Lillestrøm SK - Stjørdals-Blink, mandag 20. juli, kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Roll75
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2007
    • 834

    Skremmende å se denne kampen mot et nyopprykket OBOSlag. Kan noen bekrefte at det faktisk trenes? Spørsmålet er iallefall berettiget etter denne prestasjonen. Dette er nitrist. Kun strømmen med færre mål.

    Kommentar

    • fredpet76
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 1204

      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
      Vi har null avslutninger på mål ... hjemme ... mot Stjørdals/Blink. Jeg trodde bunnen var nådd mot Start, men dette hullet er bunnløst.
      Null avslutninger på mål er jo bare tull. For de som ikke har sett matchen tror jo dette var en jevn match, og at trøndera var kjempe gode. I 2 omgang tipper jeg vi hadde ballen nærmere 95% av tiden mot 80% i 1, men elendig offensivt er vi om dagen. Da ser det klønete ut når ting ikke stemmer. Alt er ikke like svart som folk innbiller seg.


      Kommentar

      • bjarmann
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 2845

        Var det virkelig noen som trodde at vi kunne rykke rett opp igjen? Med dette laget? Nøyaktig de samme spillerne som vi rykka ned med i fjor! En samling møkk på to bein. Spillere med psyke så dårlig og ferdigheter så rævva at de ville tapt en straffekonk mot Gutter10 fra Blaker. Det ironiske er at jeg har hørt folk si "jaja, det blir godt å slippe nedrykksstrid for et år da, kjempe i toppen". Vi kommer til å havne i nedrykksstriden i år igjen, i OBOS!

        Jeg hater spillerne og lederne i denne klubben! Virkelig intenst! De har pissa på klubben og dratt den gjennom gjørma på en måte som jeg ikke trodde var mulig ustraffet. Bunnen er fortsatt ikke nådd, vær klar over det.
        I år så tar vi alt

        Kommentar

        • Holterkanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2009
          • 557

          Opprinnelig skrevet av fredpet76

          Null avslutninger på mål er jo bare tull. For de som ikke har sett matchen tror jo dette var en jevn match, og at trøndera var kjempe gode. I 2 omgang tipper jeg vi hadde ballen nærmere 95% av tiden mot 80% i 1, men elendig offensivt er vi om dagen. Da ser det klønete ut når ting ikke stemmer. Alt er ikke like svart som folk innbiller seg.

          Hjelper ikke å ha ballen 98% av tiden om vi ikke får den i motstanderens mål og vi slipper inn mål de andre 2%ene
          ________________________
          TB

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            Opprinnelig skrevet av bjarmann
            Var det virkelig noen som trodde at vi kunne rykke rett opp igjen? Med dette laget? Nøyaktig de samme spillerne som vi rykka ned med i fjor! En samling møkk på to bein. Spillere med psyke så dårlig og ferdigheter så rævva at de ville tapt en straffekonk mot Gutter10 fra Blaker. Det ironiske er at jeg har hørt folk si "jaja, det blir godt å slippe nedrykksstrid for et år da, kjempe i toppen". Vi kommer til å havne i nedrykksstriden i år igjen, i OBOS!

            Jeg hater spillerne og lederne i denne klubben! Virkelig intenst! De har pissa på klubben og dratt den gjennom gjørma på en måte som jeg ikke trodde var mulig ustraffet. Bunnen er fortsatt ikke nådd, vær klar over det.
            Det var da voldsomt. 7 poeng på 4 kamper er ikke katastrofe. Men vi må definitivt gjøre noe med det offensive spillet. Tipper playoff er sansynlig, og det er en del dårlige lag i tippeligaen i år. Vi får se...

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3306

              Opprinnelig skrevet av HSft

              Det var da voldsomt. 7 poeng på 4 kamper er ikke katastrofe. Men vi må definitivt gjøre noe med det offensive spillet. Tipper playoff er sansynlig, og det er en del dårlige lag i tippeligaen i år. Vi får se...
              Rent teknisk er ikke poengfangsten krise, men vi har scoret ett mål mot de to nyopprykkede lagene, og DET er krise. Vi har til gode å score før 60 min. Det er altfor svakt. Vi er lite bevegelige og altfor temposvake. De foregående kampene har vi hatt god kontroll, og mot Ham-Kam var vi aggressive i presset. Den aggressiviteten var totalt fraværende i kveld.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7021

                Dette laget rykker aldri i verden opp. Så tregt og hjelpeløst som vi spiller, og med så ufattelig lite bevegelse og initiativer, kommer vi knapt til å runde 40 scoringer.

                Spillerne som rykket ned virker psykisk skutt. Etter målet gjemmer de seg vekk på banen. Lehne Olsen trenger en pause. Han blåste vår største sjanse, og etter det lyste det av ham at han ikke trodde på det. Utover i andre omgang var det trist å se jam på banen. Han er alene i boksen når det slås inn også. Og vi lurer på hvorfor vi ikke scorer? Vi spiller med en indreløper, et anker og en duellspiller på midten!

                De som rykket ned må vekk fra klubben. De ser ut som et fundamentalt knekket lag.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • bjarmann
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 2845

                  Opprinnelig skrevet av HSft

                  Det var da voldsomt. 7 poeng på 4 kamper er ikke katastrofe. Men vi må definitivt gjøre noe med det offensive spillet. Tipper playoff er sansynlig, og det er en del dårlige lag i tippeligaen i år. Vi får se...
                  Det er ikke voldsomt. Jeg skammer meg mer over dette laget enn jeg ville gjort om jeg hadde bæsja og tissa på meg på direktesendt TV. Vi fikk lovord om at vi skulle satse ungt og lokalt for å bygge opp et nytt lag. Hva får vi servert? Den samma gjengen som spilte oss ned. Kan man virkelig tro at de plutselig er bedre nå? Det er ufattelig. Jeg ser virkelig ingen lys i tunnelen vi nå befinner oss i. Kun et sort hull. Jeg tar heller 4 år i OBOS hvor vi faktisk prøver å bygge opp et nytt lag og de unge får sjansen enn at vi spiller med veldig mange av de som starta idag.
                  I år så tar vi alt

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    Opprinnelig skrevet av bjarmann

                    Det er ikke voldsomt. Jeg skammer meg mer over dette laget enn jeg ville gjort om jeg hadde bæsja og tissa på meg på direktesendt TV. Vi fikk lovord om at vi skulle satse ungt og lokalt for å bygge opp et nytt lag. Hva får vi servert? Den samma gjengen som spilte oss ned. Kan man virkelig tro at de plutselig er bedre nå? Det er ufattelig. Jeg ser virkelig ingen lys i tunnelen vi nå befinner oss i. Kun et sort hull. Jeg tar heller 4 år i OBOS hvor vi faktisk prøver å bygge opp et nytt lag og de unge får sjansen enn at vi spiller med veldig mange av de som starta idag.
                    Er enig i mye, men å skamme seg over et lag som akkurat har dominert en fotballkamp, men vært tannløse offensivt er litt mye for meg. Men helt greit for meg at noen er mer negative enn meg. Jeg trives mer med å være positiv og ha trua. Men nå har jeg vært sutrepetter her inne i et par år. Uenig i alt som gjøres i klubben og hvem som styrer den.

                    Kommentar

                    • scages
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1292

                      Opprinnelig skrevet av OlaG
                      Må være ganske bittert å være en av de få som har fått trukket ut sesongkortet sitt som publikummer i dag. Antageligvis den eneste fotballkampen man får se på stadion i år, og så er det dette man får servert.
                      Var en av de "heldige" som ble trukket ut. Passet "dessverre" dårlig for min del. Knallstramt sommerprogram veit du. Var på nippet til å tilby deg billetten
                      Dette var jo enda flauere enn UNK 97 exiten i UEFA i 2007, så på den måten var jo dette egentlig en legendarisk "jeg var der" kamp.
                      Last edited by scages; 21.07.2020, 07:41.

                      Kommentar

                      • OlaG
                        Oversetterdrone
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 872

                        Opprinnelig skrevet av scages
                        Var på nippet til å tilby deg billetten
                        Se også: bjørnetjeneste

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎