetsmessig dårlig kamp mellom to elendige lag som ikke vinner kamper og knapt evner å score mål. Enten du elsker LSK eller bor på Toten og tror du elsker Oslo øst, så er det grunn til massiv bekymring.

            Kommentar

            • Kvalen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 327

              #46
              Opprinnelig skrevet av Wanker
              ...Og når jeg først er her: Bør det ikke være nulltoleranse overfor maskerte "supportere"?
              Ikke noe mot litt bluss, det skaper en herlig stemning, men når man setter spillernes helse i fare, slik sprøytepakket gjorde med fyrverkeriet sitt, da må det være rett ut.
              Helt enig med deg. Maskerer du ansiktet gjør du det fordi du ikke ønsker å bli gjenkjent. Da burde veien ut være temmelig kort. Sjokkert over at de ikke ble fjernet fra stadion. Lurer veldig på hva som ville skjedd hvis jeg gikk inn i en bank slik, uten å si noe spesielt...
              "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
              - Ivar Hoff

              Kommentar

              • Wanker
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 632

                #47
                Opprinnelig skrevet av Kvalen

                Helt enig med deg. Maskerer du ansiktet gjør du det fordi du ikke ønsker å bli gjenkjent. Da burde veien ut være temmelig kort. Sjokkert over at de ikke ble fjernet fra stadion. Lurer veldig på hva som ville skjedd hvis jeg gikk inn i en bank slik, uten å si noe spesielt...
                Jeg tenkte litt mer på det etterpå - nå er det kanskje slik at forbudet mot (relativt) ansvarlig blussing gjør at enhver som blusser risikerer mye rent personlig om de blir gjenkjent.
                Hadde kanskje vært en mye bedre løsning å tillate blussing i ordnede former, og heller nådeløst bortvise/arrestere enhver jævel som til tross for dette føler behov for å kaste fyrverkeri på banen, eller skjule ansiktene sine på kamp?

                [Edit: Glemte at NFF ikke evner å se nyansert på dette, de ødelegger alt som har med temperatur og engasjement å gjøre, både på og utenfor banen]
                Hunter S. Thompson:

                There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                Kommentar

                • OlaG
                  Oversetterdrone
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 872

                  #48
                  Wanker jepp, der klarte du å både presentere et fornuftig alternativ og grunnen til at det ikke blir noe av i ett og samme innlegg

                  Kommentar

                  • scages
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 1292

                    #49


                    Herlig redigering.

                    Kommentar

                    • Playboy1
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 2104

                      #50
                      Jeg har desverre ikke noen link.

                      men på side 30 Idagens R.B avis , under meninger.
                      er det utrolig bra Leser innlegg av en Mor som var på kampen med sine barn , og aldri følte seg utrygg.
                      Hadde forbredt barna på at dette var ett Derby utenom det vanlige i Norge.
                      de hadde rett og slett hatt en fantastisk opplevelse , og kjente seg ikke igjen i ‘ ‘skremsel propagandaen’’fra NFF.
                      sekvfølgelig var det noen få idioter som dreit seg ut, men kan jo ikke ta alle under kam...

                      Anbefales absolutt å lese denne for de som har sjansen og ikke sett dette før ?

                      Kanskje noen andre har en link på nett om dette?

                      Kommentar

                      • hekk
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Mar 2019
                        • 221

                        #51
                        Kan leses her: https://www.rb.no/meninger/meninger/...o/5-43-1176173

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎