Øygarden FK - Lillestrøm SK, søndag 30. august, kl. 15:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Sailor Man
    Moderator
    • Jun 2007
    • 1324

    #81
    Helt enig! For et lag som oss, som har kjempet med ryggen mot nedrykk i så mange år har overgangen til å skulle dominere kamper vært altfor stor. Vi har isolert sett den kanskje beste troppen i ligaen, men vi har ikke noen erfaring med å føre kamper og spille oss gjennom lavtliggende lag. Kampbildene er helt forskjellig fra ES, nå er alle lag fornøyd med ett poeng mot oss.

    Dette er jo ikke nytt, Bakke sa dette lenge før sesongen begynte, og jeg håpet på at den lange oppkjøringa skulle gi oss tid til å skape et bra grunnspill. Det har ikke skjedd, og er skuffende, men samtidig enkelt å forstå. Vi har ikke hatt et ordentlig eget spill siden Haglund, eller kanskje til og med Rösler var trener.

    Kommentar

    • G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3141

      #82
      Opprinnelig skrevet av Kroktåa

      Jeg legger lista der det er realistisk å legge den. Per i dag har vi spillermateriell til å være et OK+ OBOS-lag.
      Jeg mener vi burde ha spillermateriell til å kunne være mer enn et middels OBOS-lag. Jeg forventer ikke på noen måte at vi skal dominere i OBOS, men samtidig har brorparten av kampene hittil vært en eneste lang skuffelse. Vi spilte nå mot Øygarden. Et lag som har som eneste målsetting å overleve. Et amatørlag hvor vrakgods fra oss regnes som helt sentrale. Som selv uttaler at de spilte en elendig kamp i går. Likevel maktet vi ikke mer enn ett poeng. Det er lov til å være mer enn skuffet over det som skjer, uten at noen av den grunn mener vi skal matche Bodø Glimt neste år.

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎