Lillestrøm SK - Stjørdals-Blink, mandag 20. juli, kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Sailor Man
    Moderator
    • Jun 2007
    • 1323

    #81
    Nå er det slutt på å vippse penger for ingenting til klubben på en god stund. Faen meg den verste investeringa jeg har gjort.

    Kommentar

    • kanarisuper
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2019
      • 544

      #82
      Så jævlig dårlig å lite ineteressert de virker i mellom...

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4273

        #83
        Hva var poenget med å stange og stange på innlegg? Vi vant vel kanskje to hodedueller i begge bokser i løpet av kampen.

        Og kan dommerne plis la oss velge å ikke ta frispark? Er ikke noe vits uansett sånn som vi holder på.

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          #84
          Opprinnelig skrevet av Zindrinho

          Jesper er vel stopper, eller har vi gått full circle og vil ha tilbake våre store sterke mann?
          jeg kunne likt å sett et forsøk på å spille gjennom moses, la han slippe å skulle angripe mann men heller angripe rom med farta si. Skjønner ikke hvorfor han gikk av idag, han knoter fortsatt med ballen men spill på styrkene hans da. Vi slår vel ballen rett opp i lufta fordi vi ønsker en stuss, da kan jo ikke kallevåg stå der og vente på ball i beina
          Skjønner ikke hvem du mener med Jesper?

          Helt enig i Moses. Synes han var den som var farligst i første. Knoter med ball, men han beveger seg med fart inn i boksen i hvert fall. Skjønner ikke hvorfor vi skulle ha han ut.

          Kommentar

          • kanarisuper
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2019
            • 544

            #85
            Klarer ikke å slutte å tenke på hva faen er det de tror for noe? Trur de at med fjorårets gedigne resultater at de bare skal kunne spassere igjennom OBOS? Aafk gjorde det i fjor men de var faen meg rimelig mye mer "sammensveiset" enn denne gjengen for å si det mildt...

            Kommentar

            • Snow
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Jul 2019
              • 179

              #86
              Et tap tåler vi. La oss se hva som skjer videre. Kanskje et tap måtte til for at vi skal skjerpe oss.

              Kommentar

              • kanarisuper
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2019
                • 544

                #87
                Blir spennende å se hvor Stjørdal havner hen til slutt på tabellen likssom..

                Kommentar

                • Lars Henrik Dahl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2020
                  • 2000

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Snow
                  Et tap tåler vi. La oss se hva som skjer videre. Kanskje et tap måtte til for at vi skal skjerpe oss.
                  Det samme tenkte jeg om uavgjort i forrige.

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av kanarisuper
                    Blir spennende å se hvor Stjørdal havner hen til slutt på tabellen likssom..
                    Ble ikke imponert av dem. Synes Grorud f.eks var et bedre lag.

                    Kommentar

                    • Dumbo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2004
                      • 462

                      #90
                      Ranger viser i alle fall noen få positive tendenser og ser ut til å være den eneste backen vi har som klarer å treffe på pasninger over tre meter.

                      Kommentar

                      • Lars Henrik Dahl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2020
                        • 2000

                        #91
                        I flg Nettavisen: 11-5 i avslutninger. På mål: 0-2. Vanskelig å score når man ikke en gang klarer å få en eneste ball mellom stengene. Selv divisjonens mest slepphendt keepere klarte knapt nok å gjøre det spennende...

                        Kommentar

                        • Sailor Man
                          Moderator
                          • Jun 2007
                          • 1323

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av Dumbo
                          Ranger viser i alle fall noen få positive tendenser og ser ut til å være den eneste backen vi har som klarer å treffe på pasninger over tre meter.
                          Nei, han var ræva han også. Klarte ikke enkle mottak ved sidelinja, blir lett skubba vekk i dueller og tar lite initiativ.

                          Kommentar

                          • Zindrinho
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2019
                            • 445

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av HSft

                            Skjønner ikke hvem du mener med Jesper?

                            Helt enig i Moses. Synes han var den som var farligst i første. Knoter med ball, men han beveger seg med fart inn i boksen i hvert fall. Skjønner ikke hvorfor vi skulle ha han ut.
                            Jesper bjarmann, torgeirs sønn, jeg skulle være morsom mtp det bjarmann ut-kjøret som var mot slutten av TBs tid som sportsdir i klubben.

                            Trodde Geir bakke var 442mann egentlig, sarp spilte jo også en skikkelig kælkefoppal, det lyktes bra sålenge de spilte på den grufulle plasten sin som ingen motstander klarte å beregne spretten i, da de oppgraderte til "bedreplast" nytta ikke kælk og sats på han lynspissen de hadde i bakrommet

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4273

                              #94
                              Vi har null avslutninger på mål ... hjemme ... mot Stjørdals/Blink. Jeg trodde bunnen var nådd mot Start, men dette hullet er bunnløst.

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6075

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av Zindrinho

                                Jesper bjarmann, torgeirs sønn, jeg skulle være morsom mtp det bjarmann ut-kjøret som var mot slutten av TBs tid som sportsdir i klubben.

                                Trodde Geir bakke var 442mann egentlig, sarp spilte jo også en skikkelig kælkefoppal, det lyktes bra sålenge de spilte på den grufulle plasten sin som ingen motstander klarte å beregne spretten i, da de oppgraderte til "bedreplast" nytta ikke kælk og sats på han lynspissen de hadde i bakrommet
                                Jeg var ikke en del av Bjarmann ut gjengen. Syntes han gjorde mye bra signeringer. Og Hansen og Botheim inn i Stabæk er den typen signeringer laget hadde trengt nå.

                                Ger Bakke har spilt 442 i Stabæk, ja. Og valgte å ikke ta jobben i Rosenborg siden han ikke syntes han var riktig mann til å lede Rosenborg i 433, mener jeg.

                                Mesfin har vært sportslig leder på et 442 lag et par år og signert spillere, så signerte han en 442 trener, som valgte å spille 433 fordi stallen ikke passer 442. Hva sier det om jobben som er gjort med å signere passende spillere? Skulle gjerne hørt hvorfor han mener vi bør spille 433. Eneste jeg ser er at Krogstad kler indreløperrollen. Så signerer Mesfin Kallevåg som mista plassen på Haugesund når de la om til 433, ettersom formasjonen ikke passa han. Skulle gjerne sett at man spurte Bakke og MEsfin om dette i intervjuer. Her er det folk som har mer peiling enn meg som styrer skuta uten at jeg skjønner noen ting.

                                Kælkfotball fungerer vel fort bedre når man er underdog også. LSK er ikke noen underdog på samme måte som Sarp var.

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9362

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av HSft

                                  Her er det folk som har mer peiling enn meg som styrer skuta uten at jeg skjønner noen ting.
                                  Når folk argumenterer mot det sportslige i Sportsklubben her på forumet, så slenges alltid "det sportslige i Sportsklubben har mer peiling enn deg" tilbake i fleisen til den som argumenterer som et eller anna trumfkort.

                                  Tror man må slutte med det.

                                  Så HSft; you were saying...

                                  Kommentar

                                  • ulfpulf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 2501

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                                    Nå er det slutt på å vippse penger for ingenting til klubben på en god stund. Faen meg den verste investeringa jeg har gjort.
                                    Akkurat den er jeg helt uenig i. Jeg kommer til å fortsette å vippse sofabilletter til 1917. Det er nå klubben trenger penga. Mer enn noen gang.

                                    Kommentar

                                    • maxpayne
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 1206

                                      #98
                                      Dette laget rykker ikke direkte opp. Jeg tror på maks 3 eller 4 plass. Uansett så er jeg ganske sjokkert over at det første tapet i obos skjer på åråsen i kamp nummer 2 hjemme.

                                      Kommentar

                                      • Sailor Man
                                        Moderator
                                        • Jun 2007
                                        • 1323

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av ulfpulf

                                        Akkurat den er jeg helt uenig i. Jeg kommer til å fortsette å vippse sofabilletter til 1917. Det er nå klubben trenger penga. Mer enn noen gang.
                                        Jeg skal innrømme at det er mye adrenalin her nå, men jeg tror ikke det er pengene det står på. Jeg føler de pengene jeg har brukt til nå i år er pælma ut av vinduet akkurat nå.

                                        Kommentar

                                        • G-Man
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2011
                                          • 3139

                                          Det er ikke penger det står på. Vi mangler samhandling, vi mangler tro på egne evner, og vi spiller med frykten lysende ut av øya.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎