Treningstråden 2020

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ChrisK
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2013
    • 285

    #81
    Var nok ikke noe sjakktrekk å bli veggis..

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7004

      #82
      Opprinnelig skrevet av ChrisK
      Var nok ikke noe sjakktrekk å bli veggis..
      Som vegetarianer kan jeg avkrefte at det er en faktor når det gjelder å prestere på fotballbanen :-)
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6074

        #83
        Opprinnelig skrevet av LS89
        Sto i RB også at to spillere har utviklet seg i feil retning som Bakke ikke er fornøyd med, Moses og Ødemarksbakken. Noe som har resultert i at Knudsen har prøvd seg på vestre kant.
        Er vel derfor denne Johnsgård fra Senja er på prøve. Ser gjerne Ødemarksbakken ut i neste vindu, han har stagnert totalt.
        Er jo en krise om vi må bruke Knudsen. Han er kanskje banens beste i hver kamp nå, men han kan ikke kjøpe sprit på polet. Få det bort!

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6074

          #84
          Opprinnelig skrevet av trigz

          Som vegetarianer kan jeg avkrefte at det er en faktor når det gjelder å prestere på fotballbanen :-)
          Kan fort være en faktor. Å spise dårlig fører til dårligere prestasjoner. Å sette begrensninger på kostholdet gjør det mer utfordrende å spise riktig. Spiser du riktig vegetarisk kost så er det uproblematisk.

          Kommentar

          • Playboy1
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 2082

            #85
            Opprinnelig skrevet av LS89
            Sto i RB også at to spillere har utviklet seg i feil retning som Bakke ikke er fornøyd med, Moses og Ødemarksbakken. Noe som har resultert i at Knudsen har prøvd seg på vestre kant.
            Er vel derfor denne Johnsgård fra Senja er på prøve. Ser gjerne Ødemarksbakken ut i neste vindu, han har stagnert totalt.
            2 Spillere ?? Hva teks med spillere som Mathew , Krogstad ,TLO, Salquist m.fl som skulle være "bære bjelkene" i laget denne sesongen ?
            Mye værre hva dem har prestert. Moses viser iallefall noen posetive glimt til tider .

            Så Bakke skal nå kaste Moses og Ødemarksbakken foran bussen nå , for å prøve å redde sitt eget skinn...?

            Men at Knudsen endelig får spille og presterer bra , er gledelig da.
            Last edited by Playboy1; 21.08.2020, 13:43.

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3120

              #86
              Opprinnelig skrevet av HSft
              Spiser du riktig vegetarisk kost så er det uproblematisk.
              Dette kan jeg bekrefte, og er noe mange flere burde prøve. Å kutte ut kjøtt gir bedre helse (dokumenterbart i mitt tilfelle) og mer overskudd. I tillegg går du ned i vekt grunnet mindre fett, unngår å spise antibiotika og stresshormoner - og får bedre kroppslukt ifølge min bedre halvdel. (Og da har jeg ikke engang nevnt hvor bra det er for miljø og de dyra som blir reddet fra industriell kjøttproduksjon). Mener ikke å belære eller virke nedlatende, dette er bare noe jeg varmt anbefaler, og så får folk velge selv!

              Konklusjonen er at Ødemarksbakken dårlige form og slappe fremtreden må skyldes noe helt annet enn kosten.

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6074

                #87
                Opprinnelig skrevet av G-Man

                Konklusjonen er at Ødemarksbakken dårlige form og slappe fremtreden må skyldes noe helt annet enn kosten.
                Litt rask konklusjon. Kan godt hende han spiser dårlig selv om det er mulig å spise bra vegetarisk mat. Om han bare har fjerna kjøttet fra kostholdet uten å legge til noe annet f.eks så går det dårlig. Men det blir bare grunnløs spekulasjon.

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7004

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av HSft

                  Kan fort være en faktor. Å spise dårlig fører til dårligere prestasjoner. Å sette begrensninger på kostholdet gjør det mer utfordrende å spise riktig. Spiser du riktig vegetarisk kost så er det uproblematisk.
                  Det er null problem å få i seg rette mengder karbohydrater, fett og protein med et plantebasert kosthold. Ødemarksbakkens problem sitter mellom øra. Han har jo aldri egentlig slått til for alvor. Jeg trodde han skulle komme på rett spor i år, var jo strålende for Kisa i Obos før han gikk til oss.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9329

                    #89
                    Jeg tviler ikke på at forumdebattanter vet hvordan et vegetarisk toppidrettskosthold skal se ut.

                    Men i og med at vi har med Sportsklubben å gjøre, hvor kokken måtte gå, så regner jeg med at kostholdet til Ødemarksbakken er ræv med energinivå deretter.

                    Men nå får jeg roe ned litt. Ikke noe er mer tabu enn kostholdet til spillera i Sportsklubben!

                    ​​​​​​

                    ​​​​​​

                    Kommentar

                    • Kristian
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 689

                      #90
                      Det viktigste er at det er kjøtt, og at det er nok.

                      Kommentar

                      • gilbert
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 3148

                        #91
                        Trening torsdag 3. september

                        Dagens trening var innafor låst gjerde på Vigernesjordet. Tre keepere og tjue utespillere - vet ikke hvor mange som var vegetarianere eller ikke. I tillegg til Mads Christiansen og Jo Coppens deltok juniorkeeper Jørgen Sveinhaug (2003). Fire andre juniorer fra akademiet og Wang trener med A-laget i et par ukers tid: Mikkel Rakneberg, som mange husker fra treningskampene i vinter, og Martin Bergum (begge 2002, begge midtbane, begge opprinnelig fra Løvenstad), Eskil Edh (målfarlig midtbanespiller, 2002) og Sharham Jabari (back, 2003).

                        Det gror godt i LSK om dagen, noe A-laget nå høster fruktene av. De neste 14 dagene skal fire spillere fra akademiet være med på trening. Både for å lære, og for å vise seg frem.

                        Eskil Edh (18) har slått voldsomt tilbake etter et langt skadeopphold. Først nettet han tre ganger mot Mjøndalen. Så sto han bak en perlescoring mot Sarpsborg.


                        Apipon Tongnoy, Sindre Mauritz-Hansen og Aleksander Melgalvis trente pasningsspill sammen og med Geir Kåsene da de øvrige spilte fotball, etter oppvarming og firkantspill.

                        Fraværende var langtidsskadde Arnór Smárason og Erik Tobias Sandberg, Alexander Sannes (syk), Magnus Knudsen (G-19-samling, sammen med FFK-utlånte Josef Baccay), Kaan Kairinen (med det finske U-21-laget, men tilbake søndag), Tobias Salquist, som har reist på permisjon til høygravid kjæreste i Danmark, og Kristoffer Ødemarksbakken, som er gått på utlån til Ull/Kisa.

                        Ny på treningsfeltet var Espen Bjørnsen Garnås fra Ull/Kisa, på kontrakt ut 2023, som viste at han både har hodestyrke (1.90 høy) og kan slå lange, presise crosspasninger. Björn Bergmann Sigurdarson var ikke på dagens trening, men skal kunne bli klar til tirsdag 8. september, såfremt kypriotene får ut fingeren, sies det.

                        Det nærmeste en kom formasjonstrening i dag var når det som kunne se ut som første-nieren spilte i 4-3-1 mot resten:

                        Rafn-Slørdahl-Amundsen-Mikalsen
                        Krogstad-Mathew-Kallevåg
                        Lehne Olsen


                        Håper jeg ikke skaper for mye rot og forvirring i vegetarianertråden med dette!

                        gilbert.

                        Kommentar

                        • fredpet76
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2004
                          • 1199

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av gilbert
                          Trening torsdag 3. september

                          Dagens trening var innafor låst gjerde på Vigernesjordet. Tre keepere og tjue utespillere - vet ikke hvor mange som var vegetarianere eller ikke. I tillegg til Mads Christiansen og Jo Coppens deltok juniorkeeper Jørgen Sveinhaug (2003). Fire andre juniorer fra akademiet og Wang trener med A-laget i et par ukers tid: Mikkel Rakneberg, som mange husker fra treningskampene i vinter, og Martin Bergum (begge 2002, begge midtbane, begge opprinnelig fra Løvenstad), Eskil Edh (målfarlig midtbanespiller, 2002) og Sharham Jabari (back, 2003).

                          Det gror godt i LSK om dagen, noe A-laget nå høster fruktene av. De neste 14 dagene skal fire spillere fra akademiet være med på trening. Både for å lære, og for å vise seg frem.

                          Eskil Edh (18) har slått voldsomt tilbake etter et langt skadeopphold. Først nettet han tre ganger mot Mjøndalen. Så sto han bak en perlescoring mot Sarpsborg.


                          Apipon Tongnoy, Sindre Mauritz-Hansen og Aleksander Melgalvis trente pasningsspill sammen og med Geir Kåsene da de øvrige spilte fotball, etter oppvarming og firkantspill.

                          Fraværende var langtidsskadde Arnór Smárason og Erik Tobias Sandberg, Alexander Sannes (syk), Magnus Knudsen (G-19-samling, sammen med FFK-utlånte Josef Baccay), Kaan Kairinen (med det finske U-21-laget, men tilbake søndag), Tobias Salquist, som har reist på permisjon til høygravid kjæreste i Danmark, og Kristoffer Ødemarksbakken, som er gått på utlån til Ull/Kisa.

                          Ny på treningsfeltet var Espen Bjørnsen Garnås fra Ull/Kisa, på kontrakt ut 2023, som viste at han både har hodestyrke (1.90 høy) og kan slå lange, presise crosspasninger. Björn Bergmann Sigurdarson var ikke på dagens trening, men skal kunne bli klar til tirsdag 8. september, såfremt kypriotene får ut fingeren, sies det.

                          Det nærmeste en kom formasjonstrening i dag var når det som kunne se ut som første-nieren spilte i 4-3-1 mot resten:

                          Rafn-Slørdahl-Amundsen-Mikalsen
                          Krogstad-Mathew-Kallevåg
                          Lehne Olsen


                          Håper jeg ikke skaper for mye rot og forvirring i vegetarianertråden med dette!

                          gilbert.
                          Du nevner ikke Markus Johnsgård som tilhører Senja. Vet du om han fortsatt er aktuell?

                          Kommentar

                          • gilbert
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 3148

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av fredpet76
                            Du nevner ikke Markus Johnsgård som tilhører Senja. Vet du om han fortsatt er aktuell?
                            Glemte nok ham i forsøket på å gjøre greie for hvor alle var og hvem som var hvem. Men jeg mener jeg hørte navnet Markus ("Bra, Markus!") under firkantspillet, så han var ganske sikkert med han også. Takk for påminnelsen, lover å holde utkikk etter ham og å skjerpe meg neste gang.

                            gilbert

                            Kommentar

                            • gilbert
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 3148

                              #94
                              Trening fredag 11. september

                              To keepere (ingen junior) og 21 utespillere deltok på dagens trening på Vigernesjordet 10.30-12.15 i dag. Borte var langtidsskadde Arnór Smarason og Erik Tobias Sandberg. Sandberg spiller neppe i år, etter operasjonen, men Geir Kåsene sier planen er at Arnór kan bli spilleklar til noen av de gjenværende 16 kampene, selv om han ikke var med på feltet i dag. Heller ikke Björn Bergmann Sigurdarson var med i dag, han bygger seg nok fortsatt gradvis opp til full kampform og kondisjon. De fire andre "hospiterende" juniorene (unntatt keeper Jørgen Sveinhaug) deltok såvidt jeg kunne se alle sammen. Simen Kind Mikalsen og Apipon Tongnoy deltok i oppvarminga, men under spilltreninga drev de løpetrening rundt feltet. Markus Johnsgård fra Senja, som skal studere i Oslo, var ikke med i dag, men Petter Myhre sier de skal snakke med ham igjen og at han fortsatt er en interessant spiller. Sindre Mauritz-Hansen har helt nylig terminert kontrakten og trapper ned som fotballspiller, etter den siste skaden han pådro seg.

                              Stallen består nå av bare 20 disponible spillere (2 keepere, 7 i forsvar, 6 midtbane- og 5 angrepsspillere), pluss de to langtidsskadde, Arnór og Erik Tobias. Som tredjekeeper har vi junioren Jørgen Sveinhaug. Vi har fire utlånte spillere (Ødegaard til Grorud, Baccay til FFK, Ezeh til Øygarden, Ødemarksbakken til Ull/Kisa), av disse kan Baccay hentes tilbake ved behov, omtrent på dagen. Det har vært snakk om enda en ny midtstopper, gjerne utenlandsk, etter at både Sheriff Sinyan og Tobias Salquist er borte, mens Espen Garnås er kommet inn. Utenlandske spillere kan bli tungt å få inn, blant annet pga karanteneregler.

                              Tydelig at stemning og motivasjon var høyere etter kampen mot Ranheim, ikke minst lett å se at Fredrik Krogstad er blitt mange kilo lettere og full av vilje, selvtillit og gå-på-humør. Mye fotballspill med høy fart og intensitet på tre kvart bane på dagens trening. Første-11'ern så mest ut omtrent slik, altså i 4-2-3-1:

                              Hedenstad (som det står på drakta hans)
                              Ranger-Slørdahl-Garnås-Rafn
                              Mathew-Kairinen
                              DG-Krogstad-Moses
                              Lehne Olsen

                              men her må legges til at det etter hvert ble en del bytter, blant annet med Melgalvis på HB og Amundsen både på VB og som midtstopper, og med Knudsen og Kallevåg også inne. Dessuten vil nok både SKM og BBS være tilgjengelige til bortekampen mot TIL.

                              gilbert

                              Kommentar

                              • OlaG
                                Oversetterdrone
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 865

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av gilbert
                                ...ikke minst lett å se at Fredrik Krogstad er blitt mange kilo lettere og full av vilje, selvtillit og gå-på-humør.
                                Det er så innmari gode nyheter! Klarer han å komme seg opp igjen mentalt etter denne duppen tror jeg han kommer til å vokse mye på det.

                                Kommentar

                                • gilbert
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 3148

                                  #96
                                  Trening fredag 18. september

                                  To keepere og 16 utespillere deltok på treninga på Vigernesjordet ca 11.00-12.30 i dag. Av juniorene som har vært med var bare Eskil Edh (offensiv indreløper, 18, fra Volla i Lillestrøm) å se. Han gjør seg til gjengjeld bemerka; en av mine kilder mente han var den klart beste midtbanespilleren av alle på treningene i forrige uke. Ikke uten grunn at Bakke tok ham med i troppen ikke bare mot Ranheim, men også borte mot Tromsø. Han sies å være blant de raskeste og mest løpssterke i hele stallen, selv om han ikke har fått A-kontrakt. Enda. Har vel trent hardt i halvannet år etter kneskaden, men har bare så vidt gjort comeback for juniora. Et solid comeback med tre mål mot Mjøndalen og ett mot Sarp for G-19-laget. Tatt ut på G-18-landslaget.

                                  https://www.lsk.no/nyheter/ukas-pres...e-med-et-smell

                                  De øvrige juniorene som har vært med et par uker er tilbake i juniorstallen, og spilte uansett juniorkamp i går. Der spilte også Apipon Tongnoy, som derfor ikke var med på dagens trening. Med covid- og smittevernregler er hospitering på A-laget blitt tungvint. Ellers var det fravær fra Sannes, Moses og Smárason. Derimot var så vidt jeg kunne se både Simen Kind Mikalsen og Erik Tobias Sandberg med på oppvarminga, men ikke i spilløvelsene. Sandberg sier det har gått raskere enn venta, og driver med mye løpetrening etter operasjonen. Spillsekvensene gikk i 7-mot-7 pluss keeperne, her deltok Björn Bergmann Sigurdarson, men han sliter fortsatt noe med ribbeina, og har ganske langt igjen før toppform også fysisk. Trenerne veit de har et dilemma rundt Björn; han bør spille for å komme i form, men det kan kanskje gå på bekostning av andre, bedre spillere i hver enkelt kamp. Ingen formasjonstrening i dag, med så få spillere tilgjengelige, men omtrent samme lag mot Kongsvinger som mot Tromsø er vel ikke helt usannsynlig. Mathew må stå over etter fire osteskiver (som svenskene sier), med Kairinen i hans rolle og Knudsen trolig inn.

                                  gilbert

                                  Kommentar

                                  • Egumen
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Sep 2011
                                    • 162

                                    #97
                                    Er det noen som har oversikt over når det er treninger denne uka?

                                    Kommentar

                                    • gilbert
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 3148

                                      #98
                                      Trening onsdag 7. oktober

                                      Litt forsinka trening i dag, 11.15-12.45 på Vigernesjordet, men meget godt oppmøte: To keepere og 24 utespillere i alt, med stort og smått. Mens den disponible A-stallen, uten langtidsskader, for et par uker siden var nede i 19-20 spillere er dette tallet nå, etter stor aktivitet i overgangsvinduet, 24 spillere. I hele overgangsvinduet er det kommet til sju nye spillere, og gått ut to, Moses og Ødemarksbakken (lån). De sju er BBS, Espen Garnås, Tobias Svendsen, Ulrik Mathisen, Jonatan Braut Brunes, Tryggvi Hrafn Haraldsson og Uranik Seferi (først fra 1. januar 2021). På dagens trening besto fraværet i de tre langtidsskadde, Smárason, Sandberg, Sannes (kneskadd, trolig ut sesongen) samt Simen Kind Mikalsen (småskadd, håper jeg) og Tryggvi Hrafn Haraldsson (kan ikke trene med laget før etter sin tredje Covid-test). Derimot var treninga forsterka med juniorene Eskil Edh, Shahram Jabari og Simon Bakken, samt gjeste- eller prøvespiller Markus Johnsgård fra Senja (som gjorde en god jobb, NB! på venstreback).

                                      Første jeg har sett av både Ulrik Mathisen og Jonatan Braut Brunes, men begge så friske og lovende ut. Mye av dagens trening spill på to tredels bane, med høy intensitet og stor innsats (men uten leggskinn, som jeg synes er høyst risikabelt med så mange og tette dueller og taklinger). Laga var, til å begynne med, sånn omtrent:

                                      Mads
                                      Melga-Philip-Marius-Simen Rafn
                                      Fredrik-Kaan-Mathew
                                      DG-Thomas-Kalle(våg)

                                      Jonatan
                                      Tobias-Api-Simon Bakken
                                      Ulrik-Magnus
                                      Markus-Shahram-Espen-Lars
                                      Jo

                                      Flere bytter etter hvert, blant annet bytta Knudsen og Kallevåg, Ranger og Melgalvis, og etter hvert ganske mange, slik at en endte opp med ganske jevne lag. Men første-11'ern i revansjekampen mot Øygarden søndag ser vel ut til å bli omtrent den samme som i de siste kampene, med Slørdahl inn for Garnås, som soner karantene for sitt sjette gule kort. Nesten litt vanskelig å holde oversikten, med flere juniorer og mange nye spillere, men meget bra og lovende med flere nye gode alternativer og innbyttere for resten av sesongen og neste år. Må si jeg synes klubben og særlig Simon Mesfin gjør og har gjort en god jobb. Særlig liker jeg at vi har ei finsikta ønskeliste med folk vi følger godt med på, og henter når det passer oss og viser seg å være mulig å få til, som Mesfin forklarer til lsk.no, blant annet for Mathisen og Haraldsson.

                                      https://www.lsk.no/nyheter/ulrik-mat...erfekt-for-meg
                                      https://www.lsk.no/nyheter/tryggvi-h...n-klar-for-lsk

                                      BBS trente først alternativt med Geir Kåsene og Eskil Edh, men løp siden for seg sjøl rundt banen, og sier han blir i stadig bedre form, mens Eskil var med for fullt i spillet. Det samme var Thomas Lehne Olsen, så det ser ikke ut til at kjenningen som fikk ham til å gå av før slutt mot Skjødasjblingk var særlig alvorlig, slik mange frykta.

                                      gilbert
                                      Last edited by gilbert; 07.10.2020, 13:13.

                                      Kommentar

                                      • gilbert
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 3148

                                        #99
                                        Trening fredag 9. oktober

                                        Omtrent de samme 2+23 trente på Vigernesjordet 10.45-12.15 i dag som på onsdag. Stallen er totalt på 29 hvorav fire på utlån: Ødegaard (som var innom på slutten i dag, men ikke er med i de 2+23), Baccay, Ezeh og Ødemarksbakken. Av de 25 andre i A-stallen er tre langtidsskadde (Smárason, Sandberg og Sannes), mens Tryggvi Hrafn Haraldsson har tatt sin tredje Covid-test, men venter på svaret før han eventuelt kan slutte seg til og trene med laget. De 21 resterende ble supplert av gjestespiller Markus Johnsgård og junior Eskil Edh, som begge trener nokså fast med A-laget, samt juniorene Shahram Jabari og Simon Bakken, som trener med A-laget et par uker nå. På grunn av virus, karantene- og smitteregler trener juniorene mer planlagt med A-laget, som Mikkel Rakneberg og Martin Bergum for noen uker siden, også i en periode på et par uker.

                                        BBS og Eskil Edh trente igjen alternativt med Geir Kåsene, og Simen Kind Mikalsen deltok i oppvarming og pasningstrening, men sliter med høyrekneet, som er OK og ikke OK sånn omtrent annen hver dag.

                                        I formasjonstreninga var startoppstillinga som onsdag, og byttene jeg la merke til var igjen Ranger for Melgalvis, Knudsen for Kallevåg, og flere bytter etter hvert.

                                        Mandag kl. 12.00 blir det treningskamp for andrelaget (altså ikke LSK2) mot Stabæk på Vigernesjordet, blant annet for å gi mer matchtrening til de som ikke spiller fra start på søndag. Det blir en god anledning til å se nykommerne, utfordrerne og utvalgte juniorer.

                                        https://www.lsk.no/nyheter/moter-sta...kamp-pa-mandag

                                        gilbert
                                        Last edited by gilbert; 09.10.2020, 18:01.

                                        Kommentar

                                        • gilbert
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 3148

                                          Trening lørdag 31. oktober

                                          Var en snartur bortom feltet på Vigernesjordet, siste halvtimen eller så av dagens trening, som trolig var fra 12.00 til rundt 13.30.

                                          Så vidt jeg fikk med meg ser det ut til at laget i morra mot Tromsø blir:

                                          Hedenstad Christiansen
                                          Melgalvis-Garnås-Slørdahl-Kind Mikalsen
                                          Kairinen-Mathew-Krogstad
                                          Gustafsson-Lehne Olsen-Haraldsson

                                          Mye trening på slutten (som jeg så) på angrep mot Tromsøs oppstilling og spillemåte, med tett coaching av Petter Myhre,

                                          Ellers spurte jeg Arnór Smárason, som løp forbi meg rundt banen innafor gjerdet jeg sto ved, om det var langt igjen, Ikke så lenge, sa han, jeg er jo med og løper ute nå. Kanskje kan han rekke et innhopp eller to på slutten av sesongen.

                                          gilbert

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎