Sesongen 2020

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • brune stakkeland
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2012
    • 863

    Intervju med Mesfin i pausen på Eurosport nå, sier spillerne på utgående kontrakt bringer samme energi på feltet som de på lengre kontrakt, skal røre litt i gryta i spillertroppen med tanke på å bygge et slagkraftig lag fremover, ser ikke negativt på at det er spillere på utgående kontrakt.

    Kommentar

    • armykanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2009
      • 736

      Finnes intervjuet på nett?

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7021

        Ranheim kastet bort seieren i går mot 2010, burde absolutt vunnet etter spill og sjanser, så det er bare å takke og bukke. Jeg syns Sogndal ser veldig sterke ut nå. Kongsvinger var riktig nok veldig svake, men fikk heller ikke sjansen til å skape noe mot dem. 6.11 i Sogndal blir kjapt en ren finale om den ene opprykksplassen.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Sailor Man
          Moderator
          • Jun 2007
          • 1320

          Sogndal ser veldig solide ut, men jeg er ikke sikker på om de klarer å holde det høye nivået ut sesongen. Det er for tidlig å snakke om seriefinaler nå - halve sesongen gjenstår, og både Tromsø og Sogndal kommer til å avgi poeng. Jeg tror fortsatt at 60 poeng vil holde til opprykk..

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3922

            Må gi en stor honnør til lillebror i Lillestrøm, Strømmen, for kampen i går! Jeg tror Sogndal blir den hardeste konkurrenten om å vinne ligaen, selv om Tromsø også ser ganske stabile ut. Uansett: hvis vi fortsetter utviklinga i eget spill, bør det være vi som topper tabellen ved sesongslutt.
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • hekk
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Mar 2019
              • 221

              Jerv-kampen har fått nytt tidspunkt: Onsdag 18. november kl 18:00.

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3922

                Ull/Kisa er svake. Ingen hjelp å få fra dem.
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4264

                  Tenk at vi vinner 4-1 men faktisk taper terreng kontra Tromsø og Sogndal i målforskjellsprotkollen... Jævla å seige de skulle bli. Tromsø har et poengsnitt som tilsier 68 poeng ved sesongslutt, Sogndal 65.

                  Kan bli knalltøft dette. 60 poeng har vanligvis holdt, med unntak av i fjor da Aafk (79p) og Sandefjord (65p) gikk opp. Må før dette tilbake til 2012 for å finne en 2. plass over 60 poeng.

                  Vi får se nå som Sogndal skal møte Ranheim og Tromsø i tur og orden. For vår egen del er vi bare nødt tli å holde koken oppe. Blir et jævla kjør dette
                  Last edited by Kanarivogel89; 29.09.2020, 19:36.

                  Kommentar

                  • kunden
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 2278

                    Skal vi ha direkte opprykk må vi nok ha 10-2-1 på de siste 13 kampene. Men det har vi oss selv å takke for etter en elendig start. Mao vi må nok ha rundt 65p. Kan se ut som topplagene har skilt seg ut nå. Det betyr at fler og flere lag får mindre å spille for, og/eller blir desillusjonerte (jmfr kampen igår - 0-7).
                    Hvis ikke så hadde det vært greit å få en revansje mot Start i kvaliken (slik det ligger an nå)

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7021

                      Det blir bare cupfinaler fremover nå. Vi har bredere og bedre stall enn Sogndal, men de spiller virkelig bra fir tiden. Ranheim har et høyere toppnivå enn dem, men er også mer ustabile. Alt er opp til oss selv. Tromsø rykker selvsagt opp.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • lsk_rob
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Mar 2016
                        • 139

                        Nekter å tro at Sogndal og Tromsø går ubeseiret gjennom resten av sesongen, selv om Sogndal spiller veldig bra for tiden (har ingen tro på at det vil vare). Men vi gjorde det vanskelig for oss selv med den lange rekka uten seire, kan bli skjebnesvangert i kampen om direkte opprykk... Jeg føler uansett vi er på vei til å bygge noe spennende, synes det er mer progresjon å spore iår enn det har vært de foregående årene tilsammen.

                        Kommentar

                        • kunden
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 2278

                          Fom 12/10 blir det tillatt med 600 personer på utendørsarrangementer:

                          Kommentar

                          • Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4264

                            Interessant sitat fra Mesfin angående spillerlogistikk i RBs sak om Uranik Seferi:

                            – Når det gjelder talenter, satser vi på «tre hoder»; afrikanske, de beste norske og de vi produserer gjennom vårt eget akademi. Uranik er en veldig spennende spiller som har vist høyt potensial. Han går rett inn i slik vi ønsker framtidenes kanter skal se ut hos oss, flinke til å skape ubalanse og høy fart.

                            Da blir det fortsatt Afrika-satsning på oss? Får håpe vi treffer en Ujah igjen snart! Vært litt for mye Bassey i det siste

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7021

                              Opprinnelig skrevet av kunden
                              Fom 12/10 blir det tillatt med 600 personer på utendørsarrangementer:
                              https://www.dagbladet.no/nyheter/let...akene/72899660
                              Kanskje vi kan søke om å overta 450 fra kvoten til 2010, de trenger jo uansett ikke mer enn 150.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • hthaug
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2004
                                • 396

                                Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                Interessant sitat fra Mesfin angående spillerlogistikk i RBs sak om Uranik Seferi:

                                – Når det gjelder talenter, satser vi på «tre hoder»; afrikanske, de beste norske og de vi produserer gjennom vårt eget akademi. Uranik er en veldig spennende spiller som har vist høyt potensial. Han går rett inn i slik vi ønsker framtidenes kanter skal se ut hos oss, flinke til å skape ubalanse og høy fart.

                                Da blir det fortsatt Afrika-satsning på oss? Får håpe vi treffer en Ujah igjen snart! Vært litt for mye Bassey i det siste
                                Her blir det vel en del også som skal ut, spørsmålet er hvem.

                                Kommentar

                                • lsk_rob
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Mar 2016
                                  • 139

                                  Opprinnelig skrevet av hthaug

                                  Her blir det vel en del også som skal ut, spørsmålet er hvem.
                                  Vi har vel 8-9 spillere på utgående kontrakt, noen av de forsvinner nok tenker jeg. Da har jeg også tatt med BBS og Amundsen, selv om jeg har forstått det sånn at kontraksforlengelse er stort sett bare en "formalitet" for begge de to.

                                  Kommentar

                                  • fredpet76
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 1204

                                    RB skriver at det ikke er utenkelig at det blir flere signeringer før vinduet stenger på mandag.

                                    Kommentar

                                    • Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4264

                                      Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                      RB skriver at det ikke er utenkelig at det blir flere signeringer før vinduet stenger på mandag.
                                      Ryktes på Twitter og i Nettavisen om en overgang for den islandske spissen Tryggvi Hrafn Haraldsson (24). Skal visstnok bare være detaljer unna.

                                      Tryggvi er for tiden 10eren til Björns moderklubb Akranes, og står denne sesongen med 6 mål og 3 målgivende på 13 kamper (eller 18 kamper og 11 mål hvis man tar med cupen, som man vel bør). Han har 4 A-landskamper for Island og har spilt litt ball for Halmstad i Sverige før han vendte tilbake til Sagaøya i fjor.

                                      Eneste jeg finner på Youtube er denne bataljen mot Breiðablik: https://www.youtube.com/watch?v=Xy4DIkyTH1E

                                      Allerede nevnt av Egumen i ryktetråden ser jeg. Ting går fort!
                                      Last edited by Kanarivogel89; 02.10.2020, 19:58.

                                      Kommentar

                                      • LS89
                                        Kamptrådkongen
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2013
                                        • 3314

                                        Etter signeringene av Finnur og Arni i sin tid så er jeg skeptisk.

                                        Kommentar

                                        • LS89
                                          Kamptrådkongen
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2013
                                          • 3314

                                          Frykter at BBS ikke er fit for spill. Hva skal vi med fire reine spisser? TLO, Sannes, BBS og denne Tryggvi?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎