Magnus Knudsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3162

    #81
    Dette, at vi må akseptere at Rostov ønsker salg og dermed må slippe ham ut av låneavtalen og så vil motta et betydelig beløp kan både bety videresalgsprosenter, men kanskje også en kompensasjon for å slippe ham fra lånet. Spiller egentlig ingen rolle, så lenge Mesfin har sikra oss inntekter fra et eventuelt salg, uansett hvordan.

    gilbert

    Kommentar

    • BD
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2006
      • 1377

      #82
      Opprinnelig skrevet av gilbert
      Dette, at vi må akseptere at Rostov ønsker salg og dermed må slippe ham ut av låneavtalen og så vil motta et betydelig beløp kan både bety videresalgsprosenter, men kanskje også en kompensasjon for å slippe ham fra lånet. Spiller egentlig ingen rolle, så lenge Mesfin har sikra oss inntekter fra et eventuelt salg, uansett hvordan.

      gilbert
      Enig i det. Er egentlig mest interessert i å vite hvor sannsynlig det er at han plutselig stikker. Om det er norsk eller russisk nivå på lønnsutbetalingene vil f.eks. kunne ha en del å si for motivasjonen for å dra videre.

      Kommentar

      • BD
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2006
        • 1377

        #83
        Om fem uker går låneavtalen ut. Noen som vet noe om, eller har indikasjoner på, hva som skjer videre?

        Kommentar

        • P0P_Corn
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Apr 2004
          • 161

          #84
          Mente at jeg hørte på nyhetene på NRK i dag tidlig at avtalene til spillere i russiske klubber ble fryst i nye 12 mnd. Ikke klart å finne noen saker som omtaler det i media...

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3162

            #85
            Det stemmer - såvidt jeg kan tolke dette, forlenges de nåværende retningslinjene, som blant annet gjelder og angår Magnus Knudsen, med ett år:

            Decision taken to continue assisting players, coaches and clubs impacted by the war in Ukraine. Players and coaches to have the right to unilaterally suspend employment contracts until 30 June 2024. FIFA to closely monitor situation in Ukraine and Russia.


            gilbert

            Kommentar

            • plantemiddel
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2012
              • 799

              #86
              Forstår ikke hvorfor agenten hans ikke bare får han ut av kontrakten. Man kan fryse avtalene så lenge man vil, men med mindre det skjer enorme endringer i Russland tipper jeg det er få mennesker som vil tilbake til dette regimet på veldig lang tid uansett.

              Kommentar

              • Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2854

                #87
                Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                Forstår ikke hvorfor agenten hans ikke bare får han ut av kontrakten. Man kan fryse avtalene så lenge man vil, men med mindre det skjer enorme endringer i Russland tipper jeg det er få mennesker som vil tilbake til dette regimet på veldig lang tid uansett.
                Om et år er det ikke utenkelig at det ikke lenger er er et Putin-regime å reise tilbake til. Men det er en diskusjon for et annet forum.

                Kommentar

                • Pad
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2022
                  • 617

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                  Forstår ikke hvorfor agenten hans ikke bare får han ut av kontrakten. Man kan fryse avtalene så lenge man vil, men med mindre det skjer enorme endringer i Russland tipper jeg det er få mennesker som vil tilbake til dette regimet på veldig lang tid uansett.
                  Grunnen er vel at pdd er situasjonen perfekt for Knudsen. Han har en trygg situasjon nå med spilletid og et vindu for å komme seg ut uten å være låst til noe som helst. Om han skulle avbryte kontrakten så måtte han ha signert en kontrakt et sted å med det være mye mer låst. Nå kan han velge å vrake mellom alle tilbud uten å måtte vente på en klubb som skal godt bud osv.

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3310

                    #89
                    Har fundert en del over utholdenheten til Magnus, og at han kun holder i 60-70 min. Kan ikke si jeg har lagt merke til det før, så jeg begynner å lure på om han også har vært syk. Noen som vet noe?
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    • Kjøttkaka
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2012
                      • 288

                      #90
                      Han tok tilsynelatende megafonen og snakket til fansen etter kampen. Vet noen hva som ble sagt? Var det en avskjed?

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4272

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Kjøttkaka
                        Han tok tilsynelatende megafonen og snakket til fansen etter kampen. Vet noen hva som ble sagt? Var det en avskjed?
                        Blir spennende å se hva som skjer her. Absolutt ingen framtid i Russland, og det er ikke sånn at han er overmoden for større oppgaver enn midtbanen til LSK. Ville gjort lurt i å terminere med Rostov og komme hjem på en 3-års. Om så ikke skjer, så lever jeg greit med det og. Andre vil ta opp hansken.

                        Kommentar

                        • Pad
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2022
                          • 617

                          #92
                          Fortsatt flere år igjen av kontrakten i Russland, så sjansen er vel stor for at han går på enda et lån. En spiller som jeg mener fortsatt har noe å bevise før han tar steget til Belgia osv.

                          Kommentar

                          • sigurdsen
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 1816

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Kjøttkaka
                            Han tok tilsynelatende megafonen og snakket til fansen etter kampen. Vet noen hva som ble sagt? Var det en avskjed?
                            Takket fansen og sa at han ikke visste hva fremtiden bringer.

                            Kommentar

                            • OlaG
                              Oversetterdrone
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 873

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av sigurdsen

                              Takket fansen og sa at han ikke visste hva fremtiden bringer.
                              Og poengterte at LSK var "klubben hans" og alltid ville ha en spesiell plass i hjertet. Virket oppriktig også

                              Kommentar

                              • bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2848

                                #95
                                Gått til dansk fotball. Noen må gjerne fortelle meg hvorfor det er jevere å spille der enn her. Takker for noen fine sesonger. I år har det dessverre vært so som so
                                I år så tar vi alt

                                Kommentar

                                • Radulovic
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Mar 2016
                                  • 86

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                  Gått til dansk fotball. Noen må gjerne fortelle meg hvorfor det er jevere å spille der enn her. Takker for noen fine sesonger. I år har det dessverre vært so som so
                                  Mer penger og Europacup, så enkelt. Pluss han får mulighet til å vise seg fram mot FCK og Nordsjælland.

                                  Kommentar

                                  • Nosferatu
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 662

                                    #97
                                    Helt fint, dette. Det er en stund siden han har vist noe prov på reell utvikling hos oss. Materialet er såpass verdifullt at det skal bli spennende å se hva han kan drive det til, men etter mitt skjønn trenger han et langt strengere og mer rigid regime enn det kan se ut som han har blitt utsatt for her, så han kan få plukket av seg den ulidelige omtrentligheten og ubesluttsomheten som dessverre rakk å bli noe av et varemerke. Vi får satse på at Uwe kan gjøre ham godt, og ønsker ham lykke til.
                                    Your importance in this world is incalculable.

                                    Now get some sleep.

                                    Kommentar

                                    • Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4272

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av Nosferatu
                                      Helt fint, dette. Det er en stund siden han har vist noe prov på reell utvikling hos oss. Materialet er såpass verdifullt at det skal bli spennende å se hva han kan drive det til, men etter mitt skjønn trenger han et langt strengere og mer rigid regime enn det kan se ut som han har blitt utsatt for her, så han kan få plukket av seg den ulidelige omtrentligheten og ubesluttsomheten som dessverre rakk å bli noe av et varemerke. Vi får satse på at Uwe kan gjøre ham godt, og ønsker ham lykke til.
                                      Veldig enig. Ikke noe poeng i å fortsette å ha ham her på lån dersom det aldri blir aktuelt at han kommer hjem på ordentlig. Da blir han bare stående i veien for andre. God spiller, men på ingen måte uerstattelig.

                                      Lykke til videre, Magnus!

                                      Kommentar

                                      • knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9362

                                        #99
                                        Lykke til! Potensialet er stort!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎