Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Treningskamper 2021

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Treningskamper 2021

Fra Romerikes Blad:

Dette er LSKs program i oppkjøringen til 2021-sesongen:

5. februar: LSK-Raufoss, LSK-hallen 14.00

12. februar: LSK-Ull/Kisa, LSK-hallen 14.00

19. februar: LSK-Tromsø, LSK-hallen 14.00

26. februar: Sarpsborg 08-LSK, Østfoldhallen 16.00

5. mars: LSK-Stabæk, LSK-hallen 14.00

11. mars: LSK-Fredrikstad, LSK-hallen 14.00

20. mars: LSK-Odd, LSK-hallen 14.00

29. mars: LSK-Molde (bane og tidspunkt ikke avklart)

gilbert
    Last edited by gilbert; 29.12.2020, 15:38. Begrunnelse: LSK-FFK flytta fra 13. til 11. mars; siste kamp blir mot Molde.

Minner om første treningskamp, mot Raufoss, fredag kl 1400 i LSK-Hallen, som dessverre er stengt for publikum. Men kampen går på rb.no, og det blir nok løpende referat fra flere enn meg, for de som ikke har tilgang. Spennende å se bare hvem som starter og byttes inn.

gilbert

Comment

Hva med å troppe opp foran hallen å vise vår forakt mot Molde og Bergmann 29 mars?
      I år så tar vi alt

Comment

Opprinnelig skrevet av bjarmann Vis post
        Hva med å troppe opp foran hallen å vise vår forakt mot Molde og Bergmann 29 mars?
        Skal vi kjefte på Molde fordi de har mye penger? Ser ikke helt den. Denne bbs kan godt få høre det, men det blir eventuelt fra tribunen for min del.

Comment

Opprinnelig skrevet av BD Vis post

Skal vi kjefte på Molde fordi de har mye penger? Ser ikke helt den. Denne bbs kan godt få høre det, men det blir eventuelt fra tribunen for min del.
          Ja. De holder på på en verre måte enn RBK på 90 tallet. Tror de bare kan komme å få våre spillere nærmest gratis. Jeg hater den klubben sterkere enn noe annet akkurat nå. Vålerenga er bare en fis i forhold
          I år så tar vi alt

Comment

Kampen mot Raufoss er avlyst, i likhet med alle andre treningskamper denne uka. Corona-faen.
            Elska þetta félag

Comment

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5 Vis post
              Kampen mot Raufoss er avlyst, i likhet med alle andre treningskamper denne uka. Corona-faen.
              I så fall har både RB i dag og jeg misforstått reglene fra 1. februar:

https://www.fotball.no/tema/nff-nyhe...ra-1.-februar/

Vi får se hva som skjer fredag, hvis vi ikke får annen beskjed fra lsk.no eller i RB før det!

gilbert

Comment

Ifølge denne artikkelen fra Eurosport blir treningskampen mot Raufoss avlyst dessverre:
                https://www.eurosport.no/fotball/eli...75/story.shtml

Comment

Opprinnelig skrevet av gilbert Vis post

I så fall har både RB i dag og jeg misforstått reglene fra 1. februar
                  Nytt i dag. Beklager at jeg ikke la ved linken.
                  Elska þetta félag

Comment

Blir internkamp i stedet, går også på rb.tv:

https://www.lsk.no/nyheter/raufoss-t...ler-internkamp

gilbert

Comment

gilbert
                      Så bra. Gleder meg. Da får vi sett hele troppen.

Comment

gilbert
                        Herlig! Toppet lag mot utfordrerne? To balanserte lag? En mix, så et toppet angrep spiller mot et toppet forsvar?

Comment

Opprinnelig skrevet av Kroktåa Vis post

Herlig! Toppet lag mot utfordrerne? To balanserte lag? En mix, så et toppet angrep spiller mot et toppet forsvar?
                          Likte den siste, men tipper på en av de to første.

Comment

Ser for meg at Bakke og Myhre leder hvert sitt lag og at de plukker spillere annenhver gang, sånn som vi gjorde på løkka.

Comment

Opprinnelig skrevet av HSft Vis post
                              Ser for meg at Bakke og Myhre leder hvert sitt lag og at de plukker spillere annenhver gang, sånn som vi gjorde på løkka.
                              Ja, såpass tiltro må vi ha til trenernes profesjonalitet!
                              Elska þetta félag

Comment

Opprinnelig skrevet av HSft Vis post
                                Ha ha... Baaad memories. Noen av oss var alltid blant de to-tre siste som ikke blei valgt, men "fordelt". – Åååå- MÅ vi ha han NÅ igjen? Vi hadde jo han forrige gang...

Comment

Ha ha... Baaad memories. Noen av oss var alltid blant de to-tre siste som ikke blei valgt, men "fordelt". – Åååå- MÅ vi ha han NÅ igjen? Vi hadde jo han forrige gang...
                                  Grusomt. Husker også varianten «dere kan få Sailor Man, dere. Det er greit».

Comment

Nest sist er greit, må bare unngå å være den siste, det er kjipt.

Comment

Både Kairinen (liten skade) og Mathew (arbeidstillatelse) er ute i morgen. Det kan ta litt tid før vi se får vår antatt toppede midtbane (Åsen - Mathew - Kairinen). Hva tror folket om i morgen? Åsen - Krogstad - Mathisen/Knudsen? Eller blir Åsen å se som ving med Krogstad sentralt og Mathisen og Knudsen som indreløpere? Blir spennende dette!

Comment

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89 Vis post
                                        Både Kairinen (liten skade) og Mathew (arbeidstillatelse) er ute i morgen. Det kan ta litt tid før vi se får vår antatt toppede midtbane (Åsen - Mathew - Kairinen). Hva tror folket om i morgen? Åsen - Krogstad - Mathisen/Knudsen? Eller blir Åsen å se som ving med Krogstad sentralt og Mathisen og Knudsen som indreløpere? Blir spennende dette!
                                        Du veit det er internkamp?

Comment

Working...
                                        X