Jerv - LSK, fredag kl 2030

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sigurdsen
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 1817

    Opprinnelig skrevet av MortenA

    TLO taper duellen som fører til 2-2. Han kommer til sjanser i dag, men brenner som om det er høsten 2018. Burde ikke ha startet kampen, og at han stiller med et sørgebind i stedet for et kapteinsbind sier egentlig alt.
    Gjør han egentlig det? Han skal vel markere første sone, klarer ikke se hvem som slipper målscoreren fri, men usikker på om det kun er TLO sin feil. Kjører vi en variant av mann mann og sone på defensive dødballer?

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      Opprinnelig skrevet av sigurdsen

      Gjør han egentlig det? Han skal vel markere første sone, klarer ikke se hvem som slipper målscoreren fri, men usikker på om det kun er TLO sin feil. Kjører vi en variant av mann mann og sone på defensive dødballer?
      Olsen tar på seg skylda i RB. Sier det er hans sone og at han skal vinne den. Sier Coppens ga han beskjed om å stå lenger inn enn han pleier, noe som førte til at han ikke rakk frem.

      «På Espen Knudsens utlikning til 2–2 var Lehne Olsen nærmeste LSK-spiller. Han har ansvaret for sonen på første stolpe, men denne gangen sto han litt lenger inn enn han pleier.

      – Jo (Coppens) ville ha meg litt lenger inn enn der jeg pleier å stå. Uansett kommer målet i min sone, og jeg må ta den på min kappe, sier han.«


      https://www.rb.no/lsk-kapteinen-tar-...access=granted

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎