Kamptråd: LSK - S08, 30. runde, 01.12.19, kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3139

    Opprinnelig skrevet av bjarmann
    Jeg er helt målløs. At man klarer å angripe tidenes viktigste kamp på denne måten er bare helt uvirkelig. Vi har griseflaks som ikke har rykket ned allerede. Den jobben Lennartson har gjort bør straffeforfølges og han bør settes i gapestokk på torvet
    Så langt er jeg 100% enig i innlegget ditt. I forrige runde tapte vi mot et OBOS-lag fordi vi hadde en fordømt feig kamp-plan.I dag gikk vi for 0-0 hjemme, mot et lag som er dårlige borte, og som hater å spille på naturgress. Vi er heldige som klarer 0-0, og etterpå presterer Lennartsson å fremstå slike gjennomtenkt som en statist i første sesong av The Walking Dead. Makan!

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2104

      Opprinnelig skrevet av bjarmann
      Jeg er helt målløs. At man klarer å angripe tidenes viktigste kamp på denne måten er bare helt uvirkelig. Vi har griseflaks som ikke har rykket ned allerede. Den jobben Lennartson har gjort bør straffeforfølges og han bør settes i gapestokk på torvet sammen med spillerne og ledere hele romjula etter dette. Jeg skal være den første til å hive råtne egg og tomater i trynene deres. DERE ER EN EVIG SKAM FOR KLUBBEN VÅR, ALLE SAMMEN! Er faen meg ikke en som er i klubben nå jeg vil se neste år. Ikke en!
      Ja det er skremmende . Samme hvem vi skulle miste/vrake av spillere/ltrenere/styre/ledelse til neste sesong , så føles det nå som ingen vil bli savnet. Selv Aldri følt på det samme i mine 40 år som LSK supporter. Skremmende .
      Last edited by Playboy1; 01.12.2019, 22:32.

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎