Petter Myhre - Assistenttrener

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3313

    Petter Myhre - Assistenttrener

    Petter Myhre har i dag signert en kontrakt ut sesongen med LSK, og går inn i trenerteamet med Bakke og Sundgot med mulighet for forlengelse.

    Velkommen til LSK Petter!

    Et fra før solid trenerteam blir ytterligere forsterket: Den mangeårige TV 2-eksperten Petter Myhre (47) gjenopptar trenergjerningen på A-lagsnivå og signerte i dag for Lillestrøm Sportsklubb.
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3134

    #2
    Den kom så uventet at jeg må få tenke meg om litt før jeg konkluderer. Jeg tror jeg er positiv, men får med dette enda større problemer med å forstå hvorfor Sundgot fortsetter, og hvilken rolle han skal ha. Og betyr dette at tom Freddy Aune ikke kommer?

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3313

      #3
      RB skriver han blir Bakkes høyre hånd. Skal vi da ha to assistenttrenere? Jeg har litt vanskelig med for å forstå rollene her.

      Kommentar

      • ChrisK
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2013
        • 294

        #4
        RB skriver at han blir assistent sammen med Sundgot, så tolker det sånn ja.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #5
          Har ingenting imot å få inn Myhre, faktisk kan man ane konturene av noe så sjeldent som en rød tråd i ansettelsesprosessen, men hva er det egentlig som holder Sundgot flytende? Synes en forklaring er det minste man kan forlange.

          Kommentar

          • KEBABavSVIN
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2007
            • 594

            #6
            Opprinnelig skrevet av LS89
            RB skriver han blir Bakkes høyre hånd. Skal vi da ha to assistenttrenere? Jeg har litt vanskelig med for å forstå rollene her.
            Sundgot blir venstre hånd, naturligvis.

            Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3161

              #7
              Bakke er vant med to assistenttrenere fra S08, og Myhre hadde LSK et godt samarbeid med de siste par åra om Wang og LSK-akademiet. Det har lenge vært helt klart at Tom Freddy Aune ikke var mulig å hente. Tror denne trioen, med Sundgot som "spisstrener", blir bra. Men jeg er vel nesten inhabil her, med nicket

              gilbert

              Kommentar

              • Sailor Man
                Moderator
                • Jun 2007
                • 1320

                #8
                Myhre blir sikkert en bra assistent her,
                men nå venter jeg bare på at Tom Henning Hovi og Freddy dos Santos blir ansatt som kokk og arrangementsansvarlig.

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  #9
                  Vel, argumentet med at vi er fattige og ressurssvake kan legges død en gang for alle, dette blir råflott i Obos. Det er nok av penger for klubben å hente inn, det er hvordan de brukes det alltid står på.

                  Kommentar

                  • Sailor Man
                    Moderator
                    • Jun 2007
                    • 1320

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                    Vel, argumentet med at vi er fattige og ressurssvake kan legges død en gang for alle, dette blir råflott i Obos. Det er nok av penger for klubben å hente inn, det er hvordan de brukes det alltid står på.
                    Med Myhre inn er vel trenerteamet like stort som i fjor? Lurer på hvor mange andre obosklubber som har to assistenter.

                    Kommentar

                    • gilbert
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3161

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                      Med Myhre inn er vel trenerteamet like stort som i fjor? Lurer på hvor mange andre obosklubber som har to assistenter.
                      Sånn jeg forstår det har vi kutta to stillinger i det sportslige apparatet ved å bare ha én sportskoordinator, og ved at Kippe skal være både spillerutvikler og trener for G-19-laget. Med Myhre inn, blir det én mindre netto.

                      gilbert

                      Kommentar

                      • _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4376

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                        Har ingenting imot å få inn Myhre, faktisk kan man ane konturene av noe så sjeldent som en rød tråd i ansettelsesprosessen, men hva er det egentlig som holder Sundgot flytende? Synes en forklaring er det minste man kan forlange.
                        Slik jeg tolker det er ikke Sundgot kompetent nok til å mestre en assistentrolle alene. Så er det jo slik at han har kontrakt ett år til og det er ikke veldig enkelt å fyke folk i dette landet. Jeg ser på det som at Myhre blir Bakkes høyre hånd og at Sundgot blir satt til mindre oppgaver, spesielt offensivt, som kanskje han også trives bedre med selv.

                        Har ingen klar formening om Myhre er rett mann inn, men det føles hvertfall bedre enn med Sundgot alene med Bakke. Forsiktig optimist her.
                        ..................

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7020

                          #13
                          Hva er Sundgots rolle i klubben nå? Rimelig åpenbart at han ikke er ønsket.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3303

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av _Jonern

                            Slik jeg tolker det er ikke Sundgot kompetent nok til å mestre en assistentrolle alene. Så er det jo slik at han har kontrakt ett år til og det er ikke veldig enkelt å fyke folk i dette landet. Jeg ser på det som at Myhre blir Bakkes høyre hånd og at Sundgot blir satt til mindre oppgaver, spesielt offensivt, som kanskje han også trives bedre med selv.

                            Har ingen klar formening om Myhre er rett mann inn, men det føles hvertfall bedre enn med Sundgot alene med Bakke. Forsiktig optimist her.
                            Sundgot hadde vel ansvar for dødballer i fjor, og vi har vel aldri vært mer tannløse offensivt, og sluppet inn så mye bakover. Myhre er nok en oppgradering fra i fjor, men er ikke jublende begeistret. Det har nok mer med tilstanden generelt i klubben og har intet med Myhre å gjøre.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3134

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av MortenA

                              Sundgot hadde vel ansvar for dødballer i fjor, og vi har vel aldri vært mer tannløse offensivt, og sluppet inn så mye bakover.
                              Men når LSK evaluerer seg selv, så er det tydeligvis mer enn bra nok...

                              Kommentar

                              • _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4376

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av G-Man

                                Men når LSK evaluerer seg selv, så er det tydeligvis mer enn bra nok...
                                Se positivt på dette. Bakke har skjønt at det trengs mer kompetanse inn og det har vi fått. Sundgot har kontrakt ett år til og det er vanskelig å finne en god nok grunn til å sparke han. Da må man bare leve med at han er her ut denne sesongen. Petter Myhre har hvertfall peiling, så det føles hvertfall mer betryggende nå.
                                ..................

                                Kommentar

                                • Tvilling
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 1462

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  Vel, argumentet med at vi er fattige og ressurssvake kan legges død en gang for alle, dette blir råflott i Obos. Det er nok av penger for klubben å hente inn, det er hvordan de brukes det alltid står på.
                                  Det står oppramset på Lsk.no hvem som har bidratt økonomisk for å få dette til.
                                  Ser for meg ut som dette i hovedsak er eksterne midler.
                                  Kudos til de som bidrar.
                                  Nå starter han i hvert fall også i redusert stilling, noe som også taler for en økonomisk begrensning.
                                  ​​​​​​

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Tvilling
                                    Det står oppramset på Lsk.no hvem som har bidratt økonomisk for å få dette til.
                                    Ser for meg ut som dette i hovedsak er eksterne midler.
                                    Kudos til de som bidrar.
                                    Nå starter han i hvert fall også i redusert stilling, noe som også taler for en økonomisk begrensning.
                                    ​​​​​​
                                    Er klar over det, jeg kan lese, og det tar ikke noe vekk fra poenget som var at klubben alltid har tilgang på penger når den trenger det. Enten fra supportere eller sponsorer. Denne klubben er i norsk målestokk ikke fattig på noen måte. Jeg liker Myhre som type, og ballasten han kommer inn med følger det Mesfin har lagt som nye retningslinjer. Det er det ingenting å si på. Nå gjenstår det å se om enda en mann som er henta fra et velkjent nettverk kommer inn og er med på å skape den dynamikken som gir resultater. For det er her klubben svikter gang på gang.

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎