Sesongen 2020

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    Godt vi har blitt kvitt kokken. Føler mye av problemet lå der.

    Kommentar

    • BD
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2006
      • 1370

      Opprinnelig skrevet av trigz
      For en nisseklubb vi har blitt.
      Amen!

      Dette orker jeg faktisk ikke å følge med på, blir for depressiv av det.

      Kommentar

      • banan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2018
        • 438

        Er mye grunnet flaks vi ikke har rykket ned før. Hvilke klubber har vært like lenge i toppdivisjonen som oss? Ingen her til lands. Så at vi rykker ned etter å ha ligget i sumpen i mange år er fortjent.

        2020 ser spennende ut så langt med signering av Bakke og Myhre. Bra gjort av ledelsen. Fortsetter de som har makta sånn så blir både 2020 og framtiden veldig fin.
        ​​​​​
        Så får vi håpe at både nisser og troll av supportere og alle andre som holder med fugla trekker i samme retning, og at 2020 ender med gull og et bedre 2021 enn vi har hatt på mer enn 10 år.

        Kommentar

        • plantemiddel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2012
          • 799

          Off topic, men noen burde seriøst fortelle medieansvarlig at man ikke legger armene i kors på bilder. Det gir inntrykk av underdanighet. Skal ikke LSK liksom være en litt brautende klubb som tar plass i ligaen? Da står man med beina fra hverandre og armene ut fra kroppen.

          Her følger en oversikt over nøkkelpersoner i Lillestrøm Sportsklubb. Administrasjon, sport, utviklingsavdelingen, eiendom/stadion, kamparrangement, gatelag, styret og breddeutvalget.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3922

            Jeg har skrevet det før, men en sannhet kan ikke gjentas for ofte: Robert Lauritsen er den røde tråden gjennom hele nedgangsperioden for klubben. Han har mottatt enorme lønnsslipper fra klubben i mer enn 20 år. OG HAN HAR GJORT EN SKANDALØST ELENDIG JOBB!
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • kunden
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 2277

              Salquist, som forventet på vei bort :

              Kommentar

              • Dumbo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2004
                • 462

                Opprinnelig skrevet av kunden
                Salquist, som forventet på vei bort :
                https://www.nettavisen.no/sport/elit...423914216.html
                Forståelig nok. Vår eneste gjenværende spiller som vil styrke en topp-6 klubb i Eliteserien. Vi står ribbet tilbake med en tropp uten profiler. Bakke & Co har utvilsomt en stor oppgave foran seg dersom målet er å skape et stabilt eliteserielag.

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Forsvinner Salquist er det åpenbart hvor laget trenger solid forsterkning og helst en hærfører. Sheriffs plass og posisjon i laget bør krystalliseres, men det er vel også mye usikkerhet mtp Sandbergs skadehistorikk. Det er hverken i angrep eller på midtbanen vi har hull når man tar i betraktning konstellasjoner, rutine og ren kvalitet, det er i forsvaret. Jeg håper klubben sitter igjen med noe etter den såkalte speed-datinga i utlandet. Det er lenge til sesongen starter, men enn så lenge er det fint lite som tyder på at det er nye friske tanker på Åråsen. Ansettelsene er veldig trygge, ikke nødvendigvis feil på noen måte, men historisk sett veldig velkjente, og det samme gjelder spillerne man er linket til og/eller har på prøve. Vi er egentlig igjen, så langt, nødt til bare å tro og håpe på at samme oppskrift som før denne gangen på magisk måte skal ende annerledes.

                  Jeg vil ikke ha inn gamlinger som har erfaring og som er "gode nok" for Obos. Hele prosjektet valideres etter min mening knapt på noen bedre måte enn at man får inn en spiller eller to til som setter TL-standard, det er en tillitserklæring. Det er det eneste som rettferdiggjør at talenter får en lengre vei. Og lån er ikke noe mindre kortsiktig enn å hente 34-åringer med dårlig kampgrunnlag.

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3303

                    Sheriff virker like komfortable på både midtbanen som i forsvaret, så jeg ser ingen grunn til å ta en avgjørelse i år. Dersom Salquist forsvinner ligger han nok an til å bli stopper. Dersom Salquist blir, så blir han muligens flyttet frem på midtbanen. Det er umulig å spå og vi får forhåpentligvis se i løpet av sesongen at noen unggutter tar steget. Når det gjelder hærføreren, så er jeg helt enig, men usikker på hvem det skal bli. I det hele tatt er det mange spørsmålstegn ved laget, både i forhold til overganger og hvilke talenter som tar steget i løpet av sesongen. Selv om kampen i går var bare moro, så likte jeg rykket Magnus Knutsen viste ved flere anledninger. Håper og tror han vil få mye spilletid i år.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9359


                      Overraskende mange (egentlig ikke, da folk er noen jævla huer) som nå skal gi Salquist tyn for å kanskje ikke være så jævla keen på å spille i OBOS.

                      Han har vært 1 sesong i Norges styggeste by.

                      Hva er det liksom som skal holde han her?

                      Folk mener floskler, men det må i såfall bli manglende forhandlingsferdigheter.

                      ​​​​​

                      Kommentar

                      • maxpayne
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 1206

                        To dansker vekk er musikk i mine ører. Begge overhypet og kommer til å ende opp som greit benkemateriale i de aller fleste eliteserieklubber.

                        Kommentar

                        • hekk
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Mar 2019
                          • 221

                          Skal Salquist selges må det være for en sum som gjør at vi kan hente en ny stopper av god kvalitet og fortsatt ha penger tilovers. For foruten Sheriff er det svært tynt på stopperplass. Sandberg er skadeplaget, og han greide ikke spille seg inn til fast plass da han var på lån i Skeid, så selv om han har et talent og viser lovende takter har han på ingen som helst måte bevist han han har nivået som trengs inne. Slørdal har enda mindre erfaring på dette nivået. Det å gå inn i denne sesongen med en av de to som fast stopper vil være ekstremt risikabelt. Ranger er vel også et alternativ, og spilte vel en del stopper i Kisa, men om han flyttes inn er problemet på høyreback tilbake.

                          Det er selvfølgelig forståelig at Salquist ønsker å spille på et så høyt nivå som mulig, og alle som er bitre over han han har gitt uttrykk for dette har alt for høye tanker om hvor atraktivt det er å spille for detta laget her.

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3303

                            Opprinnelig skrevet av knut
                            Overraskende mange (egentlig ikke, da folk er noen jævla huer) som nå skal gi Salquist tyn for å kanskje ikke være så jævla keen på å spille i OBOS.

                            Han har vært 1 sesong i Norges styggeste by.

                            Hva er det liksom som skal holde han her?

                            Folk mener floskler, men det må i såfall bli manglende forhandlingsferdigheter.

                            ​​​​​
                            Jeg opplever vel ikke at Salquist får så mye tyn. Det virker som at de fleste forventer at han forlater oss, og hvorfor skal han ikke? Eneste som holder han igjen er kontrakten. Han har spilt en sesong og har liten tilknytning til klubb og by. Samtidig er han ung og ambisiøs. Noen få har kommentert negativt, men de fleste tar det for gitt at han blir solgt.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • fredpet76
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2004
                              • 1204

                              Opprinnelig skrevet av knut


                              Han har vært 1 sesong i Norges styggeste by.

                              Hva er det liksom som skal holde han her?

                              ​​​​​
                              Henger meg litt opp i litt utenomsportslige ting jeg nå. Mener du byen vår? Håper ikke det.

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9359

                                Opprinnelig skrevet av fredpet76

                                Henger meg litt opp i litt utenomsportslige ting jeg nå. Mener du byen vår? Håper ikke det.
                                Er to måter å lese det der på. Enten bokstavelig eller tounge in cheek.

                                Uansett så veit alle at Otta er Norges styggeste by.

                                Lillestrøm er dödens stad.

                                Kommentar

                                • fredpet76
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2004
                                  • 1204

                                  Opprinnelig skrevet av knut

                                  Er to måter å lese det der på. Enten bokstavelig eller tounge in cheek.

                                  Uansett så veit alle at Otta er Norges styggeste by.

                                  Lillestrøm er dödens stad.
                                  Skal ikke dvele mye med dette, du bor sikker ikke her heller, men hold deg til fotballen.

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9359

                                    Opprinnelig skrevet av fredpet76

                                    Skal ikke dvele mye med dette, du bor sikker ikke her heller, men hold deg til fotballen.
                                    Bare så vi er på bølgelengde.

                                    Lillestrøm ligger feilaktig i hukommelsen til folk - kåra som Norges styggeste by. Vi blei aldri det. Nærmeste vi har vært, var 1 arkitekt som klaga i rb for typ 10 år sia.

                                    'Lillestrøm dödens stad' er en sketsj som går sin seiersgang på Facebooken til folk fra Lillestrøm sånn typ anna hvert år:

                                    https://m.youtube.com/watch?v=Ch4hbpXmlCM

                                    ​​​​​​Tilbake til fotballen og Salquist:

                                    Har Start fortsatt penger? GIG aksjen har jo gått i dass.

                                    Kommentar

                                    • MortenA
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2007
                                      • 3303

                                      Nå som det ser ut til at Salquist blir, og dersom den finske prøvespilleren er så god som Gilbert fikk inntrykk av og kommer, så har vi nærmest en komplett tropp.

                                      I 4-3-3 blir det sannsynligvis

                                      Rafn/Ranger-Sandberg/Slørdahl/Ranger-Salquist-SKM
                                      Sheriff-KK-Krogstad
                                      DG-TLO-Ødemarksbakken

                                      I tillegg til alle talentene på benken i Baccay, Sannes, Moses, Ezeh, Knudsen, Tongnoy til å supplere. Dersom man ikke blir oppspilt av dette, så er det bare å gi seg.
                                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                      Kommentar

                                      • Tvilling
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 1462

                                        Opprinnelig skrevet av MortenA
                                        Nå som det ser ut til at Salquist blir, og dersom den finske prøvespilleren er så god som Gilbert fikk inntrykk av og kommer, så har vi nærmest en komplett tropp.

                                        I 4-3-3 blir det sannsynligvis

                                        Rafn/Ranger-Sandberg/Slørdahl/Ranger-Salquist-SKM
                                        Sheriff-KK-Krogstad
                                        DG-TLO-Ødemarksbakken

                                        I tillegg til alle talentene på benken i Baccay, Sannes, Moses, Ezeh, Knudsen, Tongnoy til å supplere. Dersom man ikke blir oppspilt av dette, så er det bare å gi seg.
                                        Om innsats og utvikling personlig og som lag - blir som Bakke håper... så BLIR dette bra!
                                        Hvem er KK? Matthew må vi vel fortsatt håpe på blir solgt? Alexander M hører vel også med et sted?

                                        Kommentar

                                        • gilbert
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 3162

                                          KK - Kaan Kairinen, den finske prøvespilleren som har gjort et godt førsteinntrykk.

                                          Det er nok litt tidlig å regne med at han faktisk kommer, og selv om Salquist har sagt han blir, veit heller ikke han hva som kan skje videre. Selv ville jeg nok også ta med muligheten for at Kristoffer Tokstad gjør en retur til LSK i det store bildet. Tipper det fortsatt kommer - og går - flere spillere, også noen overraskelser, før seriestart. Må håpe vi kan få noen friske penger inn for noen av de som går, og at stallen er mest mulig klar så tidlig som mulig.

                                          gilbert

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎