Øygarden FK - Lillestrøm SK, søndag 30. august, kl. 15:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4264

    #61
    Nok en gang årsveste. Historisk bunnpunkt. Bakke, hva faen er det dere holder på med? Kan ikke vinne tre kamper på rad – det er fali det

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2845

      #62
      Hahahaha! Se den siste avslutninga der!!! Det er faen meg helt utrolig at disse lever av å spille fotball.
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • hekk
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Mar 2019
        • 221

        #63
        fy faen

        Kommentar

        • heidar
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2114

          #64
          Spilte for 0-0 og tok innpå Ranheim. Ikkje så hakkande gale
          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

          Endelig er mørketida over.

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            #65
            Sjansen når Knudsen spiller Krogstad gjennom havna ikke i gjennomgangen av kampens høydepunkt en gang. Herregud for et touch fra Krogstad.

            Kommentar

            • Grankanari
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Jun 2018
              • 125

              #66
              Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
              Nok en gang årsveste. Historisk bunnpunkt. Bakke, hva faen er det dere holder på med?
              Kan ikke klandre Bakke for det her. Vi har spillere som er på lavere nivå enn et middels bedriftslag.

              Kommentar

              • ChrisK
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2013
                • 294

                #67
                Det sjokkerer meg at Lillestrøm ikke er bedre mot lag som legger seg lavt. Er det en ting man visste i det man rykka ned, var at man kom til å møte dyptliggende lag. Dette burde vært trent på gang på gang i månedsvis, men det ser så planløst og jævlig ut.


                Kommentar

                • Holterkanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2009
                  • 557

                  #68
                  Vi spiller likt med et lag som etter all sannsynlighet spiller I PostNord neste år.......
                  ________________________
                  TB

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9359

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av ChrisK
                    Det sjokkerer meg at Lillestrøm ikke er bedre mot lag som legger seg lavt. Er det en ting man visste i det man rykka ned, var at man kom til å møte dyptliggende lag. Dette burde vært trent på gang på gang i månedsvis, men det ser så planløst og jævlig ut.

                    En låvedør har større penetreringskraft enn Sportsklubben.

                    Det er egentlig allment kjent, men det er liksom ikke lov å påpeke.

                    Kommentar

                    • maxpayne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 1206

                      #70
                      17 mål på 13 obos kamper der vi ennå ikke har møtt de to topplagene. Svakere har ingen trenere gjort det med LSK. Det er greit nok at det der dårlige forhold men at vi i 90 minutter på gress mot ett dårlig forballag ikke klarer i små glimt en gang å vise at vi er bedre er meget svakt. Krogstag leverte en så svak prestasjon at han var på banen så lenge tror jeg bare Bakke kan svare på. Ranger og Kind Mikalsen viser at de bør vike for Melgalvis og Rafn. Lehne Olsen burde selvsagt ha stått denne kampen i 90 der det var gode muligheter for tilfeldighter i bakrommet. Bakke står nok en gang til stryk. Keeper og midtforsvaret er det lille lyspunktet som kan tas med videre.

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3136

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Holterkanari
                        Vi spiller likt med et lag som etter all sannsynlighet spiller I PostNord neste år.......
                        Du mener vel at det utrolig at storlaget Øygarden ikke klarte å slå et lag som med en viss sannsynlighet kan komme til å spille i PostNord neste år...?

                        Som LSK-supporter er det en krevende øvelse å velge blant ufattelig mange potensielle bunnpunkt de siste årene, men denne smørja her kommer definitivt med på lista.

                        Kommentar

                        • kanarisuper
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2019
                          • 540

                          #72
                          LSK er historiens mest oppblåste, overvurderte lag i OBOS, samme gjelder de fleste spillerne...er rett og slett ikke bedre..blåser bort alle potensielle farligheter med ustanselig å gå i offside som ett jævla smågutt lag og de gangene en eller annen tulling kommer til en halv-sjanse blåser de kula over. Hadde vært flau hver lønningsdag hadde jeg vært på det laget der. Bedriten match plan og styring av dårlige trenerer som ikke ser ut til å forbedre laget i en eneste kamp hittil i år - snarere tvert i mot. Ræva, atter ræva fotball LSK. Føler meg nesten pinlig berørt på deres vegne...flaut

                          Kommentar

                          • TomLundby
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 616

                            #73
                            LSK var tross alt best, igjen, en stund. Utover i andre omgang var det to jevndårlige lag.

                            Kommentar

                            • Kroktåa
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2015
                              • 2852

                              #74
                              En dårlig kamp på en elendig bane i sterk vind. Hva forventer dere egentlig?

                              Kommentar

                              • Snow
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Jul 2019
                                • 179

                                #75
                                Ballen var mer utenfor banen enn på banen

                                Kommentar

                                • G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3136

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                  En dårlig kamp på en elendig bane i sterk vind. Hva forventer dere egentlig?
                                  At LSK har kvalitet nok og tro nok til å vise at de har spilt en evighet på øverste nivå, mot en motstander som trener på kveldstid etter jobb.
                                  Hvor lavt er du villig til å legge lista?

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4376

                                    #77
                                    At vi ikke greier opprykk er i bunn og grunn helt greit. Dette laget har ingen verdens ting å gjøre på øverste nivå. Kampen i dag er nok et bevis på det. Å opptre på den måten betyr 30 strake tap i eliteserien. Øygarden er noe av det verste jeg har sett av en motstander for LSK i en obligatorisk kamp. Og disse klarer vi knapt å sette på noen prøver. Helt hårreisende ræva.
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • Solvangen
                                      Juniormedlem
                                      Bøffel
                                      • Aug 2011
                                      • 27

                                      #78
                                      Kan ikke huske å ha sett en dårligere kamp. Det som er helt sikkert er at det ikke er tvil om at det er mer produktivt å ha Lehne på topp enn Sannes. HAr til gode å se Sannes klare å dempe ball, føre ball eller slå en pasning til medspiller, ikke produsert et skudd på mål foruten den som treffer han fra en motspiller i en eller annen kam(KFUM?). Lehne klarer å de minste rive seg løs, holde på ball og komme til avslutninger. Den diskusjonen om hvem som bør spille på topp bør vel ligge rimelig brakk en stund fremover.

                                      Kommentar

                                      • BD
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2006
                                        • 1370

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Grankanari

                                        Kan ikke klandre Bakke for det her. Vi har spillere som er på lavere nivå enn et middels bedriftslag.
                                        Er langt på vei enig. Dette handler først og fremst om at vi har en dårlig tropp etter dårlig spillerlogistikk de siste årene. Bakke bør få mer tid - selv om han ikke har imponert så langt han heller.

                                        Utskifting av sportssjef og deretter en tredjedel av troppen er riktig vei å gå.

                                        Kommentar

                                        • Kroktåa
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2015
                                          • 2852

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av G-Man

                                          At LSK har kvalitet nok og tro nok til å vise at de har spilt en evighet på øverste nivå, mot en motstander som trener på kveldstid etter jobb.
                                          Hvor lavt er du villig til å legge lista?
                                          Jeg legger lista der det er realistisk å legge den. Per i dag har vi spillermateriell til å være et OK+ OBOS-lag. Jeg har vært fuglafan siden Tommy debuterte på landsen på 12-årsdagen min. Jeg har fulgt laget i tykt og tynt siden. Vi er ikke på et historisk lavmål reint sportslig, men laget har svakheter som gjør at vi ligger der vi ligger. Det er realistisk å håpe at vi kan kjempe om et opprykk, enten direkte eller playoff, men det er heller ikke urealistisk at vi er et OBS-lag også neste år. Å tro at vi skal seile ubeseiret gjennom OBOS i år og ta opp kampen med Bodø/Glimt neste år er fullstendig på bærtur. Vi spilte en ræva kamp i dag under vanskelige forhold. Men vi fikk med oss et poeng, og tok ett poeng inn på direkte opprykksplass. Suck it up! Neste kamp er BBS klar. Det kan bli gøy, men på ingen måte noen silver bullet. I OBOS-ligaen er det bare tre ting som gjelder, som gutta først de siste kampene har forstått ordentlig: Knallhardt arbeid, knallhardt arbeid og knallhardt arbeid. Ranheim og TIL har OBOS i sitt DNA, derfor skjønner de det og har de taklet dette mye bedre enn oss.

                                          Jeg tror faktisk vi kan komme til å prestere årsbeste mot Ranheim og TIL de to neste kampene. Det blir nesten som å spille mot Eliteserie-klubber igjen. I alle fall TIL kommer neppe til å parkere bussen mot oss på Alfheim.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎