Idiotene på Åråsen - fuck off - jeg gidder ikke mer

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Smukken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2004
    • 718

    Idiotene på Åråsen - fuck off - jeg gidder ikke mer

    Fy faen for en gjeng med loosers
    Bada bing - bada bong. Bjørn rulez
  • Lskgutt83
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Nov 2010
    • 8

    #2
    Loosers er vel de drittungene med skjerf/finlandshette for å skjerme ansikt når de kaster bluss og røykbomber inn på banen. De håper vel pappa drar Mastercardet og ordner opp. Stakkars kryp

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3318

      #3
      Da har vi bevist at KFL ikke er bedre enn andre supporterklubber når det gjelder bluss og røyk. Bare å begrave den debatten på ubestemt tid. Forventer at styret i KFL går ut med en kunngjøring asap.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • TomLundby
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 616

        #4
        I den grad noen har trodd KFL er bedre enn andre supporterklubber på blussing og røyk er det absolutt på tide de endrer mening. Det som skjedde på slutten av kampen i går var katastrofe for klubben. Når LSK kunne pressa for målet som unngikk nedrykk ga istedet noen av LSKs supportere Start akkurat de avbruddene i kampen de ønska.

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3141

          #5
          Kan noen fra KFL bekrefte at det faktisk var såkalte "LSK-supportere" som kastet ting inn på banen, eller var det amøber fra hovedstaden?

          Kommentar

          • Kjøttkaka
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2012
            • 289

            #6
            Jeg forventer uttalelser fra KFL som i klartekst sier at det som skjedde var fullstendig uakseptabelt. Jeg har ingen planer om å stå med de amøbene på feltet neste år, og om ikke noe skjer blir hverken KFL-medlemskap eller sesongkort på feltet fornyet. (Ja, jeg er klar over at disse ikke er med i KFL).

            Det er faktisk vanskelig å finne formildende omstendigheter her. De selvforherligende undermålerne har nok en gang satt seg over klubben. Det skinner så jævlig gjennom at de drittsekkene innerst inne ønsket at vi skulle rykke ned sånn at de kunne få sin "markering" og rase litt. Dette var jo åpenbart en planlagt aksjon ettersom finlandshettene og røykbombene var forberedt, men en ting er om dette hadde skjedd etter kampslutt, men når det skjer i det vi angriper for å få det ene målet vi trenger. Ja, det er vanskelig å finne ord.

            Hva går gjennom hodet på de som kastet mot egne spillere og saboterte eget lag med fem minutter igjen å spille og alt vi trengte var ett eneste mål? Det er vanskelig å forstå. Ville de virkelig så gjerne at vi skulle rykke ned så de kunne få tøffet seg? Eller er de femtekolonnister? Uansett hva det er vil jeg aldri se dem igjen, og de kan pelle seg til Strømmen, Valle eller Al Hol.

            Jeg håper de tenker godt gjennom hva de bidro til. Jeg håper de tenker på byen, arbeidsplassene som har gått tapt, gråtende supportere og en by i sorg, og innser hva de har gjort. LSKs A-lag har selvsagt all skyld i dette nedrykket, men disse patetiske undermålerne bidro med sitt. Når de ser oss spille mot Stjørdals/Blink neste år (på TV, for de skal ikke på tribunen), så håper jeg de skammer seg dypt over at dette var noe de faktisk bidro til.

            Faen ta dere!

            Ærbødigst hilsen,
            Kjøttkaka

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              • Nov 2003
              • 6248

              #7
              Ble det noe indrejustis på feltet? Håper disse idiotene ble skamslått.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • Playboy1
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 2105

                #8
                Opprinnelig skrevet av G-Man
                Kan noen fra KFL bekrefte at det faktisk var såkalte "LSK-supportere" som kastet ting inn på banen, eller var det amøber fra hovedstaden?
                Har selv hørt det samme ...
                når det også ble sendt knallskudd mot egen spiller, håper jeg virkelig ikke at dette var noen av ‘våre egne’ ? Bare så jævla negativ galskap alt sammen !
                Last edited by Playboy1; 12.12.2019, 13:53.

                Kommentar

                • 14
                  Medlem
                  Møteplager
                  • May 2005
                  • 91

                  #9
                  De ødelegger for så mye mer enn for klubben også, ref hele pyrodiskusjonen som (kanskje/kanskje ikke) var på vei i riktig retning i høst. De som sto bak denne meget forsettelige markeringen bør nektes adgang til Åråsen på livstid.


                  Men for å utvide idiot-begrepet litt: I går var laget fantastisk i 75 minutter, og det var fansen også (hele stadion). Så kan man helt sikkert si at det ble lett å være gode fans med tidlig scoring etc, men jeg syns hele stadion trøkka bra til helt fra spillera kom bort til fansen for siste oppvarmingsøvelser. Well done til oss!

                  MEN: Så fort 4-1-målet kom ble hele stadion kanskje ennå mer nervøse enn spillera, og den etterhvert akk så velkjente forum-negativiteten ble dominerende på tribunen. Piping og utskjelling for de minste ting høres godt når hele stadion er tyst, og sangene som ble starta fra forsangerfeltet hjalp heller ikke (alt for seige sanger som ble forsøkt!).

                  Jeg er, dessverre, skråsikker på at vi, fansen, bidro hardt til kollapsen i går. Støtten ble helt borte i det 76. minutt - vi var ikke der når den mentalt skakkjørte gjengen utpå banen trengte oss som mest. ​​​​​​​Måtte det aldri skje igjen!

                  Jeg sier som spillerne: jeg er stolt over å ha bidratt til årsbeste fra oppvarming til minutt 75, og jeg skammer meg over vårt bidrag fra det 76. minutt og fram til nedrykket var et faktum. Hele klubben må gå i seg sjøl nå, men det bør gjelde oss på tribunen også. Så får vi bare håpe at framtidas fugler, både på banen og på tribunen, er bedre enn siste kvarter i går, og at framtidas fugler ikke inkluderer feige og egosentriske idioter som setter seg selv og sin gjeng foran klubben.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎