Alexander Hrcka Sannes

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Snow
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Jul 2019
    • 179

    Spillertråd Alexander Hrcka Sannes

    [FONT=Calibri]Sett to junior spillere Apipon og Alexander som har trent mye med A-laget i det siste.[/FONT]
    Blir de neste signering? Lager egene spillertråd på dem. Spennende talenter.
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3269

    #2
    I følge gilberts treningsoppdateringer er Sannes blant de bedre på løpeøvelsene, men jeg vet fortsatt veldig lite om han utover at han er midtbanespiller. Dersom noen kan fylle ut med litt mer info om spillertype, styrker og svakheter o.l. så hadde det vært suverent.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • Kjellern
      Medlem
      Hoffnarr
      • Mar 2017
      • 41

      #3
      Han er vel spiss, og bøtta inn på LSK 2?

      Kommentar

      • gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3148

        #4
        Se denne:

        2002-guttene Apipon Tongnoy (t.v) og Alexander Hrcka Sannes har hatt to treninger som fullverdige A-lagspillere. De ønsker å bidra det de kan for å få LSK opp til Eliteserien igjen.


        gilbert

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3269

          #5
          Opprinnelig skrevet av Kjellern
          Han er vel spiss, og bøtta inn på LSK 2?
          Mulig. På lsk.no står han som midtbanespiller, men han kan fort spille flere posisjoner. Tar gjerne en spiss med stor arbeidskapasitet.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3148

            #6
            lsk.no er litt utdatert. Han gikk i fjor fra kant til spiss, etter anbefaling fra Tony Ordinas, se denne:

            https://www.lsk.no/nyheter/for-en-de...-mal-for-lsk-2

            Totalt skårte han 15 mål på 23 kamper for LSK2 i 3. divisjon i 2019, i følge NFFs statistikk.

            https://www.fotball.no/fotballdata/p...fiksId=3814333

            gilbert

            Kommentar

            • Snow
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Jul 2019
              • 179

              #7
              Jeg har sett Alexander i noen kamper og snakket med faren hans. Faren hans er fra Kroatia og moren er Norsk.
              Styrken hans er at han er hurtig, høy, fysikken, god hodespiller,flink avslutter og flink til å lese spillet.
              Last edited by Snow; 22.01.2020, 09:29.

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3269

                #8
                Opprinnelig skrevet av Snow
                Jeg har sett Alexander i noen kamper og snakket med faren hans. Faren hans er fra Kroatia og moren er Norsk.
                Styrken hans er at han er hurtig, høy, fysikken, god hodespiller,flink avslutter og flink til å lese spillet.
                Høres nesten ut som den perfekte makkeren til TLO, selv om vi skal være forsiktige med å legge for mye press/ansvar på en 18-åring. Farten gjør at han kan stikke i bakrom og fysikken/hodespillet gjør at vi har to blinker for innlegg. Liker det jeg hører om han, men tror vi skal la han få tid til tross for at jeg motsier meg selv.

                Spørsmålet er hvilken formasjon Bakke velger, men Sannes høres ut som at han kan passe i både 4-3-3 og 4-4-2.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3148

                  #9
                  RB+: Bakke så tidlig mye spennende hos Sannes, og er glad han nå er skadefri

                  (LSK-Sandefjord 3-3). LSK-trener Geir Bakke hadde håpet å få se Alexander Sannes mer denne vinteren. Da han først kom tilbake fra skade, så leverte han på direkten.


                  gilbert

                  Kommentar

                  • Kanarivogel89
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 4207

                    #10
                    Ser ut til at Sannes er på vei til Strømmen på utlån. Helt ypperlig om han kan få jevnlig matching i OBOS. Veien fram er nok for lang hos oss i år.

                    Kommentar

                    • Snow
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Jul 2019
                      • 179

                      #11
                      Strømmen passer Hrcka Sannes perfekt. De spiller angreps fotball 4-2-3-1.

                      Ole Martin Nesselquist, Fra 2020 husker jeg Alexander som en spiller med stor intensitet. Han er flink til å starte i bakrom og komme inn i boksen med mye kraft. ut fra det vi har sett er det en spennende type, sier Nesselquist.

                      Det er først og fremst i en kantrolle han ønsker å se på Sannes' ferdigheter.
                      – Ser på ham som en angrepsspiller som kan starte i bakrom og komme inn i boksen med mye kraft og timing. De egenskapene passer best hos våre vinger.


                      Blir spennende å følge med på om Strømmen er flinkere til å bruke spillerne til det dem er best på enn det LSK gjør.

                      Kommentar

                      • lsk_rob
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Mar 2016
                        • 139

                        #12
                        Veldig bra, dette var akkurat det jeg håpet på når jeg hørte at Nordås hadde signert for B/G. Veien til jevnlig spilletid er vesentlig kortere i Strømen, og jeg tror det blir en bra måte for han å få matchtrening etter å ha vært så lenge ute med skade.

                        Kommentar

                        • Lars Henrik Dahl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2020
                          • 1918

                          #13
                          Alex fikk sin debut i går i Strømmendrakta, i deres første seier for året. Skal i flg RB ha spilt "En meget solid kamp", men manglet målet.
                          Alexander Sannes 6

                          Spilte hele kampen eller 86 minutter, avhengig av hvem du skal tro på

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4207

                            #14
                            Det skulle gå 26 kamper, men Alex fikk omsider sin første goal for Strømmen i kveld. Det hjalp lite for gråtrøyene da kampen endte 3-2 til Start, men uansett godt for selvtilliten til vår mann vil jeg tro.

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎