Lillestrøm SK - KFUM, onsdag 2. desember, kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hekk
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2019
    • 221

    Kamptråd Lillestrøm SK - KFUM, onsdag 2. desember, kl. 18:00

    1. divisjon, runde 28

    Kamparena: Åråsen stadion
    Dommer: Marius Lien
    Kampstart: NY TID: Onsdag 2. desember kl 18:00
    TV: Eurosport + / Dplay / Eurosportplayer
    Så vant vi en kamp da, selv om det ikke akuratt var noe hurrafotball. Årets tredje siste kamp og med fem poeng ned til tredjeplassen ser det unektelig ganske lyst ut. La oss ikke gå inn i detalj på hva som må skje nå for at vi skal rykke opp for da går alt til helvete, garantert. Det som er sikkert er at KFUM står for tur, slår vi ikke dem fortjener vi ikke rykke opp.

    KFUM står med 2-2-1 på sine siste fem (3-0 seier over Kisa, 0-1 sier mot Jerv, 1-1 mot Kamma, 3-0 tap mot Sogndal og 1-1 mot Ranheim).
    Uansett hvordan vi setter opp laget blir det tydeligvis slapt, så jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hvem som starter. Vi kan nok regne med at TLO og DG er tilbake igjen fra start etter at de fikk hvilt seg litt mot Jerv. Utover det kan jeg ikke se for meg at det blir noen store endringer.
    Last edited by hekk; 26.11.2020, 18:19.
  • *eLSKerLSK*
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 395

    #2
    Grorud slo SIL 3-1 hjemme. SIL er ikke i kjempeform, selv om de nok har fått dårlig betalt i noen av de siste kampene. Er vi heldige, kan opprykket sikres søndag. Da blir det spennende å se om Bakke tenker mer neste sesong i de to siste kampene, hva lagoppstilling angår.

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4264

      #3
      Svendsen kan godt få starte en til. Så kan DG komme inn når han har løpt seg tom. Kallevåg var litt ute av det, så jeg ønsker Haraldsson tilbake på vingen og TLO inn i midten, men ikke krise om Kallevåg får en sjanse til. På VB kan godt Rafn komme inn igjen. Evt. Rafn over på høyre og SKM på venstre, men Bakke benker aldri visekaptein Melga.

      Blir en skikkelig test for den mentale styrken til spillerne om Sogndal skulle avgi poeng på lørdag. Da er opprykk sikra ved seier. Det skjer vel aldri

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3135

        #4
        KFUM er et mer spillende lag enn Jerv. Derfor bør Rafn starte på høyre back og SKM på venstre. Om DG starter og blir erstattet av Svendsen eller motsatt er ikke avgjørende. Om Melgalvis skal starte bør det definitivt ikke være på backen. Tror de fleste puster langt lettere om han i så fall starter lenger frem på banen med en som kan forsvare bak seg.

        Kommentar

        • maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1206

          #5
          De som melder seg 100% klar til kamp bør proriteres i denne. To gresskamper på få dager kan absolutt åpne opp for Rafn på høyre men jeg tror ikke SKM er 100% så jeg tror Rafn blir på venstre og Melgalvis på høyre. Karinen ser sliten ut og bør starte på banken , så er spørsmålet om Krogstad og Mathew orker å løpe nok i denne. Jeg er litt skeptisk men det holder å unngå tap sklulle det knipe skikkelig.

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7020

            #6
            Kåffa har også rusk i maskineriet, selv om de har et bra toppnivå. De har slitt mer med å komme til klare sjanser denne sesongen. Spillende og teknisk hvass midtbane med Tavakoli foran, antar jeg, han er tung i boksen. Et jevnt over bra lag som kommer til å gi oss større problemer enn Jerv gjorde.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1206

              #7
              Åsane i 10 dagers karantene. Det kan vel kanskje bety utsettelser for flere enn direkte berørte lag særlig i de to siste.

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7020

                #8
                Skal vel ha flaks for å bli ferdig med opprykksplayoffen før nyttår, slik det ser ut nå.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • Tjodleif
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2017
                  • 848

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  Skal vel ha flaks for å bli ferdig med opprykksplayoffen før nyttår, slik det ser ut nå.
                  Skal vi bli ferdige i år må alle gjøre som Kongsvinger, skjule potensiell smitte og unngå utsettelser.

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7020

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Tjodleif
                    Skal vi bli ferdige i år må alle gjøre som Kongsvinger, skjule potensiell smitte og unngå utsettelser.
                    I verste fall må man jo bare spille i januar, dersom det blir full krise får man heller bruke LSK-hallen. Grorud hjemme lille julaften, anyone?
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Tjodleif
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2017
                      • 848

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av trigz

                      I verste fall må man jo bare spille i januar, dersom det blir full krise får man heller bruke LSK-hallen. Grorud hjemme lille julaften, anyone?
                      Når sant skal sies har vi jo faktisk et par måneder etter jul til rådighet! Spørs om spillerne blir gale av å sitte og stirre på ribba og riskremen i år.

                      Kommentar

                      • hekk
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Mar 2019
                        • 221

                        #12
                        Kampen spilles tirsdag 1. desember kl 1800

                        Kommentar

                        • hekk
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Mar 2019
                          • 221

                          #13
                          Kampen har blitt flytta med en dag og spilles nå 2. desember, dette etter klubbens eget ønske

                          Kommentar

                          • Tvilling
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 1462

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Tjodleif

                            Når sant skal sies har vi jo faktisk et par måneder etter jul til rådighet! Spørs om spillerne blir gale av å sitte og stirre på ribba og riskremen i år.
                            Tja,,, har vi det? Jeg håper inderlig ikke at det blir en aktuell problemstilling å spille etter nyttår.. Men OM .. så er jeg spent på hva som skjer.. Vi er i en meget spesiell situasjon med tanke på antall kontrakter som går ut ved nyttår.. Hva som er mulig vet jeg ikke, men da får Simon M en ekstra utfordrende desember (og januar?)

                            Kommentar

                            • Tjodleif
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2017
                              • 848

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Tvilling

                              Tja,,, har vi det? Jeg håper inderlig ikke at det blir en aktuell problemstilling å spille etter nyttår.. Men OM .. så er jeg spent på hva som skjer.. Vi er i en meget spesiell situasjon med tanke på antall kontrakter som går ut ved nyttår.. Hva som er mulig vet jeg ikke, men da får Simon M en ekstra utfordrende desember (og januar?)
                              Kontrakter, ja... da blir det ingen jul i år.

                              Kommentar

                              • Tvilling
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2006
                                • 1462

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Tjodleif

                                Kontrakter, ja... da blir det ingen jul i år.
                                NFF sier nå følgende: "Den avgjørende kvalifiseringskampen mellom 14.-plassen i Eliteserien og kvalifiseringsvinneren i 1. divisjon trolig spilt i romjula. Sannsynlig dato er 27. eller 28. desember"

                                Kommentar

                                • McGuffy
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 5091

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Tvilling

                                  NFF sier nå følgende: "Den avgjørende kvalifiseringskampen mellom 14.-plassen i Eliteserien og kvalifiseringsvinneren i 1. divisjon trolig spilt i romjula. Sannsynlig dato er 27. eller 28. desember"
                                  Det skal vel bare ett eneste smittetilfelle til, så ryker den planen...

                                  Kommentar

                                  • Tvilling
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 1462

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av McGuffy

                                    Det skal vel bare ett eneste smittetilfelle til, så ryker den planen...
                                    ja, dessverre!
                                    Den "sikreste" versjonen for LSK er å få spilt to neste.. og VINNE dem! Da kan Simon og etter hvert resten, planlegge for 2021... MEN - så var det akkurat det.. å få spille - og VINNE!
                                    Jeg grugleder meg til onsdag. .. spenningen stiger.. og vi vet det er mulig.. og vi vet - av erfaring, at det ikke er noen selvfølge!

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7020

                                      #19
                                      Jeg føler meg uggen før denne kampen, for første gang i år. Nå er det mye som står på spill. Kåffa har ikke hatt treningsfri eller karantene, og de er et skikkelig fotballag. Jeg frykter kampen i dag.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 3922

                                        #20
                                        Dette er en kamp vi MÅ vinne hvis det fortsatt skal være realisme i håpet om direkte opprykk. Det frister usedvanlig lite å reise til en i overkant slu Rekdal på Hamar uten tre poeng i banken i dag. Tør ikke tenke på hva poengtap i dag vil gjøre med psyken til gutta.
                                        Elska þetta félag

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎