Sesongen 2021

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BD
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2006
    • 1380

    Opprinnelig skrevet av Fugggel

    Tja, synes ikke akkurat at det tyder på det. Men greit nok. Om det så skulle være snakk om et salg og det er kairinen. Så blir det sannsynligvis mye penger og det er også bra, så ikke nødvendigvis noe negativt selvom det svekker oss på kort sikt.
    Har ikke sagt at det er negativt heller. For tiden vil jeg heller se Knudsen for fugla enn Krogstad. Krogstad ser fryktelig tung og treig ut om dagen, men forhåpentligvis kommer han tilbake. Knudsen var god i fjor og har etter alt å dømme blitt bedre og mer stabil.

    Salg av Kairinen vil som du sier trolig gi gode inntekter, så det er ikke ensidig negativt dersom han går nå. Det kjipeste for oss er vel om Mathew går, for da frykter jeg at budet ikke blir så høyt, samtidig som klubben vil gjengjelde Mathew sin lojalitet og har en lav terskel for å akseptere. Uansett kan man i et slikt tilfelle være glad på Mathew sine vegne (gitt at han drar ut av landet).

    Kommentar

    • Tvilling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 1462

      Ogbu skadet?

      Kommentar

      • fredpet76
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2004
        • 1206

        Opprinnelig skrevet av Tvilling
        Ogbu skadet?
        Trente i går. RB skriver at han måtte ta det litt rolig et par dager

        Kommentar

        • Lars Henrik Dahl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2020
          • 2001

          Opprinnelig skrevet av HSft

          Typisk Molde å hente spillere rett før gjennombruddet.
          Delvis enig i det (i så fall kred til Molde ), men poenget mitt er at vi er i en situasjon nå hvor vi har råd til å si nei. Vi kan dermed gjøre noe som ikke er typisk for oss
          Tror ikke Edh (som har vært i LSK siden han var 6 år gammel hvis jeg husker rett) er førstemann til å insistere på å gå heller.

          Kommentar

          • brune stakkeland
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2012
            • 863

            Vi var dårlige o begynnelsen av sesongen, så frykter serierunde 1 og 2 nå

            Kommentar

            • Lars Henrik Dahl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2020
              • 2001

              Noen som vet hvor man kan se Fu/Vo kampen på lørdag? NRK.no?

              Kommentar

              • Fugggel
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2020
                • 487

                Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                Noen som vet hvor man kan se Fu/Vo kampen på lørdag? NRK.no?
                Mente Svesengen sa at RB sendte den.

                Kommentar

                • DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 3933

                  Opprinnelig skrevet av HSft

                  Typisk Molde å hente spillere rett før gjennombruddet.
                  Som for eksempel bbs? Mulig jeg husker feil, men jeg synes de i stor grad har hentet ferdig vare. Uansett skal vi nok være fornøyde med at Molde har holdt liv i Sportsklubben i en periode det har vært nødvendig å rydde opp i gamle feilvurderinger. Nu, derimot, er det nye tider på gang og horisonten ser lys ut på Åråsen. Molde er tilbake som lillebror før de rekker å si ... Røkke.
                  Elska þetta félag

                  Kommentar

                  • sigurdsen
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 1817

                    Beklager på forhånd om denne skal backstage, men hvordan fungerer innslipp på kampene mht. covid-19? Må man ha sertifikat, vise til hurtigtest, eller tas det hurtigtester på stadion før man slipper inn?

                    Kommentar

                    • Kay
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 763

                      Så langt har det ikke vært noe slik, ettersom jeg har skjønt vil de ta en vurdering etter "ferien" om å åpne for fler og evt tiltak som da kreves.

                      Kommentar

                      • Fugggel
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2020
                        • 487

                        Opprinnelig skrevet av gilbert
                        Ny midtstopper?

                        Romerikes Blad melder at svenske Tom Petterson (31 år), 190 cm høy venstrebeint midtstopper, kan bli LSK-spiller ganske snart. Han var med på Østersunds gode periode, har spilt i USA, men skal nå være fristilt.

                        gilbert
                        Akkurat det vi trenger. Hans største styrke er med ballen, særs bra venstrebein pluss at han er duellsterk. Sett et par kamper av han i dag og liker det jeg ser!

                        Kommentar

                        • gilbert
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 3163

                          Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                          Beklager på forhånd om denne skal backstage, men hvordan fungerer innslipp på kampene mht. covid-19? Må man ha sertifikat, vise til hurtigtest, eller tas det hurtigtester på stadion før man slipper inn?
                          LSK tar nå sikte på opptil 4500 tilskuere mot Bodø/Glimt 14. august, da med sertifikat osv. (Kampen kan bli flytta hvis Glimt har europakamp på denne tida.)

                          gilbert

                          Kommentar

                          • brune stakkeland
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2012
                            • 863

                            Opprinnelig skrevet av gilbert

                            LSK tar nå sikte på opptil 4500 tilskuere mot Bodø/Glimt 14. august, da med sertifikat osv. (Kampen kan bli flytta hvis Glimt har europakamp på denne tida.)

                            gilbert
                            Såvidt jeg skjønner har glimt kvalik i conference league 5. og 12. august. Regner med at kampen blir flytta til søndag 15. da. Passer isåfall meg bra, for da fpr jeg dratt på Åråsen

                            Kommentar

                            • Playboy1
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 2105

                              Opprinnelig skrevet av gilbert
                              Craninx leveres tilbake, meget pent brukt

                              Alex Craninx (25) er tilbake i Molde etter at Lillestrøm har valgt å ikke forlenge låneavtalen ut hele sesongen.


                              gilbert
                              Fullt forstårlig . Men for dem som kjenner til Keeper situasjonen hos LSK godt , hvem har vi nå i bakhand ?

                              Kommentar

                              • gilbert
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 3163

                                For ikke å chatte i nyhetstråden:

                                Playboy1 spurte i nyhetstråden, etter at Craninx er sendt tilbake til Molde, nesten ubrukt: "Fullt forståelig. Men for dem som kjenner til keepersituasjonen hos LSK godt, hvem har vi nå i bakhand?"

                                RB skriver at en foreløpig ikke henter noen ny keeper, men ikke helt har bestemt seg for hva en gjør i overgangsvinduet. Ødegaard hentes ikke tilbake fra S/Blink nå, men kan hentes på to dagers varsel. Risikoen nå er hvis det skjer noe med Mads på kampdag eller dagen før. Da står vel 18 år gamle Jørgen Sveinhaug. Men klubben har ennå ikke helt bestemt seg. Risikoen, som vil gjelde én kamp før Ødegaard evt vil være på plass, regnes som liten - hvor ofte blir en keeper skada?

                                Min egen kommentar er at Mads kanskje trenger skarpere konkurranse på trening, men nok har heva seg, lært og fått så mye god erfaring i 2020 og hittil i 2021 at det behovet ikke er like stort lenger.

                                gilbert

                                Kommentar

                                • Nosferatu
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 667

                                  Opprinnelig skrevet av gilbert
                                  For ikke å chatte i nyhetstråden:
                                  Dette!

                                  Opprinnelig skrevet av gilbert
                                  Min egen kommentar er at Mads kanskje trenger skarpere konkurranse på trening, men nok har heva seg, lært og fått så mye god erfaring i 2020 og hittil i 2021 at det behovet ikke er like stort lenger.
                                  Ja, det henger på greip. Han har tilsynelatende respondert overordentlig på økt konkurranse og dertil impulser utenfra - Coppens' germansk-flamske treningskultur var i alle fall til stor hjelp i fjor. Hvorvidt Craninx' angivelig profesjonelle væremåte har bidratt i år skal være usagt, men dersom han virkelig ble så grinete som det har blitt hvisket om her på forumet, kan det også kanskje være til nytte for Mads, jeg vet ikke - men på den ene siden kan det være nyttig å oppleve hvor legitimt det er å klikke i vinkel når man mister plassen, fortjent eller ei, og på den andre siden er det mye å lære av hva det gjør med en gruppe når ett medlem blir furten, uspiselig og selvmedlidende (om det er det som har skjedd, da).

                                  Det viktigste er at det virker som at Sportsklubben har som Plan A å utvikle Mads steg for steg - og enda viktigere, sørge for at han faktisk gjør seg fortjent til sin egen framgang, at han selv overvinner de hindringene som blir satt foran ham. Vi vil at han skal bli Gianluigi Donnarumma, ikke Simone Scuffet!
                                  Your importance in this world is incalculable.

                                  Now get some sleep.

                                  Kommentar

                                  • Nosferatu
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 667

                                    Malapropos, og i påvente av nyhetstråden august:

                                    Tom Pettersson (31) signerte i dag på en kontrakt med Lillestrøm ut 2022-sesongen. Den svenske midtstopperen har virkelig følt seg ønsket av LSK, og gleder seg veldig til å fortsette karrieren på Åråsen.
                                    Your importance in this world is incalculable.

                                    Now get some sleep.

                                    Kommentar

                                    • Dumbo
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2004
                                      • 463

                                      Opprinnelig skrevet av Nosferatu
                                      Malapropos, og i påvente av nyhetstråden august:

                                      https://www.lsk.no/nyheter/tom-pette...for-lillestrom
                                      Overraskende dersom han ikke starter allerede neste kamp mot Sandefjord.

                                      Kommentar

                                      • Lars Henrik Dahl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2020
                                        • 2001

                                        Opprinnelig skrevet av Dumbo

                                        Overraskende dersom han ikke starter allerede neste kamp mot Sandefjord.
                                        I utgangspunktet ja, men verdien av relasjoner skal ikke undervurderes. Ogbu ved siden av Dragsnes gir i det minste kjente uforutsigbarheter

                                        Kommentar

                                        • MortenA
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2007
                                          • 3315

                                          Opprinnelig skrevet av Nosferatu

                                          Dette!



                                          Ja, det henger på greip. Han har tilsynelatende respondert overordentlig på økt konkurranse og dertil impulser utenfra - Coppens' germansk-flamske treningskultur var i alle fall til stor hjelp i fjor. Hvorvidt Craninx' angivelig profesjonelle væremåte har bidratt i år skal være usagt, men dersom han virkelig ble så grinete som det har blitt hvisket om her på forumet, kan det også kanskje være til nytte for Mads, jeg vet ikke - men på den ene siden kan det være nyttig å oppleve hvor legitimt det er å klikke i vinkel når man mister plassen, fortjent eller ei, og på den andre siden er det mye å lære av hva det gjør med en gruppe når ett medlem blir furten, uspiselig og selvmedlidende (om det er det som har skjedd, da).

                                          Det viktigste er at det virker som at Sportsklubben har som Plan A å utvikle Mads steg for steg - og enda viktigere, sørge for at han faktisk gjør seg fortjent til sin egen framgang, at han selv overvinner de hindringene som blir satt foran ham. Vi vil at han skal bli Gianluigi Donnarumma, ikke Simone Scuffet!
                                          Bare det at søpla solgte Klaesson til Leeds burde være motivasjon nok for Mads. Dersom klubben velger å hente en rutinert keeper for å gi Mads ytterligere impulser, ser jeg på det som positivt.
                                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎