Ranheim IL - Lillestrøm SK, søndag 18. oktober, kl. 15:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fotball24/7
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2008
    • 263

    #41
    Fikk ikke sett kampen men tenker umiddelbart at å ta med seg 1 poeng i en kamp der vi ikke leverer topp, er et steg i riktig retning. Ta med seg poeng borte på dårlige dager er i utgangspunktet ikke dårlig.
    Dette er en ball

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4264

      #42
      Opprinnelig skrevet av BD
      Som forventet det her når vi leder 1-0 etter 85 min. i en så viktig kamp.

      Jeg fikk i sett kampen, men regner med at vi lå lavt og hadde panikk de siste 10, uten eget spill. Håpløst.
      Bingo! Var en gang der at vi vant ballen etter en Ranheim-dødball og vel hadde fire mann klare for å storme i gang en kontring, men panikken bredde seg så da kælka man heller til innkast på Ranheims banehalvdel. Vi har blitt bedre, men symptomene etter gammel sykdom viser seg fortsatt fra tid til annen.

      Kommentar

      • gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3162

        #43
        På forhånd sa vel de fleste av oss at det aller, aller, aller, aller viktigste i denne kampen var å hindre Ranheim i å ta tre poeng. Selvsagt surt å slippe inn på overtid, men må ikke glemme at U i denne kampen er helt OK. Positivt at nøkkelspiller 3K ikke ser ut til å ha noen langvarig muskelskade, selv om han ikke var så dominant i denne som i de siste kampene før han måtte gå av halvveis i forrige.

        gilbert

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎