Sandnes Ulf – Lillestrøm SK, tirsdag 14. juli, KL. 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hekk
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2019
    • 221

    Kamptråd Sandnes Ulf – Lillestrøm SK, tirsdag 14. juli, KL. 19:00

    Runde 3
    Kampstart: 19:00
    Kamparena: Øster Hus Arena
    Dommer: Marius Lien
    TV: DPlay / Eurosportplayer / Eurosport Norge
    Ulf skal vi slå. De har ikke hatt en forykende åpning på sesongen med 4-3 seier mot Nesten-Sotra og 2-2 mot Jerv. De skal også han en del skader på viktige spillere.

    Forventet lagoppstilling:
    Ingenting fra RB foreløpig. Men basert på de siste treningskampene og kampen mot Grorud og Kamma blir det vel noe som ligner dette:

    Christiansen

    Melgalvis
    Amundsen
    Salquist
    SKM

    Kallevåg
    Matthew
    Krogstad

    Gustavsson
    Lehne Olsen
    Moses

    Tipper det ikke blir gjort store endringer fra laget som startet mot Kamma da det er en uke mellom kampene. Forhåpentligvis kan vi gå opp i en tidlig solid ledelse slik at Sannes, Knudsen og Slørdahl kan få mye spilletid.
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3136

    #2
    Vil gjerne, som Gilbert er inne på i treningstråden, se Sannes på høyre kant. Er personlig ikke overbevist av vår svenske venn som utvilsomt er rask, men samtidig altfor ofte mangler evne/vilje/kvaliteter til å utfordre når motstanderlaget er i ubalanse.

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      #3
      RB kåra han til BB etter forrige kamp. Jeg er mer tilbøyelig til å mene at han ikke holder helt mål. Kosta oss to opplagte mål i de to første kampene. Først et kriminelt dårlig touch når han var gjennom mot Grorud, så en manglende pasning til Krogstad på åpent mål mot kamma.

      Syntes Sannes hadde litt ineffektiv teknikk mot hamkam, men må se mer av han før jeg får noe ordentlig inntrykk av han.

      Kommentar

      • Lars Henrik Dahl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2020
        • 1976

        #4
        Opprinnelig skrevet av HSft
        RB kåra han til BB etter forrige kamp. Jeg er mer tilbøyelig til å mene at han ikke holder helt mål. Kosta oss to opplagte mål i de to første kampene. Først et kriminelt dårlig touch når han var gjennom mot Grorud, så en manglende pasning til Krogstad på åpent mål mot kamma.

        Syntes Sannes hadde litt ineffektiv teknikk mot hamkam, men må se mer av han før jeg får noe ordentlig inntrykk av han.
        Har sett Sannes i alle kampene han har gjort for a-laget i år. Definitivt et talent, men litt junior i alt han gjør. La ham være innbytter, det er måten å bygge ham opp på. Synes forumet her har alt for travelt med å skulle satse på unge talenter. Det er bra å gi dem sjanser, men ikke overbelast dem. Tillit gir trygghet, press gir stress. La oss håpe, som har blitt nevnt her noen ganger at vi får noen kamper som blir avgjort tidlig. Det vil gi oss rom for å la unggutta prøve seg uten press.

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7020

          #5
          Opprinnelig skrevet av G-Man
          Vil gjerne, som Gilbert er inne på i treningstråden, se Sannes på høyre kant. Er personlig ikke overbevist av vår svenske venn som utvilsomt er rask, men samtidig altfor ofte mangler evne/vilje/kvaliteter til å utfordre når motstanderlaget er i ubalanse.
          Jeg har bare sett Sannes mot Kåffa, så det er antakelig et noe sviktende grunnlag, men inntrykket mitt er jo at han er en ung spiller som prøver å ta til seg nivået. Det er en del situasjoner der han blir tatt litt på senga og reagerer for sent, og blir jagende etter. Jeg så ham litt i fjor og ser at han har mye fotball i seg, men å kaste ham inn i elleveren nå tror jeg blir for tidlig.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3136

            #6
            Opprinnelig skrevet av HSft
            RB kåra han til BB etter forrige kamp. Jeg er mer tilbøyelig til å mene at han ikke holder helt mål.
            Den kåringen er jo helt spinnvill!

            Mulig Sannes er for fersk, men det er jo bare en måte å finne ut det på (og jeg mener jo da at risikoen ikke er spesielt høy gitt hva vi har på den posisjonen pr i dag - no offense).

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9359

              #7
              RB sin syretrip bør ikke telle stort. Inn med Sannes. Veit ikke hva vi får, men det slår å hvite hva vi får akkurat her.

              Kommentar

              • kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2278

                #8
                Vil nok ikke skje, men det hadde vært intressant.
                Bakke&co har delvis ryggdekning mtp c19 og at kampene kommer hardt og brutalt, og at man trenger erfaring. Men hadde nok vært samme oppstilling hvis dette hadde vært medio april.
                Når det er sagt. Tross mange brente sjanser har TLO putta. Sannes kun i en hemningsløs opphenting mot Sandefjord.
                Skulle man satt penga hvor kjeften er s åhadde nok de fleste satset safe, mm man er en er lotto millionær fra indre trøndelag

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3136

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av kunden
                  mm man er en er lotto millionær fra indre trøndelag
                  Du vinner ikke uten å spille, hverken i Lotto eller i fotball...

                  Kommentar

                  • fredpet76
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2004
                    • 1204

                    #10
                    RB melder om Moses, Lehne Olsen og DG som sannsynlig oppstilling lengst framme. Kairinen ersatter Kallevåg, ellers samme lag som sist.

                    Kommentar

                    • ChrisK
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2013
                      • 294

                      #11
                      Ser at Ranger ikke er i troppen nå heller, hvor langt unna er han?

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3136

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av fredpet76
                        RB melder om Moses, Lehne Olsen og DG som sannsynlig oppstilling lengst framme. Kairinen ersatter Kallevåg, ellers samme lag som sist.
                        Forståelig, men samtidig frustrerende. Mulig jeg ikke har peiling, men jeg synes det er plenty med argumenter for å prøve alternativer foran. Tenker da spesielt på høyre kant.

                        Kommentar

                        • Sailor Man
                          Moderator
                          • Jun 2007
                          • 1320

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av G-Man

                          Forståelig, men samtidig frustrerende. Mulig jeg ikke har peiling, men jeg synes det er plenty med argumenter for å prøve alternativer foran. Tenker da spesielt på høyre kant.
                          Jeg synes DG har vist bra fremgang fra i fjor, helt ok at han har en plass i elleveren. Ellers har Kallevåg sett bedre ut enn Kairinen til nå, litt pussig bytte der.

                          Kommentar

                          • kunden
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 2278

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                            Jeg synes DG har vist bra fremgang fra i fjor, helt ok at han har en plass i elleveren. Ellers har Kallevåg sett bedre ut enn Kairinen til nå, litt pussig bytte der.
                            Må si meg enig. Kallevåg passer nok bedre i krigen. Synes han har levert godt, og har utvilsomt vært en av våre bedre i de to første. Kaan har tilgode å prestere. Greit innhopp sist, men da ledet vi.
                            Synes han enn så lenge ikke har vist intensitet i spillet som kan være matchavgjørende i OBOS. Fin å sette inn når vi skal kontrollere (når vi leder). Får bare håpe han klinker til idag

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3136

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                              Jeg synes DG har vist bra fremgang fra i fjor, helt ok at han har en plass i elleveren.
                              Enig i første del, uenig i andre. Ja, det har vært en viss fremgang, men det er fra et lavt nivå, og mot dårligere motstand. Jeg sier ikke at DG er en dårlig fotballspiller, da jeg antar mye sitter i hodet. Det som frustrerer meg spesielt er at en spiller med så mye fart utfordrer så altfor lite, så utrolig sjelden prøver å dra av eller passere en motstander. Jeg kan forstå det i Eliteserien, men ikke mot en spiller som var på jobb som snekker tre timer før kampstart.

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6075

                                #16
                                Kairinen passer dårlig som indreløper. Synes det fungerer dårlig med en sentral midt på indreløperplass. Kallevåg og Knudsen burde vært forran. Eventuelt også Matthew som indreløper?

                                Kommentar

                                • hekk
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Mar 2019
                                  • 221

                                  #17
                                  Laget som starter:

                                  Mads Hedenstad Christiansen – Aleksander Melgalvis, Marius Amundsen, Tobias Salquist, Simen Kind Mikalsen – Kaan Kairinen, Ifeanyi Mathew, Fredrik Krogstad – Daniel Gustafsson, Thomas Lehne Olsen, Ebiye Moses.

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4264

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av hekk
                                    Laget som starter:

                                    Mads Hedenstad Christiansen – Aleksander Melgalvis, Marius Amundsen, Tobias Salquist, Simen Kind Mikalsen – Kaan Kairinen, Ifeanyi Mathew, Fredrik Krogstad – Daniel Gustafsson, Thomas Lehne Olsen, Ebiye Moses.
                                    Du mener vel Tobias Nielsen ref. kommentator nå nettopp?

                                    Tok ham 35 sekunder å kåle til navna altså. OBOS-klasse på kommentatorene og

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9359

                                      #19
                                      Ulf går for 0-0.

                                      Der skulle TLO hatt rødt spør du meg!

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4264

                                        #20
                                        Faen at TLO ikke kan komme seg ut av offside

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎