Sesongen 2020

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3120

    Opprinnelig skrevet av GIFKanari

    Ledelsen har gjort nok et trenervalg der man mangler skin in the game. Enda et etablert navn man kan gjemme seg bak å peke på hvis det går skeis. Og nå ser vi history repeating igjen på sosiale medier: "han har et navn", "likt av alle", "det beste LSK kunne fått nå" etc. Den samme jævla dølle tralten. I påvente av administrativ hoderulling og mer enn fotballmessige floskler fra Mesfin på hvorfor dette er et riktig valg så døper jeg dette prosjektet til "Lennartsson 2.0".
    Jeg håper du tar feil, frykter du kan ha rett, men avventer å felle dommen. Et prosjekt Lennartsson 2.0 tror jeg knapt noen av oss vil klare å overleve.

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Opprinnelig skrevet av Stray Cat

      Damned if you do, damned if you don't.
      Hvem VIL du ha som trener, Giffern?
      Jeg vet ikke om du har lest "ny trener"-tråden, men den bør gi noen ledetråder. Jeg mener ikke dette er en direkte feil ansettelse, men det ligner urovekkende på tidligere fiaskoer. Dette må de klare å selge på en overbevisende måte og ikke ha den samme passive tilnærmelsen som før. Det holder for mange, men ikke meg. Nå har medievenn og beskytter Svesengen skrevet at de grepene Mesfin har tatt i UA krever tid å se resultatene av, men det betyr samtidig at SPORTSSJEFEN f.eks. ikke lenger kan hente spillere å si tamme ting som at det er opp til treneren å bruke ham slik han mener er riktig. Da skal det være fint lite annet enn personlige ting, med alle de metodene man har, som kan føre til en feilsignering fordi man vet hva man ser etter i en spiller på og utenfor banen.

      For slike spillere bør være bedre utgaver av, og forbilder for, de spillertypene man dyrker i UA. Og/eller ha komplimentære ferdigheter. Mesfin må kunne selge en visjon, spesielt nå i etterkant av å ville bli bærekratige og talentsatsende, og være den udiskutable øverste ansvarlige for hvordan LSK fremstår på banen. Det er en sportssjef i ordets rette forstand. At Mesfin kan få så mye skryt for re-signeringa av TLO samtidig som egentlig ingen får frem hvilken skygge av seg selv han fremsto hele høsten er en vesentlig del av grunnen til at LSK sliter sportslig. Hverken Mesfin, eller noen av de avdanka gamle traverne i LSK-systemet, luftet frustrasjon over måten TLO ble brukt på. Mesfin, klubben og laget må opp på tærne.Time will show...

      Jeg vil se en klubb som viser at man trekker sammen, der ingen gjemmer seg bak andre og der det er takhøyde. Samtidig som lønnsgraden også bestemmer ansvaret for resultatene. En klubb som er gjennomført profesjonell. Det er en del av LSK-arven man mista.
      Last edited by GIFKanari; 01.01.2020, 15:38.

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3499

        Jeg ønsket naturligvis at vi skulle slå Start og sikre en plass i Eliteserien 2020 også, men når ting har blitt som de har blitt, så må jeg faktisk innrømme at jeg gleder meg veldig til sesongen 2020, og tror den kan være med på å bygge opp et engasjement rundt klubben igjen. Se bare på de positive signalene klubben fikk fra sponsorer etter nedrykket. Jeg tror rett og slett flere ser på det å gjenreise LSK som en morsommere ting å være med på enn å forsøke å overleve igjen og igjen. Spesielt når man kanskje har opplevd at pengene som går inn i klubbene over tid har blitt forvaltet dårlig, og at klubben har slitt med å ha en lokal identitet. Det samme ser vi nå på trenersiden, der alt tyder på at LSK var en veldig attraktiv klubb for mange trenere å gå til, og der tror jeg også den utfordringen det ligger i å gjenreise klubben har vært veldig avgjørende for at Geir Bakke ble klubbens nye trener.

        Viking er et kremeksempel på hvordan man skal/bør takle et nedrykk slik LSK opplever nå. Bygg opp igjen tålmodig, og få inn spillere i klubben som ikke bare er glad i å vinne fotballkamper, men som ønsker å gjøre det med LSK. Derfor MÅ vi nå satse på de unge talentene med lokal forankring vi har tilknyttet klubben, og faktisk heller innfinne oss med at det i verste fall kan ta to år istedenfor ett år å rykke opp. Ranger, Sandberg, Baccay, Sheriff og Ødemarksbakken må spille en rolle i dette sammen med en stamme med mer erfarne spillere som Rafn, Kind Mikalsen, Krogstad og Lehne.
        Så tror jeg faktisk det lønner seg også på kort sikt, slik det gjorde for Viking, selv om de sikret plassen med minst mulig margin i 2018. Men den satsingen de gjorde da har gitt resultater i år i form av en topplassering i serien og cupfinaleseier. Hadde de ikke rykket opp i 2018 ville de gjort det enkelt i år.
        Faktisk kan Start som vi mistet plassen til også dras inn her. Etter lengre tid med mye rør og masse innkjøp er det til slutt en stall bestående av mange lokale og unge spillere som drar det i land for de.

        For min del er ikke Geir Bakke ansettelsen spesielt spennende, men den virker ekstremt trygg. Jeg synes på ingen måte den kan sammenlignes med ansettelsen av Jørgen Lennartsson, da Geir Bakke i norsk fotball har helt andre resultater fra flere klubber å vise til. Og når klubben virker ganske klare på at man ønsker en 4-4-2 trener i god LSK ånd, uten at vi skal helt tilbake til steinalderen synes jeg man i alle fall har funnet det beste man kunne i Norsk fotball. Jeg er glad for at vi fikk tak i en kombinasjon av en trener som har bakgrunn fra lokalmiljøet og den erfaringen som han har. Det siste er viktigst, men det første er en bonus.

        Jeg håper forøvrig vi klarer å beholde Salquist videre. Vokst seg frem til å være en av mine absolutte favoritter i dagens LSK og om noe av den karakteren vi ser i intervjusonen er å finne i garderoben også, så er han viktig for oss der. Sier ting som det er og krever mye av både seg selv og de rundt seg. Vil være en klassestopper i OBOS.

        Men her er det bare å glede seg, og borteoppgjør mot Ham/Kam, Strømmen og Kongsvinger blir mine høydepunkter denne sesongen. Og forhåpentligvis sitter vi her om et år og gleder oss over et opprykk med en stamme av lokale spillere.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Hyggelig å se deg på forumet igjen, Totti!

          Nå har det vært en pressekonferanse med Bakke og Mesfin der det ble sagt mye riktig og man nesten fikk et inntrykk av at de har lest på forumet her Det eneste jeg savnet for virkelig å vise at det er nye tider på Åråsen, når man først har lovet det man har lovet, er at også Ordinas var tilstede. Men Mesfin sa nærmest til punkt og prikke det du skriver om å bygge klubb. Å være klare for ES når man har rykka opp. Min sammenligning med Lennartsson går også mye på det du selv er inne på, at det er et ekstremt trygt valg og at de umiddelbare signalene fra ledelsen (eller mangelen på dem) var så velkjente fra før.

          Med talentene som er nærmest får man nå masse fart inn i laget, som har vært en sterk mangelvare i en klubb som vil spille hurtig i lengderetning. Men fokuset må være å spille dem gode langs bakken, og dette inkluderer i høyeste grad innoverkanten Ødemarkskbakken også. Da sier kriteriene for en venstreback seg nærmest selv, og jeg er i sterk tvil om Kind Mikalsen da er i stand til å holde Baccay bak seg. Sårt tiltrengt konkurranse er det uansett, og vinn-vinn. Hva er planene for Ranger? Først og fremst lynrask og i Glimtkretser ryktes det at han var tiltenkt en midtstopperrolle. Eller blir det back av ham? Og hva med Krogstad, som kommer til å bli en nøkkelspiller i dette laget som nå skal få det til å smelle (YES!) i reklameskilta på Åråsen igjen. Åssen passer en sentral midtbanespiller som har topp ES-standard defensivt, men omtrent LSK 2-standard offensivt, inn i en 442? Personlig driter jeg i formasjon, det eneste jeg ønsker meg er en solid enhet som det er fordømt vanskelig å bryte ned.

          Jeg mener at vi med en utviklingssjef som har kommet med en klar formening om å gi klubben sin egen identitet har mulighet til å forme spillertyper som er unike for LSK. Spillere som takler gress og plastikk, og da er ferdighetene en mot en defensivt og offensivt soleklare forbedringsområder og der klubben må ta tydelige steg.

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7004

            Ranger håper jeg for all del at man vil ha inn i elleveren i år. Starter vi sesongen med det samme backparet på høyresiden mister jeg alt mot.

            Vi trenger vel iallfall en midtstopper og en høyre kant. Gustavssons fremtid i LSK er vel ganske blek hvis han skal spille høyrekant, noe han ikke behersker. Jeg håper man prøver ham ut på topp sammen med Lehne Olsen. Jeg syns det er helt opplagt at spiss er hans beste posisjon.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3120

              Opprinnelig skrevet av trigz
              Starter vi sesongen med det samme backparet på høyresiden mister jeg alt mot.
              Rafn ble på mange måter syndebukk for høsten, hvilket er ganske urettferdig. Simen ble på samme måte som Ødemarksbakken et offer for Lennartssons totale mangel på psykologisk innsikt, og det å avskrive han nå er i beste fall uklokt. Simen vil passe perfekt med Bakkes uttalte ønske om hvordan vi skal spille. Han har bra fart, evner å gå av en mann og jobber alltid helhjertet. Når han under en ny trener får tilbake selvtilliten og gleden (i motsetning til den rå angsten under JL), kommer Rafn til å bli en nøkkelspiller.

              Kommentar

              • fredpet76
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 1199

                Dagens stall bærer preg av å passe 433 mye bedre enn 422 etter min mening. Det viste siste match veldig tydelig. DG er en av de som spesielt passet godt til den formasjonen. Av talenter som ikke er blitt nevnt nevneverdig er Magnus Knudsen. Det samme gjelder Phillip Slørdahl. Han sammen med Sheriff, Salquist, Sandberg og kanskje Ranger bør dekke stopperplassen. Framover har vi Moses og Alex Sannes i bakhånd. Mye å ta av, så får vi bare se om de presterer. Alex er ung men har et stort potensiale. For ikke å nevne en enda yngre Owusu.

                Kommentar

                • Møkkamannen
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Aug 2014
                  • 61

                  Håper på Ranger på høyre backen hele sesongen. Rafn er ikke god nok og heller ikke framtida

                  Kommentar

                  • G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3120

                    Opprinnelig skrevet av Møkkamannen
                    Håper på Ranger på høyre backen hele sesongen. Rafn er ikke god nok og heller ikke framtida
                    Jeg respekterer din rett til å ta fullstendig feil.

                    Kommentar

                    • MortenA
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 3269

                      Opprinnelig skrevet av G-Man

                      Rafn ble på mange måter syndebukk for høsten, hvilket er ganske urettferdig. Simen ble på samme måte som Ødemarksbakken et offer for Lennartssons totale mangel på psykologisk innsikt, og det å avskrive han nå er i beste fall uklokt. Simen vil passe perfekt med Bakkes uttalte ønske om hvordan vi skal spille. Han har bra fart, evner å gå av en mann og jobber alltid helhjertet. Når han under en ny trener får tilbake selvtilliten og gleden (i motsetning til den rå angsten under JL), kommer Rafn til å bli en nøkkelspiller.
                      Jeg tror trigz heller prøver å si at han ønsker Ranger som førstevalg på høyrebacken.

                      Samtlige spillere ble offer for Lennartsson, ikke bare et par. Samtlige.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3120

                        Opprinnelig skrevet av MortenA

                        Jeg tror trigz heller prøver å si at han ønsker Ranger som førstevalg på høyrebacken.

                        Samtlige spillere ble offer for Lennartsson, ikke bare et par. Samtlige.
                        Jeg håper og tror at Ranger blir god nok til å ta plassen etterhvert. Min mening er likevel at Rafn pr i dag er bedre.
                        Kanskje kan vi se begge, Rafn kan også være høyre kant, og pr i dag har vi ingen utpregede høyrekanter.
                        Og ja, absolutt alle led under den evinnelige "dere er elendige" mentale krigføringen fra Lennartsson. Noen er likevel litt mer mentale kjels enn andre, og min spådom er at Ødemarksbakken og Rafn er de to som vil blomstre mest under ny ledelse. Både Bakke of Aune er kjent for å være flinke med mennesker og gode motivatorer.

                        Kommentar

                        • MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3269

                          Med Geir Bakke på plass, så er det egentlig to store spørsmål som gjenstår; resultatet av den varslede evalueringen og hvordan spillerstallen ser ut når serien sparkes i gang. Evalueringen laar jeg være for nå. Flere har uttrykt at vi bør kvitte oss med 5-6 spillere, men det mest sannsynlige er at de spillerne vi mister er de vi helst vil beholde, og ikke de som ønskes vekk. Våre økonomiske problemer, som ikke ble mindre av nedrykket, gjør at klubben neppe har mulighet til å si nei til tilbud ned mot 2 mill. for nesten enhver spiller. Er noen villig til å legge så mye som 5 mill. på bordet er sannsynligvis alle til salgs.

                          Hvem er de mest aktuelle for en overgang? Her er mine tanker; Thomas Lehne Olsen, er av flere eksperter linket som en god signering for flere Eliteserieklubber. Han signerte ny kontrakt og viser vilje til å bli, men har egenskaper i boksen som mange klubber leter etter. Dersom et bud i 5 mill. klassen kommer på bordet, så takker nok klubben desverre ja. Andre spillere det er naturlig å tenke at kan forsvinne er DG, DAP og Salquist. De har kort tid i klubben, og har sannsynligvis større ambisjoner enn Obos, selv om det kun skulle være for en sesong. De spillerne jeg tror de fleste av oss frykter skal forsvinne er Krogstad og Sheriff som viser alle tegn til å bli stammen i langet forhåpentligvis i mange år fremover. Ranger ble forsøkt hentet til B/G i fjor sommer, og det er ikke usannsynlig at de kan gjøre et nytt forsøk i vinter. LSK aksepterte tross alt budet, men vi ble reddet av en gjøk på Jessheim. Forhåpentligvis ser Bakke større verdi i en forsvarsspiller med fart enn hva Jørgen gjorde, slik at Ranger blir i klubben i mange år fremover. SKM og Ødemarksbakken har egenskaper og potensial som gjør dem ettertraktet i andre klubber, men de er nok litt mindre aktuelle for en overgang. Videre er Sandberg et talent noen kan ønske å utvikle videre. Smarason blir nok i klubben, uskadet og med en ny sesong som i 2018 hadde han vært et opplagt salgsobjekt, men 31 år og skadeplager setter sannsynligvis stopper for en overgang.

                          Dermed går vi inn i vinteroppladningen med en meget solid tropp, men mange spørsmålstegn som ikke vil bli besvart før overgangsvinduet stenger. En intakt tropp vil være en soleklar favoritt til å vinne Obos. Den burde fint ha klart en plass på øvre halvdel av Eliteserien i 2017, men med en trener som aldri klarte å ta det det neste steget, men heller ødela all selvtillit i troppen, så er vi der vi er.

                          Hvordan ser så troppen ut når året starter?

                          Keeper: Igonen var ikke langt bak Maric på våren 2018, og fikk et par kamper hvor han klarte seg helt greit. Det lille man har hørt fra Estland virker positivt, og det blir spennende å se hvordan Jon Knutsen har klart/vil klare å videreutvikle han. Bak han står talentene Hedenstad Christiansen og Ødegaard som begge skal ha landskamper på aldersbestemte landslag (hvis minnet mitt ikke svikter meg). Ødegaard lånes ut til Grorud som rykket opp til Obos i 2020. Igonen bør klare seg fint i Obos, så keeperplassen er jeg i utgangspunktet ikke bekymret for.

                          Forsvar: Rafn, Haakenstad og muligens Ranger dekker greit opp på høyre side. Ranger kan bli foretrukket som stopper, og Haakenstad passer nok bedre som kant, men alle tre bør gjøre god figur i Obos. Stopperplassen er ung og talentfull, og det er spørsmål om Sheriff skal være stopper eller midtbane. Jeg lener mot Salquist og Sheriff som førstevalg med Sandberg, Slørdahl og Ranger som back-uper. Stopperplassen er godt stacket, selv om den er ung. På venstrebacken er SKM og Baccay mer enn nok til at vi er godt forspent.

                          Midtbane: De naturlige valgene på høyresiden er DG, Melgalvis, og Ødemarksbakken. Haakenstad har løpskraften som kan gjøre han til et alternativ på kanten under Bakke. Sentralt er Krogstad og DAP de naturlige førstevalgene. Sheriff kan fort bli flyttet frem dersom behovet oppstår, og ellers blir det spennende å se om Morten Knudsen får muligheter. Venstrekanten er nok Ødemarksbakkens favorittposisjon, men jeg håper Bakke vurderer SKM på kanten med Baccay bak seg. SKM er en av våre bedre avsluttere både med hodet og beina, og han kom altfor sjelden inn i 16-meteren under Jørgen. Ødemarksbakken fremstår ikke som noe uomtvistelig førstevalg etter fjoråret, og jeg er spent på hva en kombo med Baccay og SKM kan utrette. Mathew forsvinner senest til sommeren, og jeg kan for lite til å uttale meg om Ezeh og Tongoy.

                          Angrep: Vi har tre spisser per i dag; TLO er det ubestridte førstevalget. Skadefri er Smarason like klar, men helsa blir det store spørsmålet. Moses viste i Strømmen at han fint scorer mål i Obos. Sannes er et ungt talent jeg helt ærlig vet lite om. Andre alternativer på spissplass er DG og Melgalvis alt etter hvordan Bakke ønsker å bruke spissene. DG har farten til å utfordre i bakrom og strekke forsvar, i tilleg til nydelige avslutninger med begge bein. Han kan brukes til å skape rom for TLO eller stikke i bakrom på stussere fra Thomas. Moses har tydelige egenskaper som kan slå ut i full blomst under Bakke. Melgalvis er den spilleren som er mest lik Smarason i stilen. Godt overblikk, gode pasninger, og målpoengjeger. At Jørgen aldri ga han sjansen bak TLO i fjor fremstår for meg som et mysterie. Konstelasjonen på topp avhenger av hvordan Bakke vil bruke dem, hvem som tar et steg opp og skadeproblematikk.

                          Stallen per 01.01.20 er uforskammet bra og dersom den forblir nogenlunde intakt vil alt annet enn opprykk være en skandale. Den potensielle spillerflukten blir klubbens største utfordring i tillegg til økonomien. Klarer vi å unngå masseutvandring, så bør vi klare oss fint. Dersom et par spillere frosvinner, så er det ikke krise, men vi tåler ikke at hele stammen i laget blir borte.
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Mesfin har sagt at man skal ha de som vil spille for klubben med videre, men var også klar på at man skulle være strenge ang. hvem man tok med. Backplassene blir en floke, kan ikke se at de etablerte uten utviklingspotensiale har noen fremtid i klubben ut over kontraktsperioden maks. Talenter som Ranger, Sandberg, Baccay har pr.nå ikke engang kontrakter lange nok til at de kan se noen grunn til å forbli i klubben hvis de ikke allerede nå blir satsa på. Det er en haug av ting som må på plass før sesongen starter.

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3120

                              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                              Det er en haug av ting som må på plass før sesongen starter.
                              Absolutt, og det er her Bakke må vise hvem han er, og hvordan vi skal se ut fremover.
                              Kirkegården er full av uunnværlige folk, men når det er sagt, så er det 2-3 spillere som vi bør strekke oss veldig langt for å beholde.
                              Utover det er det ikke mange jeg vil miste nattesøvnen av å se forsvinne, da vi har brukbar back-up på de fleste plasser, spesielt i OBOS.

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4207

                                Tokstad skal være svært aktuell for en retur til Åråsen iflg. RB. Hadde ikke vært meg imot med Mathew ut, Tokstad inn.

                                Kommentar

                                • fredpet76
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2004
                                  • 1199

                                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                  Tokstad skal være svært aktuell for en retur til Åråsen iflg. RB. Hadde ikke vært meg imot med Mathew ut, Tokstad inn.
                                  RB skriver også at det er interesse fra flere for å kjøpe både Salquist og Mathew.

                                  Kommentar

                                  • plantemiddel
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2012
                                    • 797

                                    Opprinnelig skrevet av fredpet76

                                    RB skriver også at det er interesse fra flere for å kjøpe både Salquist og Mathew.
                                    På papirutgaven eller? Fant ingenting om det på nettet.

                                    Kommentar

                                    • Radulovic
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Mar 2016
                                      • 83

                                      Opprinnelig skrevet av plantemiddel

                                      På papirutgaven eller? Fant ingenting om det på nettet.
                                      Ja, morgendagens papir. kommer sikkert på nett i morgen

                                      Kommentar

                                      • WAK
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2006
                                        • 959

                                        Håper virkelig Salquist blir. Tror han blir en bauta i forsvarsfireren og kan være med å guide unge spillere som Sheriff, Baccay og Sandberg.

                                        Tokstad og Krogstad som indreløpere....Begge har en enorm arbeidskapasitet og gode duellspillere. Men begge har det defensive som force, ingen av de er spesielt gode med ball. Absolutt ikke det vi trenger to av på midtbanen når vi skal være et lage som skal gå ut på banen å styre kampene i OBOS.

                                        Bor selv midt i Godset land og samtlige av Godset supportere jeg har pratet med sier Tokstad er en meget hardt arbeidene og rask spiller men har total mangel på teknikk og spilleforståelse. De fleste håpet han skulle gå til Fugla forrige gang han var aktuell.

                                        Kommentar

                                        • Kanarivogel89
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 4207

                                          Opprinnelig skrevet av WAK
                                          Håper virkelig Salquist blir. Tror han blir en bauta i forsvarsfireren og kan være med å guide unge spillere som Sheriff, Baccay og Sandberg.

                                          Tokstad og Krogstad som indreløpere....Begge har en enorm arbeidskapasitet og gode duellspillere. Men begge har det defensive som force, ingen av de er spesielt gode med ball. Absolutt ikke det vi trenger to av på midtbanen når vi skal være et lage som skal gå ut på banen å styre kampene i OBOS.

                                          Bor selv midt i Godset land og samtlige av Godset supportere jeg har pratet med sier Tokstad er en meget hardt arbeidene og rask spiller men har total mangel på teknikk og spilleforståelse. De fleste håpet han skulle gå til Fugla forrige gang han var aktuell.
                                          Det positive med Tokstad er at Bakke kjenner ham godt fra før. Han var enorm for Særp, men passet aldri inn i Godset. Er i sin beste alder og har masse erfaring fra Eliteserien. Dersom det økonomiske tillater, så kjør på sier jeg!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎