Kamptråd: Viking - LSK, søndag 03.11.19, kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3308

    #81
    Opprinnelig skrevet av Joha
    Kampen mot Viking er den dårligste kampen jeg har sett av Lsk,
    Hvor var du 5.mai i år?

    Kommentar

    • kunden
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 2252

      #82
      ^^ Har man vært på Åråsen, på bortebane eller fulgt med på TV de siste 10 åra, er det dessverre en endeløs rekke av miserable opptredener.
      Det verste av alt er at opptredenen mot Viking var sånn ca midt på treet.
      Det kan jo faktisk tyde på at de gangene vi har fremstått som et skikkelig bra lag, så har motstanderlaget hatt en dertil ræva dag.
      Det er tilløp til overtak i banespill de siste kampene, men det er vel ikke siden Johan Andersson hadde en defensiv mb-rolle under Haglund at vi faktisk styra kamper.

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2805

        #83
        Opprinnelig skrevet av LS89

        Hvor var du 5.mai i år?
        ...eller 19. mai...

        Men, altså: Ingen tinger så fort glemt som en tapt fotballkamp. Så jeg skjønner Joha. Neste gang LSK taper (en gang halvveis uti 2020) så er også denne glemt for lengst.

        Kommentar

        • bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2829

          #84
          Opprinnelig skrevet av kunden
          ^^ Har man vært på Åråsen, på bortebane eller fulgt med på TV de siste 10 åra, er det dessverre en endeløs rekke av miserable opptredener.
          Det verste av alt er at opptredenen mot Viking var sånn ca midt på treet.
          Det kan jo faktisk tyde på at de gangene vi har fremstått som et skikkelig bra lag, så har motstanderlaget hatt en dertil ræva dag.
          Det er tilløp til overtak i banespill de siste kampene, men det er vel ikke siden Johan Andersson hadde en defensiv mb-rolle under Haglund at vi faktisk styra kamper.
          Det er jo det som er skremmende. Hvor mange ganger har man ikke tenkt de siste 10 åra at "dette er faen meg den dårligste kampen jeg har sett, uansett lag" om Fugla i en match. Det er faen meg nesten hver kamp. Det er jo selvfølgelig ikke tilfelle at det er den dårligste kampen hver gang, men det gir jo en pekepinn på hvor ufattelig rævva vi har vært dette tiåret og er i år igjen!
          I år så tar vi alt

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9329

            #85
            Vikingkampen er kanskje ikke den værste kampen, men det er den kampen som mest har toppa heile driiden...

            Folk har fått nok.

            Vi rykker ned.

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎