Magnus Knudsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4264

    Magnus Knudsen

    Ser ikke ut til at denne talentfulle karen har fått spillertråd? Da er det i så fall en passende anledning for å opprette denne nå siden han nettopp har signert ny kontrakt med Fugla ut 2023.

    Strålende nyheter! Vi gleder oss til fortsettelsen!

    https://www.rb.no/knudsen-signerte-n...yk9lXlEuonpX_8

    https://www.lsk.no/nyheter/knudsen-forlenger-med-lsk-klubben-i-mitt-hjerte?fbclid=IwAR2R2rFj1bnRjTg8vzUiaELrhboreMCu9_-5WzopnULBVEkXdDUhY-P9I7k
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4264

    #2
    For en måte å score sitt første mål på. Perfekt utført. Den roen der finner du ikke hos mange tenåringer.

    Gratulerer, Magnus!

    Kommentar

    • Holterkanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2009
      • 557

      #3
      Deilig å se det gro fra bunnen av i LSK
      ________________________
      TB

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        #4
        På rundens lag i OBOS ser jeg.

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          #5
          På rundens lag i OBOS igjen, ser jeg:

          Kommentar

          • Lars Henrik Dahl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2020
            • 1974

            #6
            Magnus spilte en ny god kamp i OBOS da Kisa slo Start i Kristiansand. RB gir ham 7 på børsen, og omtaler ham som en "moden mesterhjerne". "Ull/Kisa var nesten uten unntak i en bedre posisjon etter at han hadde spilt fra seg ballen"

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2851

              #7
              Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
              Magnus spilte en ny god kamp i OBOS da Kisa slo Start i Kristiansand. RB gir ham 7 på børsen, og omtaler ham som en "moden mesterhjerne". "Ull/Kisa var nesten uten unntak i en bedre posisjon etter at han hadde spilt fra seg ballen"
              Så bra. Da kan vi uten problemer erstatte Kaan etter at vi har solgt finnen til Tyrkia for et tosifret millionbeløp.

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4264

                #8
                Fikser straffe mot FFK. UKI for øvrig redusert til ti mann.

                2-1 UKI nå. Knudsen har vært meget god

                Kommentar

                • DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 3922

                  #9
                  På vei til russisk klubb for "skarve" 10-15 millioner, i følge rb. Botheim på vei til samme land for 50 (kan bli 100) millioner, i følge media. Håper styret har is i magen og i det minste venter til vi har "tatt en Bodø-Glimt" i Europa til neste år, så blir nok prisen nærmere Botheim-nivå! Magnus kommer til å bli enorm og jeg tror vi vil angre hvis vi slipper ham for ovennevnte sum.
                  Elska þetta félag

                  Kommentar

                  • banan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2018
                    • 438

                    #10
                    Botheim har 6 målpoeng (3 mål og 3 målgivende) over 2 kamper mot Roma. Og er toppscorer i Conference league.
                    Å vente å selge Knudsen at han presterer på tilsvarende måte vil si å vente å selge han for all evighet. Får vi 10-15 mill for Knudsen nå, og potensielt mer i framtiden med en videresalgsklausul, er jo mye mer enn vi kunne ant var mulig for bare noen timer siden. Vi snakker om en av de største overgangssummene i klubbens historie. Er ingenting å tenke på.

                    Kommentar

                    • lsk_rob
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Mar 2016
                      • 139

                      #11
                      Spennende mulighet for Magnus! Selvsagt synd for oss om det skulle skje, men jeg er helt sikker på at vi er sikret en god videresalgsklausul i denne avtalen. Moro å se at det også er bra med internasjonal interesse for våre lokale spillere!

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4264

                        #12
                        Merkelig å sitte med en vond smak i munnen når man får 10-15 mill for en unggutt med en håndfull kamper fra start, men sånn føles det altså for undertegnede. Knudsen ligger an til en kanonsesong i 2022, merk mine ord. Tatt monstersteg nå på høsten, og fortsatt bare 20 år. Vekter allerede pasninger som en Ødegaard-light, posisjonerer seg godt, kan brukes så å si overalt på banen. Føler meg ganske sikker på at han ville gått for betydelig større summer om et par år. Skulle gjerne sett at vi signerte en 4-årskontrakt eller noe.

                        Men så er vi ikke der at vi har råd til å si nei til 10+ millioner dessverre, og jeg forstår klubben godt dersom man velger å selge. Sender gode signaler til andre unge spillere i klubben om at de får gå videre om det rette budet kommer. Og som egenutviklet spiller sitter vi igjen med så å si hele summen selv.

                        Får håpe Bergum fotsetter å ta steg neste år da. Sett meget god ut på LSK 2 til tider.

                        Kommentar

                        • niko
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2008
                          • 438

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                          Sender gode signaler til andre unge spillere i klubben om at de får gå videre om det rette budet kommer.
                          Dette har vi god tradisjon for, og bør gjøre oss attraktive for unge talenter i konkurranse med klubber som er litt mer vrange i slike situasjoner. Når holdt vi sist på en spiller mot deres vilje? Grodås fikk ikke gå før en erstatter var på plass så vidt jeg husker, men det handlet kun om noen uker?

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6075

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                            Får håpe Bergum fotsetter å ta steg neste år da. Sett meget god ut på LSK 2 til tider.
                            En av de som imponerte meg mest i forsesongen. Håper han har tatt noen steg gjennom året.

                            Kommentar

                            • ynnor
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 857

                              #15
                              Må jo også nevnes at Klaesson fra søpla ble solgt for over 20. Vi har kommet oss i posisjon til å være attraktive for klubber igjen, men vi må komme oss på et nivå som gjør at vi ikke selger spillere for mye mindre enn feks, søpla , Glimt , Molde og t.o.m Stabæk

                              Kommentar

                              • Dole
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2004
                                • 1498

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av ynnor
                                Må jo også nevnes at Klaesson fra søpla ble solgt for over 20. Vi har kommet oss i posisjon til å være attraktive for klubber igjen, men vi må komme oss på et nivå som gjør at vi ikke selger spillere for mye mindre enn feks, søpla , Glimt , Molde og t.o.m Stabæk
                                Det er bare å vinne et par seriemesterskap og herje i Europa, så er vi der .

                                Kommentar

                                • MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3303

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                  Merkelig å sitte med en vond smak i munnen når man får 10-15 mill for en unggutt med en håndfull kamper fra start, men sånn føles det altså for undertegnede. Knudsen ligger an til en kanonsesong i 2022, merk mine ord. Tatt monstersteg nå på høsten, og fortsatt bare 20 år. Vekter allerede pasninger som en Ødegaard-light, posisjonerer seg godt, kan brukes så å si overalt på banen. Føler meg ganske sikker på at han ville gått for betydelig større summer om et par år. Skulle gjerne sett at vi signerte en 4-årskontrakt eller noe.

                                  Men så er vi ikke der at vi har råd til å si nei til 10+ millioner dessverre, og jeg forstår klubben godt dersom man velger å selge. Sender gode signaler til andre unge spillere i klubben om at de får gå videre om det rette budet kommer. Og som egenutviklet spiller sitter vi igjen med så å si hele summen selv.

                                  Får håpe Bergum fotsetter å ta steg neste år da. Sett meget god ut på LSK 2 til tider.
                                  Usikker på om vi er i posisjon hvor vi ikke har råd til å la være å selge, men spørsmålet er om vi ønsker å holde spillere igjen dersom de ønsker å dra. Med utgangspunkt i Botheim, som virker helt vilt, mener jeg vi bør få nærmere 20 mill. enn 10 mill. for Magnus. Dette også i utgangspunkt i intervjuet med Inge Andre Olsen hvor han fremholder at norske spillere selges altfor billig. Magnus har tatt enorme skritt denne høsten, og det eneste jeg savner er noen kilo muskler på han. Likevel, han er back-up for Kaan, så dersom de ligger en bunke penger såpass anseelig på bordet, så er det vanskelig å si nei.
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                  Kommentar

                                  • Kroktåa
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2015
                                    • 2851

                                    #18
                                    Det drar seg til i Ukraina, og Putins gale hunder blir verre og verre dag for dag. Ute i Europa blir russiske idrettsutøvere stadig mindre velkomne. Det slår antakelig begge veier. Har lang tid tar det før vi vil se Magnus Knudsen tilbake på treningsfeltet på Åråsen?

                                    Kommentar

                                    • Lars Henrik Dahl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2020
                                      • 1974

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                      Det drar seg til i Ukraina, og Putins gale hunder blir verre og verre dag for dag. Ute i Europa blir russiske idrettsutøvere stadig mindre velkomne. Det slår antakelig begge veier. Har lang tid tar det før vi vil se Magnus Knudsen tilbake på treningsfeltet på Åråsen?
                                      Tviler på at den russiske ligaen sender hjem alle utlendinger, ei heller alle fra land som innfører nye sanksjoner. Tenker at det eneste som kan utløse noe slikt måtte være hvis Magnus ber om å bli løst fra kontrakten. Om Rostov ville gå med på noe sånt uten økonomisk kompensasjon kort tid etter at avtalen ble inngått er vel heller tvilsomt. Ville i så fall vært tidenes salg fra vår side, slår til og med Bjerkeland salget. Der returnerte vel BB etter bare noen uker for en liten andel av den opprinnelige overgangssummen.

                                      Kommentar

                                      • Stray Cat
                                        Moderator
                                        • Aug 2008
                                        • 5914

                                        #20
                                        MODERATORMELDING

                                        Jeg har slettet 14 meldinger som omhandlet krigen i Ukraina, hvordan vi kan utnytte flyktningers situasjon til vår fordel, samt reaksjoner på slike forslag.

                                        I stedet for å fylle tråden med reaksjoner ber jeg dere om å bruke varsleknappen, slik at moderatorene får melding.

                                        Stray Cat
                                        Moderator
                                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎