Tom Nordlie

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hekk
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2019
    • 219

    Tom Nordlie

    Da var det offisielt. Tom Nordlie er trener i kvalikkampene, hva som skjer etter det vil tiden vise. Det foreligger ingen avtale om hva som skjer etter sesongen, selv om Nordlie selv håper at han kan vise seg verdig trenerjobben i 2020. Nordlie har terminert sin kontrakt med Skeid, noe som har resultert i at dette ikke koster LSK noe.
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3309

    #2
    Fryktelig sporty gjort å si opp kontrakten sin og i verste fall stå uten jobb i januar. Har troa på han får det til.

    Kommentar

    • Henrik
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2006
      • 2110

      #3
      En skam

      Kommentar

      • emanem
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Aug 2006
        • 100

        #4
        Er det ingen som eier skam i denna klubben? Er vi totalt historeløse?

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3120

          #5
          Det hele er naturligvis et stort paradoks. Endelig får vi en trener som spiller en fotball som passer spillestallen langt bedre, som trolig vil redde oss, og som dessuten har et ekte hjerte for klubben. Samtidig har jeg alltid likt Nordli som type.
          Samtidig har han gjort noe som er utilgivelig.
          Men samtidig som det igjen så er det ikke livstidsstraff for noe i Norge, så jeg tenker ikke at det er riktig å holde han ute for evig, heller.
          Uff, dette er seriøst vanskelig.

          Kommentar

          • maurakanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2005
            • 630

            #6
            Gjorde en veldig bra presseseanse, og det blir spennende Åssen laget fremstår mot Start. Gjennom sine 4 år i Skeid, har han hatt tilbud fra noen eliteserieklubber. Han bor i området, medlem i klubben siden han var 7, elsker Fugla, og vil gjøre alt i sin makt for at klubben skal berge plassen.
            Lykke til.
            VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3269

              #7
              Avaldsnes-saken er så jævla stygg at det diskvalifiserer ethvert tillitsverv (og en trenerstilling er det) i all fremtid. Samtidig ser jeg ingen andre som kjenner klubb, lag og motstander bedre, og som kan komme inn og snu ting på under ei uke. Selv Ståle og Uwe, eller Pep for den skyld, hadde trengt mer enn ei uke på å analysere lag og motstander. Det er en pest eller kolera situasjon ulikt noe annet. Styret har spilt seg selv sjakkmatt med sin opptreden denne høsten som må få følger på årsmøtet.

              Uavhengig av utfall håper jeg noen andre trener oss neste sesong. Håper klubben har lært av cupfinale etterspillet og har is i magen når ny trener skal hentes.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7004

                #8
                Opprinnelig skrevet av MortenA
                Avaldsnes-saken er så jævla stygg at det diskvalifiserer ethvert tillitsverv (og en trenerstilling er det) i all fremtid.
                Helt enig i at Avaldsnes-saken er stygg, men ikke enig i at han skal ha yrkesforbud i all fremtid. Om han er rett trener for oss er jo et helt annet tema.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3269

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av trigz

                  Helt enig i at Avaldsnes-saken er stygg, men ikke enig i at han skal ha yrkesforbud i all fremtid. Om han er rett trener for oss er jo et helt annet tema.
                  Selvfølgelig må mannen få ha en jobb, men det er ikke gitt at han skal få være fotballtrener. Han burde måtte gå ut og finne seg en annen karriere.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 3891

                    #10
                    Tusen takk, Tom Nordlie! Du har gjort en glimrende jobb med dette laget. Men så store mentale problemer som denne spillergruppa har, kan selv ikke en trollmann gjøre noe med.
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • Playboy1
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 2082

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                      Tusen takk, Tom Nordlie! Du har gjort en glimrende jobb med dette laget. Men så store mentale problemer som denne spillergruppa har, kan selv ikke en trollmann gjøre noe med.
                      Så Spot on !!!!

                      Kommentar

                      • Playboy1
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 2082

                        #12
                        Bare å slutte å skylde på Nordlie da , han har 0 skyld i dette nedrykket !!!
                        men forgjengeren , Sungot og styre og Ledelse er en annen sak....

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3120

                          #13
                          I kveld så vi Jørgen Lennartssons svarte skygge legge seg over Åråsen. Han har grundig gjort spiller etter spiller til mentale aspeløv, som klapper sammen fullstendig i motgang.

                          Kommentar

                          • OlaG
                            Oversetterdrone
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 865

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av G-Man
                            I kveld så vi Jørgen Lennartssons svarte skygge legge seg over Åråsen. Han har grundig gjort spiller etter spiller til mentale aspeløv, som klapper sammen fullstendig i motgang.
                            Hadde det bare vært i motgang. I kveld var det i medgang også. Helt utrolig.

                            Kommentar

                            • Lskgutt83
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Nov 2010
                              • 8

                              #15
                              Lennartsson har all skyld for nedrykk. Ikke skyld på en trener som har hatt knappe 14 dager med et lag fylt med frykt, og totalt manglede mentalitet på plass. Det vi så idag er 100% manglende tro på egne kvaliteter når vi slapp inn 4-1.

                              Kommentar

                              • holmiz
                                The kjøkken-kanariz
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6064

                                #16
                                Da kan jeg også skrive under på #meeto. Trodde ræva mi var enveiskjørt....
                                Hilsen Anders

                                Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                Kommentar

                                • TomLundby
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 616

                                  #17
                                  Slutt for Tom Nordlie i LSK er eneste vettige konsekvens av nedrykket.

                                  Kommentar

                                  • maurakanari
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2005
                                    • 630

                                    #18
                                    Vi presterer årsbeste de første 75, så scorer de på en heading og får trua ( momentum, energi ), mens LSK blir nervøse. Den innsatsen gutta la ned igår var enorm. Trur neppe vi hadde sett det samme under Jørgen. I etterpåklokskapens navn kunne man satt inn knippe som en 3.stopper, men hadde det allikevel gått galt, hadde Nordlie fått kjeft for å ha lagt seg bakpå. Den forandringen/innvirkningen han har hatt på 8 dager, er etter mitt syn enorm. For min del tar jeg gjerne ett år med denne mannen. Ellers er jo Røsler ledig.
                                    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                    Kommentar

                                    • MortenA
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2007
                                      • 3269

                                      #19
                                      Synes Tom har gjort en god jobb under forutsetningene, men jeg er usikker på om han er rett mann for fremtiden. Avaldsneshistorien hans er en hemsko, spesielt siden vi allerede har Morten Stokstad i klubben. Mangler bare at vi henter Davy Wathne og Trond Giske, og så er laget komplett.
                                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                      Kommentar

                                      • Robiwan
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2006
                                        • 603

                                        #20
                                        Første 75 var fantastiske og signer av Tom, som fagmann skulle jeg gjerne hatt han med videre. Og som han sa i pausen "Mye LSK DNA her idag" peker han fingeren som har vært en mangle-vare på Åråsen i mange år.

                                        Men dessverre har han en historie fra Avaldsnes som gjør at jeg ikke kan stelle meg bak han. Håper også at oppryddingen i administration også fører til at Stokstad er ferdig i klubben. #Metoo er ikke greit og vi må sette strek med dette nå
                                        Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎