Nyheter april 2020

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    Nyhetstråd Nyheter april 2020

    Alt som er nytt om Fugla og som har allmenn interesse skal i denne tråden. Idéen er at lettvektsbrukere skal kunne få med seg det meste som er viktige nyheter og informasjon om Fugla uten å måtte lese en eneste annen tråd. I tillegg er tråden til hjelp for oss andre slik at vi slipper å kopiere inn nyhetssaker eller gi samme informasjon i mange tråder. Andre tråder brukes til detalj- og nisjeinformasjon og ikke minst utallige diskusjoner og debatter.
    Vi ønsker mer av dette:
    - TV-klipp
    - Referat fra notiser som bare fins i papirversjonen av avisen
    - Egenproduserte nyheter som treningsrapporter eller informasjon om nye/solgte spillere
    - Referat fra TV, som f.eks. TV2-sporten
    - Rettelser og feil i andre nyhetsartikler
    - Faktainformasjon som angår alle.
    Unngå i det minste spørsmål, ryktesnakk og sidekommentarer.
    Nyhetstråden modereres etter § 12 i forumreglementet (finnes under FAQ) Nyhetstråden modereres strengt. Reglene for nyhetstråden er som følger:
    1. Nyheter skal alltid først publiseres i nyhetstråden, deretter i andre tråder hvis det er interessant.
    2. Nyhetssaker hentet fra nettet skal ikke limes inn i sin helhet. Slik nyheter legges inn i nyhetstråden ved at overskrift, ingress og lenke limes inn.
    3. Nyhetsssaker hentet fra papirutgave av aviser mv. skal ikke legges inn ved ordrett avskrift av hele saken. I stedet legges nyheten inn ved bruk av enkeltstående sitater, evt. ved en kort sammenfatning av innholdet med egne ord. Kilde skal oppgis.
    4. Chatting og kommentarer er strengt forbudt i nyhetstråden.
    5. Nyheter som ikke oppfattes som viktige, publiseres i tråden "Nyheter uten nyhetsinteresse" på LSK-backstage.
    6. Nyheter som omhandler rykter om LSK og LSKs spillere skal publiseres i ryktetråden frem til LSK offisielt kommenterer den aktuelle saken.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 3891

    #2
    LILLESTRØM-SJEFENES STIKK MOT NORSKE TOPPKLUBBER: – ER Å MISBRUKE PERMITTERING

    Kokkim: - Permitteringsinstituttet er ikke laget for å hjelpe økonomien til en fotballklubb.

    https://www.vg.no/sport/fotball/i/50...e-permittering
    Last edited by DoubleHi5; 02.04.2020, 14:05.
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • Kroktåa
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2015
      • 2805

      #3
      LSK-PROFIL TROR DET KAN BLI KAOS PÅ OVERGANGSMARKEDET

      Lillestrøms Aleksander Melgalvis (30) spår potensiell spillerflukt hvis norsk fotball ikke kommer i gang med seriespillet innen relativt kort tid.

      Kilde: VG (gratis)

      Kommentar

      • gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3148

        #4
        Treninger i hallen igjen, men uten publikum:

        Petter Myhre og resten av trenerteamet kunne endelig jobbe med spillerne på treningsfeltet igjen i dag.


        gilbert

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3148

          #5
          Viruset gjør iallfall at Lars Ranger nok bør kunne rekke seriestart - når det måtte bli:

          Lars Ranger (21) var langt nede da han skadet foten under treningsleiren i Marbella. Med seriestarten utsatt kan han i det minste trøste seg med at han rekker den - når den måtte komme...


          gilbert

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #6
            Ruben og sønn av Bukken kjøper 400 billetter til Ahus ansatte til LSK`s første hjemmekamp:

            De to utenlandsproffene Ruben Gabrielsen og Fredrik Gulbrandsen fikk en idé da de snakket sammen på telefonen. Resultatet ble både økonomisk støtte til gamleklubben LSK og heder av helsepersonellet på Ahus.

            Kommentar

            • bema0806
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2011
              • 521

              #7
              LSK-kapteinen: – Det verste er å leve i det uvisse



              Thomas Lehne Olsen sier at det mest krevende med regulerte gruppetreninger er at spillerne ikke vet når sesongen kan starte.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎