Lillestrøm SK - Sogndal IL, Tirsdag 4. august kl. 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hekk
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2019
    • 219

    Kamptråd Lillestrøm SK - Sogndal IL, Tirsdag 4. august kl. 19:00

    1. divisjon, runde 7

    Stadion: Åråsen stadion
    Dommer: En dårlig en
    TV: Hvis dere ennå ikke har fått med dere hvor kamper vises mister jeg all tro på dere

    Det ser fortsatt mørkt ut og vi trenger desperat en seier. Om dette skulle bli femte kamp uten seier tror jeg virkelig jeg må ta en pause fra alt som har med Fugla å gjøre. Saft har, i likhet med oss, en rekke med svake resultater; etter 6-1 seier mot Kisa står de med 3-1 tap mot Grorud, 0-2 tap mot Ulf og 4-1 tap mot Kristelig Forening For Unge Menn-Kameratene.

    Roma-saft er naturligvis langt bedre enn Lerum-saft, forhåpentligivs er vi best i fotball også.
    Lag:
    11 menn som er villige til å dø for laget og for byen
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6074

    #2
    Setter opp et lag i 442 med unge spillere i ren protest:

    Olsen - Gustafsson
    Kallevåg - Matthew - Kairinen - Knudsen
    Baccay - Slørdahl - Amundsen - Ranger
    Christiansen

    Spillestilen spilerne er mest vant med tidligere. To sittende på midtbanen for å beskytte forsvaret og la backene komme høyere opp i banen for å gi bredde. KAllevåg og Knudson i sine beste poisjoner der de befinner seg i mellomrommet bak spissene når vi angriper. En spiss med muskler og en med litt fart. Gustafsson som befant seg nærmere Olsen sist var det store høydepunktet i forrige kamp. Inn med u-landslagskeepern som har hatt færre dårlige inngripner på de 5 første enn den rutinerte herremannen hadde på én kamp. Krogstad ytterst på benken ved siden av Moses og Ødemarksbakken.

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2082

      #3
      Herlig Innledning på kamp tråden hekk.
      Får bare håpe laget følger etter , Kun 3 poeng er godt nok her !

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4207

        #4
        Tromsø har en helt usaklig flyt. Snubler inn sene mål gang etter gang. Men de slipper jo heller ikke inn mål, så da holder det lenge.

        Ellers flotte resultater i dag! Resten av ligaen er så kokos at vi kan karre til oss en 2. plass. Husker hvor elendige Brann var i OBOS i starten. De klarte til slutt 2. plassen med fire poengs margin.

        Dumme meg har altså, av en eller annen grunn, begynt å bli optimistisk i forkant av morgendagens møte med saftkokerne.

        Dette vil nok straffe seg.

        Edit: var ikke bare i begynnelsen det ikke luktet svidd av Brann. Vant totalt bare fem kamper med to måls margin eller mer og beste seiersrekke var på tre kamper. Generelt en svak sesong: http://www.altomfotball.no/element.d...eFullUrl=false
        Last edited by Kanarivogel89; 03.08.2020, 19:16.

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3269

          #5
          En seier vil føre oss opp på kvalik, så vi vet hvordan dette går.

          Regner ikke med at Bakke gjør store endringer, men håper fortsatt.

          Mitt lag:

          Kallevåg - Moses - DG
          Krogstad - Kairinen - Knudsen
          SKM - Amundsen - Salquist - Ranger
          Coppens

          Jeg er villig til å gi Coppens en sjanse til, men dersom han ikke overbeviser her så kan Christensen heller spille. Vurderte å gi Slørdahl plass på stopper, men litt usikker på hvem han passer best med. Begge stopperne bør overbevise for å unngå benken. Ser ingen grunn til å gi TLO en ny sjanse fra start. Han kan få siste 30 dersom det er behov for friske bein.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          • Fotball24/7
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2008
            • 262

            #6
            Blir vel dessverre ikke de store endringene men igjen skal vi ha progresjon og faktisk være klare for å rykke opp, kan vi ikke kaste 4-3-3 på båten bare fordi vi ikke har lykkes til å begynne med.

            Taler meg selv litt i mot men sammen med å tørre å utvikle de talentene vi har, må vi også bestemme oss for hvordan vi ønsker å se ut fra A-laget og nedover.
            Regner også det jobbes med en plan B hvis ting skulle gå litt i stå.
            Dette er en ball

            Kommentar

            • ynnor
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 857

              #7
              Hvorfor må vi spille 4-3-3 når vi ikke klarer å flytte nok folk frem ?

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7004

                #8
                De andre resultatene denne runden har vært svært fordelaktige for oss. Nå har vi sjansen. Jeg tar det for gitt at vi fortsetter i 433, og vil egentlig bare ha to endringer:

                Ranger inn på høyrebacken. Han som har spilt der... Vel, jeg har sagt nok om ham. Spar oss.

                Magnus Knudsen inn for Krogstad. Sistnevnte er tung og treg for tiden, og han fungerer ikke i rollen. Ingen fortjener klippekort på dette laget.

                Borderline om jeg mener Slørdahl burde starte i stedet for Amundsen. Slørdahl har kanskje ikke Amundsens toppfart, men han fortjener også sjansen. Vi må få i gang de yngre i troppen nå, og begynne å bli kvitt de etablerte som ikke holder mål.

                Sogndal var ræva sist og har vært det en stund. Jeg vet ikke stort om laget som sådan, men antar det er et habilt, over midten-lag. Skal vi ha noe håp om å få til noe denne sesongen må vi utnytte denne sjansen. Knus dem!
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • Fotball24/7
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2008
                  • 262

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av ynnor
                  Hvorfor må vi spille 4-3-3 når vi ikke klarer å flytte nok folk frem ?
                  Nå har vel strengt tatt ikke noe funket noe særlig de siste årene og selv er jeg mer glad i 4-2-3-1 men mest av alt håper jeg vi nå klarer å skaffe vår egen identitet igjen og skaffer spillere inn i en formasjon vi ønsker å bruke. Så er jo formasjonen på papiret en ting.
                  Dette er en ball

                  Kommentar

                  • fredpet76
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2004
                    • 1199

                    #10
                    RB melder at Ranger starter i morgen på høyrebacken. Det samme gjelder Ødemarksbakken på bekostning av Kairinen. Det betyr at Kallevåg flyttes ned i Kairinens rolle.

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6074

                      #11
                      Finner ikke artikkelen på rb. Mener de noe om keeperplassen?

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3120

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av fredpet76
                        RB melder at Ranger starter i morgen på høyrebacken. Det samme gjelder Ødemarksbakken på bekostning av Kairinen.
                        Da får Ødemarksbakken kjenne sin besøkelsestid og levere noe langt over det vi har sett fra den kanten på lang, lang tid!

                        Kommentar

                        • fredpet76
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2004
                          • 1199

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av HSft
                          Finner ikke artikkelen på rb. Mener de noe om keeperplassen?
                          Det står skrevet i papirutgaven i morgen. Nei, keeperplassen er ikke nevnt.

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3269

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            Borderline om jeg mener Slørdahl burde starte i stedet for Amundsen. Slørdahl har kanskje ikke Amundsens toppfart, men han fortjener også sjansen. Vi må få i gang de yngre i troppen nå, og begynne å bli kvitt de etablerte som ikke holder.
                            Vil vel i utgangspunktet byttet Slørdahl med Salquist, men det er godt mulig de to også funker sammen.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6074

                              #15
                              Ut fra ordlyden i artikkelen så er det nok bare to bytter. Da fortsetter vi med Coppens i mål. Viktig å ha tålmodighet med de rutinerte. Gir vi dem tillit og trygghet over tid istedenfor å bytte dem rett ut så kan de vokse til gode spillere.

                              Kommentar

                              • kanarisuper
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2019
                                • 534

                                #16
                                Får håpe Moses får starte, noe MÅ gjøres fremover...KUN 3 poeng er faen meg godt nok i dag...men...

                                Kommentar

                                • Kjøttkaka
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2012
                                  • 284

                                  #17
                                  Er Kairinen skadet, eller spares han bare pga tett kampprogram? Jeg syns han var en av våre beste mot Jerv, så jeg hadde helst sett at han startet.

                                  Ellers godt å se at Ranger starter!

                                  Kommentar

                                  • LS89
                                    Kamptrådkongen
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2013
                                    • 3308

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av kanarisuper
                                    Får håpe Moses får starte, noe MÅ gjøres fremover...KUN 3 poeng er faen meg godt nok i dag...men...
                                    Moses er best som innbytter.
                                    Dette er vel det nærmeste en kommer eksamen for Ødemarksbakken. Nå må han, som resten av laget, steppe opp å vise at de virkelig vil dette!

                                    Kommentar

                                    • MortenA
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2007
                                      • 3269

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Kjøttkaka
                                      Er Kairinen skadet, eller spares han bare pga tett kampprogram? Jeg syns han var en av våre beste mot Jerv, så jeg hadde helst sett at han startet.

                                      Ellers godt å se at Ranger starter!
                                      Tror han spares. Har ikke lest noe som tilsier at han har blitt skadet. NFL lagene i USA har igjennom sesongen daglige oppdateringer om skadesituasjonen blant spillere hvor de rangeres som kampklar, usikker, skadet. Ofte nevnes da skaden og hvor lenge spiller forventes å være ute. Hadde ikke tatt en i klubben (Stokstad eller Kåsene) mange minutter å gjort en Lignende daglig oppdatering på hjemmesiden.

                                      Og ja, deilig å se Lars tilbake fra start.
                                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6074

                                        #20
                                        Kallevåg ned på venstre indreløper og Ranger inn virker som gode bytter. Tror vi får Kallevåg mer involvert i riktig rom nå, og på riktig side.

                                        Om Gustafsson fortsetter som sist så har Kallevåg noen å stikke gjennom også.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎