Treningskamper 2021

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars Henrik Dahl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2020
    • 1974

    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

    I år tar vi alt?

    Svendsen ser utrolig lovende ut. Var jo et supertalent på u-landslag sammen med blant annet Haaland. Litt sent utviklet fysisk som har forsinket gjennombruddet, men fotballteknisk er han langt framme. Beste dribleren på laget og en helt enorm toppfart med ball. Kairinen, Mathew og Åsen – finn denne mannen på løp og få ham rettvendt, så er mye gjort
    Svendsen har sett bra ut i alle treningskampene så langt, men dette var klart den beste. Skal ikke se bort i fra at det er en grunn til at DG ikke har blitt drilla på venstre kant med tanke på at Helland blir kampklar.

    Kommentar

    • Lars Henrik Dahl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2020
      • 1974

      Treningskamp skal alltid tas med en klype salt. Likevel, etter 4 kamper mot lag vi må regne med å kjempe mot I samme området på tabellen synes jeg det har sett betryggende ut. Litt under pari i faser av spillet mot MIF, litt omstendelig til tider, men vi slipper til relativt lite bakover. Ogbu rensker bra unna. Crainix hadde et par bra redninger i dag, Ranger er en energispiller med herlig driv. Spennende kontringsspill med bra driv. Ikke uten bekymring her, men mye positivt å ta med seg.

      Kommentar

      • Snow
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Jul 2019
        • 179

        Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

        Svendsen har sett bra ut i alle treningskampene så langt, men dette var klart den beste. Skal ikke se bort i fra at det er en grunn til at DG ikke har blitt drilla på venstre kant med tanke på at Helland blir kampklar.
        Svendsen var en sv de beste Idag men Eriksen holdt ikke følge med han. Han trenger en rask spiss partner.

        Kommentar

        • Lars Henrik Dahl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2020
          • 1974

          Opprinnelig skrevet av Snow

          Svendsen var en sv de beste Idag men Eriksen holdt ikke følge med han. Han trenger en rask spiss partner.
          Enig i at Eriksens styrke ikke ligger i farta. Usikker på om TLO er så mye raskere? Det er vel der DG kommer inn og kan bidra. Det MÅ ikke være midtspissen som fyller den rollen. Eriksen fungerte som møtende spiss. Som rettvendt syntes jeg ikke at han var like god. Dette ble mer av det i 2 omgang. Jeg må si jeg håper på Braut som den primære utfordreren, men p.t. er det Eriksen vi har. I 1 omgang så ut synes jeg Eriksen løste rollen godt, minst like godt som jeg har sett TLO i lignende kampbilder. Som sagt, hadde jeg ikke de helt store forventningene. Tidligere i vinter har han sett veldig tung ut. Basert på det ble jeg positivt overrasket.

          Kommentar

          • Fotball24/7
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2008
            • 263

            Håper midtbanen vår ikke blir for stasjonere og klarer å utfordre en mot en når lagene blir liggende lavt mot oss. Synes det litt for ofte går litt for sagte når de kan vende og sette fart med ballen. Det er dette som gjør Ulrik Mathisen meget spennende.

            Det blir utrolig spennende og følge Ranger denne sesongen og skal vi hente en stopper bør dette være på en hylle bedre en Solholm Johansen. Slørdahl kommer til å ta steg med tillit.
            Dette er en ball

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              Opprinnelig skrevet av Fotball24/7
              Håper midtbanen vår ikke blir for stasjonere og klarer å utfordre en mot en når lagene blir liggende lavt mot oss. Synes det litt for ofte går litt for sagte når de kan vende og sette fart med ballen. Det er dette som gjør Ulrik Mathisen meget spennende.
              Enig, synes ikke Åsen komplementerer de som er her foreløpig. Han erstatter Kairinen på venstre og Kairinen blir feil type på høyre. Kairinen på venstre og en mer gjennombruddshissig spiller på høyre som Mathiesen tror jeg hadde vært mer komplimentært.

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6075

                Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                Enig i at Eriksens styrke ikke ligger i farta. Usikker på om TLO er så mye raskere? Det er vel der DG kommer inn og kan bidra.
                et som gjør at jeg er litt skeptisk til Svendsen - TLO - Helland. Fryktelig lite fart og gjennombruddshissighet. Svendsen behandler ball raskt og er rask på de to første stegen, men etter det løper omtrent alle i tippeligaen han opp.

                Kommentar

                • BD
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2006
                  • 1370

                  Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                  Enig i at Eriksens styrke ikke ligger i farta. Usikker på om TLO er så mye raskere?
                  Eriksen og Lehne ser i det hele tatt ut til være ganske like, både i spillestil og ferdighetsnivå.

                  Kommentar

                  • Sailor Man
                    Moderator
                    • Jun 2007
                    • 1320

                    Opprinnelig skrevet av HSft

                    et som gjør at jeg er litt skeptisk til Svendsen - TLO - Helland. Fryktelig lite fart og gjennombruddshissighet. Svendsen behandler ball raskt og er rask på de to første stegen, men etter det løper omtrent alle i tippeligaen han opp.
                    Joda, men man kan fint gå i bakrom uten å være noe hurtigtog også. Kommer langt med godt tima løp. Husker til os med at Sundgot gikk i bakrom en gang!

                    Kommentar

                    • Fugggel
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2020
                      • 487

                      Opprinnelig skrevet av HSft

                      Enig, synes ikke Åsen komplementerer de som er her foreløpig. Han erstatter Kairinen på venstre og Kairinen blir feil type på høyre. Kairinen på venstre og en mer gjennombruddshissig spiller på høyre som Mathiesen tror jeg hadde vært mer komplimentært.
                      Hvordan blir han feil på høyre ?

                      Kommentar

                      • Tjodleif
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2017
                        • 848

                        Opprinnelig skrevet av Tjodleif

                        Det er jo småglupt å bare gjøre om seriestarten til treningskamp! Da vinner vi garantert...
                        Huff

                        Kommentar

                        • MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3303

                          Opprinnelig skrevet av Fugggel

                          Hvordan blir han feil på høyre ?
                          Han må vende for å kunne slå pasninger med venstre.

                          Ellers er det mye bra fra mange. Svendsen har et nydelig rykk og dribleferdigheter, men toppfarten hans blir litt for lav. Han kommer til å bli bra. Forsvaret og midtbanen er stabilt, og med tanke på at gi har Krogstad og Mathiesen på benken så håper jeg Bakke tilpasser seg motstander.

                          Offensivt var det heller labert, men vi får det nødvendige målet mot en motstander vi er tippet jevnt med hos de fleste.
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                          Kommentar

                          • Fugggel
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2020
                            • 487

                            Opprinnelig skrevet av MortenA

                            Han må vende for å kunne slå pasninger med venstre.
                            Fotball et vel strengt talt litt mer dynamisk enn at det er et problem. Med den logikken er det en fordel at han spiller på Høyre fordi han kan gå innover å skyte.

                            Kommentar

                            • Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5914

                              Treningskamper 2021, folkens. Det er overskriften på denne tråden. Ikke glem det.

                              Stray Cat
                              moderator
                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                              Kommentar

                              • ChrisK
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2013
                                • 294

                                Mathew sender LSK opp i 1-0 etter få minutter etter et skudd fra utenfor 16-meteren! Et mirakel!

                                Kommentar

                                • ChrisK
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2013
                                  • 294

                                  2-0. Braut Brunes. Helland med assist etter forferdelig keeperspill

                                  Kommentar

                                  • Lars Henrik Dahl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2020
                                    • 1974

                                    Men millimeter pasningen fra Baccay til KHE i forkant av 1-0, da dere

                                    Kommentar

                                    • ChrisK
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2013
                                      • 294

                                      3-0, Braut Brunes. Helland med en flott crosser over til Baccay, som header ballen til Braut Brunes som banker inn sitt andre for dagen.

                                      Kommentar

                                      • kunden
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 2277

                                        Opprinnelig skrevet av ChrisK
                                        Mathew sender LSK opp i 1-0 etter få minutter etter et skudd fra utenfor 16-meteren! Et mirakel!
                                        Faen at han måtte bruke opp det skuddet i en treningskamp da. Kunne vel ha spart det til en av kampene mot enga

                                        Kommentar

                                        • Tjodleif
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2017
                                          • 848

                                          Er Ogbu på hjemmekontor?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎