Bjørn Bergmann tilbake?!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kanarisuper
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2019
    • 540

    Bjørn Bergmann tilbake?!

    Er det noe hold i dette? Noen som vet?? Det må jo bare være helt rått i dagens situasjon med spissene som ikke akkurat har vært kliniske foran mål....
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    #2
    Nå er ikke først og fremst Bergmann en måltyv som er klinisk forran mål. Men han kan fort spille spissene gode.

    Minner om uttalelsene til Bakke om Smarason:

    - Så kan man snakke mye om formasjon og sånne ting. Slik troppen er bygd opp, så vi før sesongen at vi hadde indreløpere og kantspillere som er bedre i 4-3-3 enn i 4-4-2. Så lenge Smárason er langtidsskadet, som en naturlig tier, forsterkes det bildet. Arnór hadde vært fin å ha i disse kampene, og ville gitt oss flere strenger å spille på. Da kunne vi ha variert mer både fra start og underveis i kampene. Da ville vi hatt et bindeledd som hadde satt opp Thomas Lehne Olsen i interessante posisjoner. Men kantspillerne og indreløperne må også gi Thomas bedre arbeidsvilkår. Men en ting er jeg sikker på: Thomas Lehne Olsen kommer til å komme sterkt tilbake.

    Det som så ut som et ustoppelig LSK-godstog har møtt hinder på veien den siste tiden - med tap for to nyopprykkede lag. På fredag venter Jerv i Grimstad. Vi satte oss ned med Geir Bakke for å oppsummere de fem første rundene i OBOS-ligaen.


    Det er fort her Bergmann kommer inn. Og det betyr fort formsjonsendring.

    Kommentar

    • ChrisK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2013
      • 294

      #3
      Tror TLO vil få helt andre arbeidsvilkår med BBS på banen. Krysser alt jeg har for at dette går i orden, blir nok tungen på vektskålen for om vi rykker opp eller ikke.

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3136

        #4
        BBS vil tilføre oss noe vi har manglet lenge. Den siste som fungerte nogenlunde i en slik rolle var Udoji

        Kommentar

        • McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5091

          #5
          Bakke og Björn kjenner vel hverandre også fra tida i Molde i 2014..
          Last edited by McGuffy; 13.08.2020, 12:42.

          Kommentar

          • Robiwan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2006
            • 603

            #6
            Flere som sier at Björn ikke er målscorer, men står med 20 mål på 38 kamper siste gang han var i Molde
            Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

            Kommentar

            • maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1206

              #7
              Jeg frykter skadeproblematikk med BBS i obos og to islandske kjeks i stallen, men for all del hvis han er fit for fight så er han jo selvsagt interessant.

              Kommentar

              • Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2852

                #8
                Hvor har folk det fra at BBS er "kjeks"? Har han en så ille skadehistorikk?

                Dersom vi har mulighet for en spiller som går utenpå alt annet i så vel OBOS som ES, som i en alder av BARE 29 år har spilt på ganske høyt internasjonalt nivå inntil før koronahelvetet, som i tillegg kjenner både klubb og trener, er det bare åpne alt av armer og bein og dører og portemoneer og døtre og sette både hus og arv i pant. BBS lønner seg garantert det mangedobbelte i både sportslig og økonomisk utbytte.

                Kommentar

                • McGuffy
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 5091

                  #9
                  Man skal heller ikke se bort i fra at Arnór er en faktor her. Så vidt jeg husker er de gode kompiser og begge er fra Akranes.

                  Kommentar

                  • Henke25
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Jun 2018
                    • 79

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av McGuffy
                    Man skal heller ikke se bort i fra at Arnór er en faktor her. Så vidt jeg husker er de gode kompiser og begge er fra Akranes.
                    Meget gledelig. Håpet er sterkt. En signering av BBS vil løfte hele klubben.

                    Kommentar

                    • Zindrinho
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2019
                      • 445

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                      Hvor har folk det fra at BBS er "kjeks"? Har han en så ille skadehistorikk?
                      Han sleit da med nedre del av ryggen da han var hos oss sist og, var ute i månedsvis for så å spille litt før ryggen streika igjen, før han slo virkelig igjennom for oss da.
                      Samma da han dro til Wolves, Expressandstar var full av "Bjorn again" artikler hver gang han kom tilbake for så å bli skada igjen,men detta er jo noen år sida nå og jeg har ikke hørt noe om at russlandseventyret hans har blitt ødelagt av skader, selv om han var lånt ut til Kypros nå på slutten.

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4264

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Zindrinho

                        Han sleit da med nedre del av ryggen da han var hos oss sist og, var ute i månedsvis for så å spille litt før ryggen streika igjen, før han slo virkelig igjennom for oss da.
                        Samma da han dro til Wolves, Expressandstar var full av "Bjorn again" artikler hver gang han kom tilbake for så å bli skada igjen,men detta er jo noen år sida nå og jeg har ikke hørt noe om at russlandseventyret hans har blitt ødelagt av skader, selv om han var lånt ut til Kypros nå på slutten.
                        Hadde visst noe ryggtrøbbel som satte ham på sidelinja et par måneder på høsten i fjor ifølge Transfermarkt. Men jeg håper virkelig man tar en helhetlig vurdering av situasjonen her. Vi kan ikke drive rehabiliteringssenter -- holder med Smara og Mauritz.

                        Kommentar

                        • Langballa
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2014
                          • 321

                          #13
                          Sliter med å finne sangen hans og hukommelse som en viss gullfarget fisk...? Tenker litt for synging på Åråsen i morgo

                          Kommentar

                          • Langballa
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2014
                            • 321

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Zindrinho

                            Han sleit da med nedre del av ryggen da han var hos oss sist og, var ute i månedsvis for så å spille litt før ryggen streika igjen, før han slo virkelig igjennom for oss da.
                            Samma da han dro til Wolves, Expressandstar var full av "Bjorn again" artikler hver gang han kom tilbake for så å bli skada igjen,men detta er jo noen år sida nå og jeg har ikke hørt noe om at russlandseventyret hans har blitt ødelagt av skader, selv om han var lånt ut til Kypros nå på slutten.
                            Fikk han ikke en alvorlig skade og av med båre i Wolves? Mener å huske noe slikt

                            Kommentar

                            • Fotball24/7
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2008
                              • 263

                              #15
                              The Bjørn har landet (ref RB)
                              Dette er en ball

                              Kommentar

                              • Snow
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Jul 2019
                                • 179

                                #16
                                Mange prater om hvor god han var men ingen sier noe om hvor god han er i dag. Når en fotballspiller vender hjem til gamle klubber så betyr det at han er på vei til å pensjonere seg. Håper at vi ikke blir skuffet.

                                Kommentar

                                • hthaug
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2004
                                  • 396

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Snow
                                  Mange prater om hvor god han var men ingen sier noe om hvor god han er i dag. Når en fotballspiller vender hjem til gamle klubber så betyr det at han er på vei til å pensjonere seg. Håper at vi ikke blir skuffet.
                                  Han er vel bare 29? Burde i det minste ha en 5 års kontrakt igjen i kroppen om han fortsatt virker.

                                  Kommentar

                                  • fredpet76
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 1204

                                    #18
                                    Han har ikke spilt kamp siden januar, så han er ikke akkurat i kampform, men Bjørner trenger forøvrig ikke lang tid på å komme i form..

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6075

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av fredpet76
                                      Han har ikke spilt kamp siden januar, så han er ikke akkurat i kampform, men Bjørner trenger forøvrig ikke lang tid på å komme i form..
                                      Satser på at vi klarer å arrangere et par kamper til for 2. laget, slik som den mot Kongsvinger.

                                      Kommentar

                                      • ynnor
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 857

                                        #20
                                        TV 2 hadde jo livefølging av coronafly fra syden,Hvorfor hadde de ikke livesending av flyturen til GM i dag.For en spenning. Har også blitt sett på Mirabel med Mefsin i dag. Skal inn i en leilighet i byen , satser på at det ikke er OBOS

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎