Stjørdals-Blink - Lillestrøm SK, lørdag 3. oktober, kl. 15:30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hekk
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2019
    • 219

    Kamptråd Stjørdals-Blink - Lillestrøm SK, lørdag 3. oktober, kl. 15:30

    1. divisjon, runde 17

    Stadion: M.U.S stadion Sandskogan
    Dommer: Helge Myklebust
    Kampstart: 15:30
    TV: Eurosport + / Eurosportplayer / Dplay
    NB! NB! Kampstart er 15:30
    Vi trekker nordover til Mushølet, Fitte arena, Trondheim lufthavn Værnes, Shørdarn. Blink står på menyen, og vi har et forsmedelig nederlag å revansjere. Vi er i aller høyeste grad i flytsonen og står nå med hele fire seiere på rad! Kan det bli fem? Eller i alle fall den ellevte kampen på rad uten tap? Vi får se. Blink er kanskje det eneste laget jeg frykter akkurat nå, de ødela oss sist, og er i stand til å gjøre det igjen. Vår store fordel er at Jerv har pådratt seg corona, noe som har gitt oss et mindre tett kampprogram.

    Blink står med 2-2-1 på sine siste fem (1-1 mot Grorud, 5-4 seier mot Ulf, 3-2 tap mot Sogndal, 4-1 mot KFUM og 2-2 mot Kamma), og de scorer urovekkende mange mål på hjemmebane, hele 24 stykker.
    Lag:
    Nå er det faktisk litt utfordrende å plukke en elever, ikke fordi alle er ræv, men fordi alle faktisk har prestert relativt bra. Tar utgangspunkt i at Sigurdarson ikke er helt i starteleverform riktig ennå, og ser heller at han kommer inn på topp rundt det 60. minutt.

    Hedenstad

    Ranger
    Garnås
    Amundsen
    Rafn

    Kairinen
    Mathew
    Knudsen

    DG
    Lehne Olsen
    Svendsen
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7004

    #2
    Nøkkelkamp mot et godt lag. Blink er et av lagene som har imponert meg mest i år mot oss. Resultatene viser vel likevel at det er en del mangler i den defensive biten hos dem. Offensivt er dette et veldig habilt lag. Bananskall for oss.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6074

      #3
      Tromsø og Sogndal overbeviser. Nå må vi plukke opp hansken i denne kampen.

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3269

        #4
        Håper laget blir:

        Knudsen - TLO - DG
        Krogstad - Mathew - Kairinen
        Rafn - Amundsen - Garnås - Ranger
        MHC

        Tror dog at Melgalvis og Kallevåg fort tar plassene til Ranger og Knudsen. Skulle helst sett BBS fra start på topp, men han er nok ikke klar og da har vi ingen alternativer til TLO.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • Sailor Man
          Moderator
          • Jun 2007
          • 1309

          #5
          Opprinnelig skrevet av MortenA
          Håper laget blir:

          Knudsen - TLO - DG
          Krogstad - Mathew - Kairinen
          Rafn - Amundsen - Garnås - Ranger
          MHC

          Tror dog at Melgalvis og Kallevåg fort tar plassene til Ranger og Knudsen. Skulle helst sett BBS fra start på topp, men han er nok ikke klar og da har vi ingen alternativer til TLO.
          Bytte plass på Kairinen og Mathew og Svendsen inn for Knudsen så er vi enige..

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3269

            #6
            Opprinnelig skrevet av Sailor Man

            Bytte plass på Kairinen og Mathew og Svendsen inn for Knudsen så er vi enige..
            Jeg mener Knudsen bør starte, og så kan Svendsen komme inn den siste halvtimen. Knudsen har aldri spilt seg ut av laget, og mener Svendsen bør trene litt mer med laget før han gis en plass i førsteelleveren.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • kanarisuper
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2019
              • 534

              #7
              Nervøs før denne her

              Kommentar

              • LS89
                Kamptrådkongen
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2013
                • 3309

                #8
                Garnås må sende Lillebo til Værnes allerede i første duell. Skummel spiller, og toppscorer i Obos.

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13240

                  #9
                  Får satse på at potethøsten har vært omfangsrik og utmattende med mange krumryggede trøndere. Ellers er jo dette en typisk LSK smell i emning.

                  Kommentar

                  • Kanarivogel89
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 4207

                    #10
                    Noen som vet om vi har klart å stable Björn på beina til denne? Vil tro han starter på benk, men muligheten til å kunne kaste ham innpå etter timen spilt vil styrke oss betraktelig.

                    Kommentar

                    • OptimistFugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2008
                      • 462

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                      Noen som vet om vi har klart å stable Björn på beina til denne? Vil tro han starter på benk, men muligheten til å kunne kaste ham innpå etter timen spilt vil styrke oss betraktelig.
                      Ikke klar i følge Eurosport.

                      Sigurdarson er fortsatt skadet og er ikke med til kampen mot Stjørdals/Blink lørdag.

                      Det bekreftet LSK-trener Geir Bakke til Eurosport.no på fredagens treningsøkt.

                      – Bjørn Bergmann er fortsatt skadet, men han er på vei tilbake. Men vi tar ingen sjanser med han, så han er ikke med denne gangen her, sier treneren.

                      Eurosport gir deg de siste Fotball-overskriftene, inkludert hva som skjer i Livesenter: Norsk fotball direkte-verdenen. Se gratis opptak, intervjuer og høydepunkter.

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4207

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av OptimistFugl

                        Ikke klar i følge Eurosport.

                        Sigurdarson er fortsatt skadet og er ikke med til kampen mot Stjørdals/Blink lørdag.

                        Det bekreftet LSK-trener Geir Bakke til Eurosport.no på fredagens treningsøkt.

                        – Bjørn Bergmann er fortsatt skadet, men han er på vei tilbake. Men vi tar ingen sjanser med han, så han er ikke med denne gangen her, sier treneren.

                        https://www.eurosport.no/fotball/liv...iveevent.shtml
                        Æsj da. Vi bør klare å slå Blink også uten Björn, men er litt bekymra over hvor mange kamper han mister. Får jo aldri spilt seg i form sånn som det er nå...

                        Kommentar

                        • Egumen
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Sep 2011
                          • 162

                          #13
                          Denne føler jeg meg 100% sikker på at vi taper. Håper jeg tar feil.

                          Kommentar

                          • Zindrinho
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2019
                            • 434

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                            Æsj da. Vi bør klare å slå Blink også uten Björn, men er litt bekymra over hvor mange kamper han mister. Får jo aldri spilt seg i form sånn som det er nå...
                            Det må da være noe mer enn bare den smellen i ribbeina som ble meldt først? Han spilte og scorte jo mot KIL etter å ha missa Tromsømatchen, så ute igjen i flere kamper det høres rart ut.

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4207

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Zindrinho

                              Det må da være noe mer enn bare den smellen i ribbeina som ble meldt først? Han spilte og scorte jo mot KIL etter å ha missa Tromsømatchen, så ute igjen i flere kamper det høres rart ut.
                              Enig. Får håpe det ikke er ryggplagene som er tilbake. Hadde vært sabla kjipt

                              Kommentar

                              • mrognan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2008
                                • 845

                                #16
                                Tipper BBS prioriterer hjemmekamper på naturgress og er litt mer forsiktig med bortekampene på kunstgress.
                                Morten

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7004

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av mrognan
                                  Tipper BBS prioriterer hjemmekamper på naturgress og er litt mer forsiktig med bortekampene på kunstgress.
                                  I så fall får han bare med seg to bortekamper i denne ligaen (Øygarden og Jerv). Spilte jo på kunstgress i Molde i flere år. Det må han takle. Ellers blir han i overkant dyr.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • Sailor Man
                                    Moderator
                                    • Jun 2007
                                    • 1309

                                    #18
                                    Mads
                                    Melgalvis - Garnås - Amundsen - Rafn
                                    Kairinen - Mathew - Krogstad
                                    DG - TLO - Kallevåg

                                    Feil høyreback, Rafn på feil side, Kairinen i feil posisjon, og feil venstrekant. Det er merkelig å velge Kallevåg foran Knudsen og Svendsen her, begge de sistnevnte har vist mer i det siste.

                                    Håper jeg tar feil her, men dette laget ser ikke spesielt velkomponert ut.

                                    edit: i tillegg er det frustrerende at Björn nok en gang ikke er i troppen. Vi trenger å få spilt ham i form!
                                    Last edited by Sailor Man; 03.10.2020, 13:45.

                                    Kommentar

                                    • maxpayne
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 1199

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                                      Mads
                                      Melgalvis - Garnås - Amundsen - Rafn
                                      Kairinen - Mathew - Krogstad
                                      DG - TLO - Kallevåg

                                      Feil høyreback, Rafn på feil side, Kairinen i feil posisjon, og feil venstrekant. Det er merkelig å velge Kallevåg foran Knudsen og Svendsen her, begge de sistnevnte har vist mer i det siste.

                                      Håper jeg tar feil her, men dette laget ser ikke spesielt velkomponert ut.

                                      edit: i tillegg er det frustrerende at Björn nok en gang ikke er i troppen. Vi trenger å få spilt ham i form!
                                      Laget er likt det som startet mot strømmen, det er selvsagt ikke noen grunner til å forandre på det. Ser vi på den bakre fireren så er Melgalvis på høyre og Rafn på venstre det som har gitt oss soleklart best uttelling i form av offensive kombinasjoner.
                                      At BBS er skadet er for meg like overraskende som at julaften er 24 desember. Grunnen til at BBS aldri har blitt den spilleren det så ut som er jo nettopp at han i store deler av karrieren har vært ut og inn av kamper og ikke minst fraværende i for store deler av treningshverdagen med diverse småskader.
                                      Last edited by maxpayne; 03.10.2020, 14:23.

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6074

                                        #20
                                        Mye spennende og ungt som blir signert om dagen, men veldig lite spennende og ungt som blir brukt av treneren. At Knudsen og Ranger holdes ute av laget er frustrerende å se på. Kjipt laguttak.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎