Ull/Kisa - Lillestrøm SK, søndag 15. november, kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
    Må være stallordre. For tidlig å rykke opp.
    Kan vente så mange år vi vil uten at vi er klare for opprykk om vi ikke tørr å bytte ut spillere som er og blir for dårlige med spillere med gode egenskaper som kan bli gode nok.

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7026

      Jeg lurer virkelig på hva vår høyre "back" har på Geir Bakke. Av alle skandaløse prestasjoner der ute i kveld overgikk han faktisk seg selv. Med en gang Gustavsson gikk av var det motorvei på siden hans. En kompis så kampen ringside (han har sesongkort og bor der oppe). Kommenterte uoppfordret i pausen: "Melgalvis er ekstremt svak. Gustavsson redder ham gang på gang." Likevel spiller han 90 minutter, uke inn og uke ut. Vedder på at han får ny kontrakt også. Jeg kan ikke BEGRIPE det.

      Men hele laget var grusomt. Sist kamp og i kveld så vi ut som i fjor høst igjen. Mot Åsane og Ull/Kisa. Og så mener folk at vi skal rykke opp? Vi har INGENTING å gjøre i Eliteserien med dette taperlaget. Det er bare å pælme alle som er på utgående kontrakt og begynne på nytt. Få det vekk!
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • maxpayne
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 1206

        Opprinnelig skrevet av trigz
        Jeg lurer virkelig på hva vår høyre "back" har på Geir Bakke. Av alle skandaløse prestasjoner der ute i kveld overgikk han faktisk seg selv. Med en gang Gustavsson gikk av var det motorvei på siden hans. En kompis så kampen ringside (han har sesongkort og bor der oppe). Kommenterte uoppfordret i pausen: "Melgalvis er ekstremt svak. Gustavsson redder ham gang på gang." Likevel spiller han 90 minutter, uke inn og uke ut. Vedder på at han får ny kontrakt også. Jeg kan ikke BEGRIPE det.

        Men hele laget var grusomt. Sist kamp og i kveld så vi ut som i fjor høst igjen. Mot Åsane og Ull/Kisa. Og så mener folk at vi skal rykke opp? Vi har INGENTING å gjøre i Eliteserien med dette taperlaget. Det er bare å pælme alle som er på utgående kontrakt og begynne på nytt. Få det vekk!
        Fortell om skandalene? Selvsagt så er DG sin jobb å samarbeide med Melgalvis. Melgalvis er svakere defensivt enn offensivt men hvis du ser hvor mange ganger i dag Melgalvis prøver å spille ballen fremover på banen i forhold til folk rundt seg så bør du få opp øynene. At vi blir tatt på noen overganger etter DG går ut er ikke dagens største problem. Problemet er folk som gjemmer seg, spiller ballen på tvers, ikke har noen duellkraft osv. Melgavis er ikke en av disse. Poenget er å ha spillere på banen som i alle fall kan sende en passning gjennom ledd, åpne opp rom med passninger. være målgivende og ikke minst ha en skuddfot. Ingen av de sentrale midtbanespillerene har dette våpenet så at Melgalvis spiller mye er lett å forstå. Jeg mener det er lettere å erstatte Karinen, Mathew og Krogstad med relativt lokale gutter fra sør norge enn det er og erstatte Melgalvis med 17 mål og 17 målgivende siden 2017. Haraldsson er også en splller jeg ikke blir klok på. Relativt rolig med ball i motstanders 16 meter men ganske hjelpeløs i duellspill. Foreløpig helt lik Ødemarksbakken.
        Last edited by maxpayne; 15.11.2020, 23:50.

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7026

          Opprinnelig skrevet av maxpayne
          Fortell om skandalene? Selvsagt så er DG sin jobb å samarbeide med Melgalvis. Melgalvis er svakere defensivt enn offensivt men hvis du ser hvor mange ganger i dag Melgalvis prøver å spille ballen fremover på banen i forhold til folk rundt seg så bør du få opp øynene. At vi blir tatt på noen overganger etter DG går ut er ikke dagens største problem.
          Han er en skandale defensivt. Offensivt husker jeg to-tre ok innlegg i første omgang; i andre omgang var det mørkt på alle måter. Etter at DG går av, er det motorvei nedover langs siden hans. Vi har kanskje et ulikt syn på hva slags nivå som bør kreves av en LSK-spiller, han er en middels OBOS-spiller på en god dag. I våre nylige kamper har han blitt avkledd både mot Raufoss, Åsane og Ull/Kisa. Slipp til Ranger eller bruk SKM på venstre og Rafn på høyre. Det får ikke blitt verre.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • Fotball24/7
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2008
            • 263

            Vi må kunne kreve at backene våre i det minste har tempo. Synes ikke Ranger har levert noe særlig heller men det ville han nok kanskje gjort med enda mere spilletid og hvis han hadde holdt seg mer skadefri. Det jeg ikke skjønner, er hvorfor Rafn blir tatt av og ikke Melga.
            Dette er en ball

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3139

              Opprinnelig skrevet av Fotball24/7
              Det jeg ikke skjønner, er hvorfor Rafn blir tatt av og ikke Melga.
              Horribel kampledelse fra Bakke. Rafn var en av veldig få som viste at han ville noe i går, og som faktisk lykkes med noe. Melgalvis kronet en horribel sesong med nok en elendig prestasjon i går. DG redder han gang på gang. Er det ingen som ser at når Melgalvis spiller som han gjør, så mister vi angrepskraft? Hvor mange målpoeng hadde DG hatt i år hvis han ikke måtte bruke 80% av tiden sin til å rette opp feil som gjøres bak han?

              Bakke må rydde opp i mannskapet sitt, og høyre back er det åpenbare stedet å begynne. Enten må noen andre inn på venstre, og Rafn kommer over på høyre. Eller så må Ranger erstatte Melgalvis. Eller så må DG få backen og en annen få høyre kant. For slik det er nå kan det ikke fortsette.

              Kommentar

              • kanarisuper
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2019
                • 544

                Til stryk alle som en, trener teamet ikke minst

                Kommentar

                • Holterkanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2009
                  • 560

                  Irriterende å se Sundgot sitte på benken å spise på fingrene sine, reis deg opp å brøl ut for f.... siden du aldri har gjort det før, kanskje noen reagerer
                  ________________________
                  TB

                  Kommentar

                  • Snow
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Jul 2019
                    • 179

                    kampen mot Ull/Kisa var en liten El classico hvor Ull/Kisa fikk en extra kikk for å spille mot storebror og var mer motiverte for å vise seg fram enn det vi var. Minner meg litt om den kampen mot Strømmen i cupen som vi tapte for noen år siden. LSK spiller bra mot gode lag men sliter mot dårlige lag.

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎