Åsane - Lillestrøm SK, mandag 27. juli, kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Holterkanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2009
    • 557

    #81

    Kvalik anser jeg som veldig usannsynlig at en skulle klare seg gjennom. Er mange beintøffe kamper som må vinnes på rad.[/QUOTE]

    Vi vinner ikke en dritt vi MÅ vinne.......
    ________________________
    TB

    Kommentar

    • Snow
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Jul 2019
      • 179

      #82
      Det som sjokkerte meg i denne kampen var at ikke en eneste LSK spiller gikk mot Åsane keeperen når han skulle ta utspill. Han gikk en gang nesten til midtbanen med ballen før han sparket ballen ut mens LSK bare forflytta seg bakover. Jeg hadde skjønt om vi leda 2-0 men at de var så sikre på seier etter bare 1-0. Bakke burde vel også ha skreket på sidelinja.Hmm

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3306

        #83
        Opprinnelig skrevet av Snow
        Det som sjokkerte meg i denne kampen var at ikke en eneste LSK spiller gikk mot Åsane keeperen når han skulle ta utspill. Han gikk en gang nesten til midtbanen med ballen før han sparket ballen ut mens LSK bare forflytta seg bakover. Jeg hadde skjønt om vi leda 2-0 men at de var så sikre på seier etter bare 1-0. Bakke burde vel også ha skreket på sidelinja.Hmm
        Min mistanke er at spillerne hadde kampprogrammet den neste uka i bakhodet og ønsket å spare mest mulig krefter. Det kan også forklare at de sluttet å presse høyt, og lot keeper holde på ball mens de hindret han i å spille kort slik Åsane tydeligvis ønsket.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2278

          #84
          Nei. De pressa heller oppspillspunktene til Åsane. Keeperen kunne sikkert spasert nesten til midten hvis han ønsket. De slår ikke langt, men skal på død og liv spille seg ut. Dette var det ønskelig å ødelegge og ev utnytte. Det fungerte bra de første 15min.

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3306

            #85
            Opprinnelig skrevet av kunden
            Nei. De pressa heller oppspillspunktene til Åsane. Keeperen kunne sikkert spasert nesten til midten hvis han ønsket. De slår ikke langt, men skal på død og liv spille seg ut. Dette var det ønskelig å ødelegge og ev utnytte. Det fungerte bra de første 15min.
            De slo en del langt utover i kampen, men er allikevel enig i at Åsane i første omgang gav meg assosiasjoner til S08 kampen vår i fjor hvor vi også skulle spille ut bakfra for enhver pris. Jeg mener fortsatt at vi hadde veldig fokus på å demme opp for oppspillspunktene og dermed ble veldig passive, noe som resulterte i at vi slapp Åsane inn i kampen. Jeg tror også at kampprogrammet lå i bakhodet på spillerne og at de ønsket å spare mest mulig krefter mens vi ledet.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • kunden
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 2278

              #86
              Så kampen i opptak, og etterhvert begynte jeg å bli relativt pærings men husker vagt at utviklinga var slik den har vært de siste kampene og som fjoråret:
              Motstanderlaga skjærer gjennom forsvaret vårt som kniv i varmt smør.
              Selvsagt kunne ikke kampen bli som de første 15 i samfulle 90, men snakk om å rakne. Ikke at det er noe nytt.
              Nå må det sies at Åsane hadde to store sjanser i første også. Vi slipper til så altfor lett! Enhver fotrapp angriper lager jo fullstendig mayhem i våre bakre rekker hver gang de prøver på noe.
              Samspillet fungerer tidvis bedre enn ifjor. Holder bredde, oppspill på spiller i bevegelse. Hemmes av at vi ikke har tekniske kvaliteter eller hurtighet i laget.
              Defensivt er vi shaky og fullstendig hjelpesløse på offensiv dødball.
              Som noen har vært inne på kan det virke som de vi har møtt venter til vi har løpt fra oss(eller mener vi er fornøyde) før de begynner å trå til.
              Eller så er gutta våre rett og slett i elendig forfatning. Sist gang vi stod distansen helt ut med bravur var vel mot vif i gymsalen.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎