Edmund Owusu

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4207

    Spillertråd Edmund Owusu

    Denne karen har som tidenes yngste LSK-er signert proffkontrakt. Så vidt fylt 15, men skal etter sigende allerede ha "fart på internasjonal nivå". Høres vanvittig spennende ut – fart er definitivt en mangelvare i dagens stall.

    Langt fram, men godt å se at Ordinas' inntreden virker å bære frukter. Nå gjenstår bare at vi tør å gi talentene våre spilletid...

    Lykke til, Edmund – og gratulerer!

    https://www.rb.no/lsk/fotball/elites...am-commentArea
  • Oddis
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 2744

    #2
    Trur dette både kan være "en ny" Ofkir eller Fofana. Helt avhengig av om han jobber hardt nok.
    Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6074

      #3
      Får håpe dette ryktet når ledelsen. Da kan det jo kanskje bli spilletid på han:

      Kommentar

      • Grankanari
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Jun 2018
        • 125

        #4
        Håper han får prøve seg på A laget så fort som mulig. Får han her mye erfaring med eliteserie-spill allerede til våren kan han fort bli en stjerne. Men... JL er vel så komfortabel med stille spillere som melga, kind og haaken, at vi neppe får sett han i ES før 2023.

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2253

          #5
          Opprinnelig skrevet av Grankanari
          at vi neppe får sett han i ES før 2023.
          Neppe. Da er han i moille

          Kommentar

          • Kroktåa
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2015
            • 2807

            #6
            Nå banker vi pappaguttene og wannabe-bartene i de to neste, så kommer vi i posisjon til å gi Eddie, Alex og Pippo debut på hjemmebane med et kvarters innhopp i siste matchen mot S08!

            Framtida er lys for Fugla!

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3269

              #7
              Opprinnelig skrevet av Kroktåa
              Nå banker vi pappaguttene og wannabe-bartene i de to neste, så kommer vi i posisjon til å gi Eddie, Alex og Pippo debut på hjemmebane med et kvarters innhopp i siste matchen mot S08!

              Framtida er lys for Fugla!
              Dersom plassen er sikret, så er det bare å sette så mange unggutter inn fra start og bytte i pausen for å spre opplevelsen. La Slørdahl, Sheriff, Baccay og andre jeg måtte glemme i farten få mest mulig spilletid.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • Dumbo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2004
                • 456

                #8
                Opprinnelig skrevet av MortenA

                Dersom plassen er sikret, så er det bare å sette så mange unggutter inn fra start og bytte i pausen for å spre opplevelsen. La Slørdahl, Sheriff, Baccay og andre jeg måtte glemme i farten få mest mulig spilletid.
                Tenker vi at det er greit at Rosenborg og Vålerenga også gjør det samme i siste serierunde dersom de ikke har noe å spille for?

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3269

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Dumbo

                  Tenker vi at det er greit at Rosenborg og Vålerenga også gjør det samme i siste serierunde dersom de ikke har noe å spille for?
                  Jeg ser problemet, men det er evt. vi som har plassert oss i en situasjon hvor vi kan være avhengig av andre lag. Hver klubb må gjøre det de til enhver tid mener er best for seg. Det er lettere å tenke tanken i de siste serierundene, men gjennom hele høsten tar lag avgjørelser på grunn av kampprogram med mulig Europacup og/evt. cup. Om lagene som var ute i Europa tidligere i høst hvilte spillere, så var det ingen som reagerte fordi det var mange kamper igjen før serien var avgjort. Nå som det kun er tre kamper virker ting enda mer prekært, men dersom vi rykker ned fordi andre lag ikke har noe å spille for så er det vår skyld som satte oss i en slik situasjon.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • hekk
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Mar 2019
                    • 219

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av MortenA

                    Jeg ser problemet, men det er evt. vi som har plassert oss i en situasjon hvor vi kan være avhengig av andre lag. Hver klubb må gjøre det de til enhver tid mener er best for seg. Det er lettere å tenke tanken i de siste serierundene, men gjennom hele høsten tar lag avgjørelser på grunn av kampprogram med mulig Europacup og/evt. cup. Om lagene som var ute i Europa tidligere i høst hvilte spillere, så var det ingen som reagerte fordi det var mange kamper igjen før serien var avgjort. Nå som det kun er tre kamper virker ting enda mer prekært, men dersom vi rykker ned fordi andre lag ikke har noe å spille for så er det vår skyld som satte oss i en slik situasjon.
                    Men er det ikke en Fair Play "regel" som sier at man til en hver tid skal stille med best tilgjengelig lag? Har man midtukekamp er det forståelig at man må spare enkelte av sine beste spillere, og det beste laget man kan stille er ikke nødvendigvis "tilgjengelig".

                    Kommentar

                    • Playboy1
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 2082

                      #11
                      Alt er fortsatt opp til oss. Kan ikke regne med mere hjelp fra andre nå.Taper vi 2 siste nå , så fortjener vi å rykke ned.

                      Kommentar

                      • MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3269

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av hekk

                        Men er det ikke en Fair Play "regel" som sier at man til en hver tid skal stille med best tilgjengelig lag? Har man midtukekamp er det forståelig at man må spare enkelte av sine beste spillere, og det beste laget man kan stille er ikke nødvendigvis "tilgjengelig".
                        Man bør ikke tape med vilje, men å bruke unggutter er det ingen regel imot. Nå regner jeg med at det ikke blir et tema for oss i år. Vi må nok krige hele veien inn, og håpe at S08 har sikret plassen før kampen.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎